بازدید 9787

مرگ ۱۶۸ بیمار مبتلا به کرونا در ایتالیا طی ۲۴ ساعت

دولت ایتالیا از مرگ ۱۶۸ بیمار مبتلا به ویروس کرونا در این کشور طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.
کد خبر: ۹۶۵۰۳۹
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۲ 10 March 2020
به گزارش تابناک به نقل از تسنیم به نقل از خبرگزاری فرانسه، آژانس دفاع غیرنظامی ایتالیا روز سه‌شنبه اعلام کرد در ۲۴ ساعت گذشته ۱۶۸ نفر از بیماران مبتلا به ویروس کرونا (بیماری کووید-۱۹) در این کشور جان خود را از دست داده‌اند.

بدین ترتیب آمار قربانیان ویروس کرونا در ایتالیا به ۶۳۱ نفر رسیده است تا این کشور همچنان بعد از چین -که از آن به‌عنوان مبدأ شیوع ویروس کرونا نام برده می‌شود- بیشترین آمار قربانیان ویروس کرونا را در جهان داشته باشد. ایتالیا در ۲۴ ساعت گذشته مرگبارترین روز خود را از ابتدای شیوع ویروس کرونا در این کشور پشت سر گذاشته است.

آژانس دفاع غیرنظامی ایتالیا همچنین تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور را نیز ۱۰۱۴۹ نفر اعلام کرده است که این رقم در مقایسه با رقم اعلام‌شده در روز گذشته ۹۷۷ نفر افزایش نشان می‌دهد.

دوشنبه شب «جوزپه کونته» نخست‌وزیر ایتالیا اعلام کرد که اقدامات مربوط به مبارزه با بیماری کرونا -که پیش از این در شهر‌های شمالی این کشور به خصوص در ایالت لومباردی اجرا می‌شد- از این پس در سراسر این کشور لازم‌الاجرا خواهد بود.

کونته اعلام کرد مردم این کشور تنها برای سفر‌های کاری و موارد اضطراری اجازه سفر خواهند داشت. او همچنین اضافه کرد منطقه حفاظت شده تنها به چند استان محدود نمی‌شود و کل کشور را شامل خواهد شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار