بازدید 12780
۴

انتقال مادر باردار با تیوپ از روی رودخانه «سیمره»!

شب گذشت مادر بارداری در روستای چم نوزده دچار درد زایمان می‌شود که با همت نیرو‌های اورژانس و مردم محلی این مادر باردار با استفاده از تیوپ از روی رودخانه خروشان سیمره عبور داده می‌شود و در نهایت بعد از چند ساعت تلاش مستمر در بیمارستان معتضدی کرمانشاه بستری می‌شود.
کد خبر: ۹۶۶۱۸۴
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۲ 16 March 2020

به گزارش «تابناک»، اکبر آزادی مدیر روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی استان کرمانشاه در گفتگو با ایسنا اظهار کرد: ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه روز گذشته (۲۵ اسفند) بهورز روستای "چم نوزده" با نیرو‌های اورژانس تماس گرفته و از حال وخیم یک مادر باردار ۲۸ ساله خبر می‌دهد.

وی افزود: روستای این مادر باردار آن طرف رودخانه سیمره بوده و امکان اعزام آمبولانس به آن منطقه وجود نداشت و با توجه به تاریک شدن هوا امکان اعزام بالگرد هم در این شرایط فراهم نبود، بنابراین این مادر باردار با همکاری نیرو‌های محلی با استفاده از یک تیوپ از روی رودخانه خروشان سیمره در تاریکی هوا عبور داده شد.

آزادی تصریح کرد: در این طرف رودخانه دو دستگاه آمبولانس به خاطر بارندگی‌های صورت گرفته و گل و لای عملا در گِل گیر کردند که پس از سوار کردن مادر باردار، آمبولانس‌ها توسط یک تراکتور ۲۰ کیلومتر بوکسل شدند.

وی افزود: در نهایت ساعت ۴:۳۰ صبح امروز (۲۶ اسفند) این مادر باردار در بیمارستان معتضدی بستری و تحت مراقبت قرار گرفت.

آزادی تصریح کرد: نیرو‌های اورژانس در هر زمانی آماده خدمت گذاری به مردم هستند و همواره با سختی‌های فراوانی در انجام ماموریت‌های خود همراه هستند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۳
انتشار یافته: ۴
برای انور رودخانه که فکری نکردید آمبولانس هم که تو گل گیر کرده پس چی دارید میگید که پرسنل اورژانس همیشه آماده اند!!!!!
بنازم به امکانات
متاسفیم ازاینکه به ابن روزها رسیدیم
فرزندش زنده موند زن باردار با تیوپ .....
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل