بازدید 25143

وقتی «کرونا» را جدی نگرفته ایم

در روز‌هایی که شیوع ویروس کرونا شرایط بحرانی برای شهر قم ایجاد کرده و شاهد کمبود تخت‌های بیمارستانی برای بستری مبتلایان هستیم، اما متآسفانه برخی از مردم در این شرایط حساس به توصیه‌های پزشکی توجه لازم را ندارند و رفتار‌های پر خطری از خود نشان می‌دهند و موارد پیشگیری در ابتلا به این بیماری را جدی نمیگیرند./حسین یاراحمدی
کد خبر: ۹۶۶۰۶۰
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۱ 15 March 2020
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۸
در انتظار بررسی: ۳۵
انتشار یافته: ۲۰
باعثش صدا و سیما و پزشکان بی مسئول مانند دکتر مهرناز اسدی هستند که با حرفاشون دارن جنایت می کنن. چرا پزشکان ساکت هستند باید از این خانم شکایت کرد.
ظاهرا هیچ اراده ای در کشوروجود نداره که جلوی شیوع بیشتر کرونا رو بگیره. خوب اگه سیاست کشور اینه که ما هممون بگیریم بیاد اعلام کنه، ما تکلیف خودمونو بدونیم الکی 20 روزه تو خونه موندیم. معلوم نیست باید تا کی بمونیم.

کاش چند تا عکس ازشلوغی حراجستون فروشگاه های دولتی هم میزاشتین!!!
وقتی که قرنطینه نمیشه برداشت مردم اینجوریه که یه چیز معمولی هست. وقتی در رسانه ها میگن مثل سرماخوردگی هست.وقتی آمار فوتی ها به درستی اعلام نمی شود مردم فک میکنن یه چیز ساده هست. مردم زمانی میشینند تو خونه که همه بگیرند ک بمیرند
شدیم شبیه این جانورهایی که میدونیم کروکودیل کنار آب انتظارمون رو میکشه ولی باز می ریم لب آب و فقط زمانی احساس خطر میکنیم که کار از کار گذشته و سرمون تو دهن کروکودیل هست.
قمه اینجا.!!!!!!
درود به این چادری ها و طلبه ها که هم ماسک دارن و هم دستکشو
تابی جون دیگه فرهنگ ایرانی جماعت بیشتر از این نمیشه.اینجوری بارمون آوردن.
يكي از علل جدي نگرفتن كرونا و خطراتش ، كاهش اميد و علاقه به زندگي در ايران است . مردم نا اميد و كمرشان زير بار مشكلات خم شده و انگيزه اي براي حيات ندارند . اين يك واقعيت است چه بخواهيم باور كنيم يا نكنيم .
ای کاش ویروسی میامد و فقط احمقها رو میبرد
حماقت و جهالت
موضوع این نیست که درمان کووید19 بر دوش بیت المال است بلکه اینست که تمام حکومت، کادر درمان را در مواجهه با بیماری تنها گذاشتند و همه منتظرند این اوباش مریض شوند و کادر درمان آنان را نجات دهد. پلیس کجاست؟
وقتی یک خانم دکتر در تلویزیون می گوید که معتقد است که همگان باید به ویروس آلوده شویم تا مطابق انتخاب طبیعی افراد حساس حذف و افراد دیگر به ویروس مقاومت پیدا کنند و این ویروس همواره جزو زندگی ما خواهد بود چرا باید به خاطر آن که آی سی یو جای پذیرش بیمار داشته باشد تا در آنجا زجرکش بشوند مردم مراعات کنند؟
چرا مقامات این موضوع ساده را نمی فهمند هرچه شل تر با کرونا برخورد شود مدت طولانی تری در ایران می ماند اقتصاد دو ماه کرکره را پایین بکشد بدتر است یا اینکه یکسال فلج باشد!؟ اصناف و مغازه داران 2 ماه تعطیل کنند بدتر است یا اینکه یکسال فلج باشند و با کمتر از ده درصد فروش داشته باشند؟
وقتی ماسک نمی فروشن چه کنیم؟ وقتی الکل نیست؟ وقتی دستکش نیست؟
دولت جای بحث و کلنجار اینا رو موجود کنه تو دارو خانه ها
شما مشکلتون با عید و شادی مردم هست یا کرونا؟ وقتی طرف مجهز بیرون اومده مشکل چیه؟؟؟ نباید سفره هفت سین بچینه؟؟
مگه قرار نبود طی 24 ساعت خلوت سازی بشه ؟!
تثقریبا همه شهرحا همین شکل شلوغن و جماعتی ...
بی فرهنگی که شاخ و دم نداره
فقط تاسف
خلایق هرچه لایق. فکر کنم مسوولا یکم بهتر از مردمن.شایدم در حالت خوشبینانه بشه گفت مثل همن.
وقتی ادارات و مغازه ها باز هستن شما توقع مردم بمونن تو خونه!
آخه این چ ضیغه ای ادارات و کارها تعطیل نشدن بعد میگن بمونید تو خونه!!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار