بازدید 12922

روحانی: جریاناتی دنبال برهم زدن آرامش جامعه هستند

رئیس‌جمهور گفت: موظف هستیم تلاش‌های خالصانه و فداکارانه کادر درمانی کشور را که تاکنون جان بسیاری را نجات داده‌اند، نشان دهیم.
کد خبر: ۹۶۶۱۷۵
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۴ 16 March 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، جلسه حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی رئیس جمهور با اعضا، مشاوران و معاونان دفتر رئیس جمهور برای پیگیری، هماهنگی و پشتیبانی اقدامات ملی در مقابله با کرونا و اقدامات و پیگیری‌های اجتماعی و رسانه‌ای امروز برگزار شد.

در این جلسه که با حضور رئیس دفتر رئیس جمهور، مشاوران و معاونان دفتر رئیس جمهور برگزار شد، موضوعات مختلف بویژه در خصوص موضوعات تبلیغاتی و رسانه‌ای مقابله کرونا مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

نیاز اصلی امروز جامعه ایجاد آرامش است

روحانی در این جلسه با تأکید بر ضرورت اطلاع‌رسانی دقیق، صریح و شفاف در زمینه مقابله با کرونا گفت: نیاز اصلی امروز جامعه ایجاد آرامش با محوریت آگاه‌سازی دقیق و افزایش مشارکت عمومی در همراهی با توصیه‌ها و اقدامات صورت گرفته برای مقابله با کروناست.

رئیس جمهور با بیان اینکه جریاناتی امروز به دنبال برهم زدن آرامش روانی جامعه هستند، خاطر نشان کرد: ما موظف هستیم تلاش‌های خالصانه و فداکارانه کادر درمانی کشور را که تاکنون جان بسیاری را نجات داده‌اند و مانع از شیوع بیشتر بیماری شده است نیز در کنار انتقادات و بیان کاستی‌ها نشان دهیم.

روحانی با اشاره به ایجاد ابهامات و شبهات و تولید شایعات بی‌اساس برای ایجاد فضای دوقطبی و اختلاف در میان مردم تأکید کرد: منصفانه این است که همه اصحاب رسانه و شخصیت‌های سیاسی و مسئولین ذیربط در این حوزه ضمن اطلاع‌رسانی دقیق و انتشار به هنگام اخبار به صورت دقیق و شفاف به جامعه، با شبهات و شایعات ایجاد شده مقابله کنند و این حقایق را نیز تبیین کنند که اقدامات زیربنایی دولت در حوزه سلامت در سال‌های گذشته امروز راهگشا بوده و کمک حال کادر درمانی در مبارزه با این بیماری شده است.

رسانه‌ها در این رابطه نقش مهمی بر عهده دارند

رئیس جمهور همچنین با قدردانی از اصحاب رسانه و خبرنگاران بخاطر تلاش‌ها و اقدامات انجام شده در رسانه‌های مختلف اعم از دیداری، شنیداری و مکتوب تأکید کرد: رسانه‌ها در این رابطه نقش مهمی بر عهده دارند و باید تلاش کنند که فضا به سمت دو قطبی و جناح‌بندی‌های سیاسی کشیده نشود. درست است که مرجعیت اصلی اطلاع‌رسانی با صدا و سیماست چون مخاطب چند ده میلیونی دارد، اما این نافی تلاش‌ها و زحمات سایر رسانه‌ها نیست.

روحانی با بیان اینکه هیچ کشوری در دنیا با شرایط تحریمی و فشار حداکثری که روی آن وجود دارد توان مقابله با این شیوع گسترده را که الان همه جهان را در برگرفته نداشت، گفت: آیا اطلاع‌رسانی منصفانه و حرفه‌ای در شرایط بحران این است که افراد از هر فرصتی حتی به قیمت موج‌سواری روی جان انسان‌ها برای تخریب دولت استفاده کنند؟ اطلاع‌رسانی منصفانه و حرفه‌ای در این شرایط به خدمت گرفتن همه تکنیک‌ها و ظرفیت‌های رسانه‌ای برای بالا بردن مشارکت مردم با دولت در مقابله با این بیماری، تقویت و بالا بردن روحیه خادمان ملت در این شرایط خصوصاً کادر درمانی و بهداشتی کشور و تبیین شرایط کشور در موقعیت فعلی است.

رئیس جمهور افزود: چه اشکالی دارد رسانه‌ها برای مردم تبیین کنند که توانمندی‌ها و اقدامات این دولت در مقابله با کرونا با وجود فشارهای حداکثری آمریکا و تأثیرات ضدانسانی تحریم‌ها تا همین حالا هم نسبت به دیگر کشورها افتخارآفرین بوده است. اینها مردم را نسبت به دولت و نظام‌شان دلگرم و امیدوار می‌کند.

روحانی با اشاره به اینکه همه کشورهای دنیا هم‌اکنون در حال دست و پنجه نرم کردن با این بیماری هستند، اما شرایط ما با همه شرایط آنها متفاوت است، گفت: با این همه تفاوت حقیقت این است که اقدامات انجام شده قابل قبول بوده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۶
در انتظار بررسی: ۲۱
انتشار یافته: ۲۲
این هنوز نفهمیده چه خبره!
آرامش جامعه !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
تحریم ها نعمت است ! دیگر چیزی را به تحریم نسبت ندهید !!!!!!
حضرت آقای روحانی کدام آرامش اگر آرامشی پیدا کردی به ما هم خبر بده

از وقتی آمدی سر کار با خودت بد بختی هایی آوردی که در این کشور سابقه نداشته دلار 16 هزار تومانی تورم 150

درصدی این مصیبت آخر هم کاری کرد که در هزار اندی سال سابقه نداشت یعنی تعطیلی حرم ها اماکن عبادی و .....

باز هم می گویی بعضی ها .... این تویی که آرامش این کشور را بهم زدی بخاطر آبرویت

باقیمانده خودت و این مردم بیچاره برو کنار این کشور دیگر طاقت مصیبت بیشتر از این را ندارد
عدم مدیریت. به داد پزشکان و کادردرمانی برسید
شما هم مزدم رو در راه بهره‌برداری سیاسی به بهانه تحریم قربانی می کنید
روحانی در این جلسه با تأکید بر ضرورت اطلاع‌رسانی دقیق، صریح و شفاف در زمینه مقابله با کرونا گفت: نیاز اصلی امروز جامعه « ایجاد آرامش » ...
رئیس جمهور با بیان اینکه جریاناتی امروز به دنبال برهم زدن « آرامش روانی جامعه » ...

چه جملات متناقضی !!!!!!!!
تو که جات امنه ولی بدون بعد از این قضایا مردم خواهان اخراج شما هستن و به شدت پیگیر خواهند بود
تا کلید پیدا نشه ؛ همین بساطه
از تلاشهای کادر درمانی ودولت تشکر می شود انشالله با تلاش و همبستکی از این بحران سربلند بیرون خواهیم امد به امید خدا برای شفای بیماران وخسته نباشید به کادر پزشکی صلوات
ازجناب روحانی انتظار میره آن جریاناتی رو که باعث برهم زدن آرامش جامعه میشه افشا کنند
خدایامردیم ازارامش وخوشی !!! چقدر ارامش داریم ما
باید ایران بخاطر مردم با غرب کنار بیاد. اینکه فرزندان این کشور یکی یکی پرپر شوند هیچ معیار عقلانی و مذهبی ندارد
آرامشی هم مونده مگه برا جامعه!؟
اینا کی هستند؟
دوشنبه ۲۶ اسفند
سکه رکورد تاریخی زد ۶۲۵۰۰۰۰ تومان
دلار از مرز ۱۶۰۰۰ تومان عبورکرد
اینکه جریاناتی وجود دارد ، حتما"ریاست محترم جمهور آگاه هستند ، اما اینکه دراین شرایط تورمی وناملایمات سه ماهه اخیر و بلاتکلیفی آستانه عید و نیز هجوم این ویروس گفته شوند آرامش جامعه نوعی توهین به جامعه است . باید خیلی دور از جان بزرگان سیب زمینی باشی که در این شرایط ذکر شده در آرامش باشید . امیدوارم آن چیزی که رییس جمهور محترم ما در ذهن برای مردم آرزو دارند در سال جدید اتفاق بیافتد .
یک هفته نبود حالا که اومده نطقش گرفته . مثل بیشتر مسئولین ایشون هم فوبیای توطئه گرفته
آرامش روانی؟؟؟؟!!!
آقای رءیس جمهور آرامش روانی جامعه در اینست که شما و گلادیاتور صدا و سیما، ویروس کرونا را جدی بگیرید و بپذیرید که به دلیل همین جدی نبودن و سهل انگاری و مماشات اکنون کشور با یک فاجعه ملی که قابل پیشگیری بود روبرو است.
بانک مرکزی شما وقتی به دستور شما بازار را بهم می زند. شما چرا ساکت هستید
خودت رییس سلب آسایش و آرامشی ،،،اقای روحانی،،،خودت مدیر استرسی،،پدر ملت رو با تصمیماتت دراوردی
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر