بازدید 21939
۵

جزئیات پرداخت شهریه سرویس مدارس در ایام تعطیلات

مدیرکل انجمن اولیا و مربیان درباره چگونگی پرداخت شهریه سرویس مدارس در ایام تعطیلات به دلیل بیماری شیوع کرونا توضیح داد.
کد خبر: ۹۶۴۷۹۴
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۹ 10 March 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ، نورعلی عباسپور مدیرکل انجمن اولیا و مربیان، درباره چگونگی حق سرویس مدارس با توجه به تعطیلی مدارس اظهار کرد: معمولا هزینه سرویس مدارس به طور قسط بندی و تا ۴۰ درصد هزینه پرداخت و تا اسفند تسویه حساب می‌شود.

او ادامه داد: با توجه به تعطیلی‌های اخیر چگونگی این موضوع در حوزه کارکرده ماده ۱۸ که معاون عمرانی استاندار در آن حضور و اختیار دارد، با تفویض اختیار به استان‌ها تعیین تکلیف می‌شود.

مدیرکل انجمن اولیا و مربیان با اشاره به اینکه استان‌ها با توجه به شرایط درباره چگونگی و میزان پرداخت تصمیم گیری می کنند، گفت: به عنوان مثال در برخی استان‌ها قرار بر این است تا ۵۰ درصد هزینه اسفند پرداخت شود.

عباسپور اظهار کرد: بخش عمده اختیارات در این حوزه مربوط به کارگروه ماده ۱۸ از همان طور که در تعیین نرخ سرویس مدارس هم تصمیم گیری انجام می‌دهند

او تصریح کرد: در کارگروه ماده ۱۹ که انجمن اولیا مربیان هم دخیل است دستورالعمل‌ها و تصمیمات کلان کشوری مورد توجه قرار گرفته اند، اما در مورد اینکه چه میزان از شهریه سرویس مدارس با توجه به تعطیلات اخیر پرداخت می‌شود با همکاری پیمانکاری است که زیر نظر کارکرده ماده ۱۸ بوده تعیین تکلیف می‌شود و از طریق مدیر مدارس به خانواده اطلاع رسانی خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۴
انتشار یافته: ۵
بابت چه عملکردی خانواده ها باید پول سرویس مدارس رو پرداخت کنند .اگر کسی یکماه سرکار نره آیا حقوق دریافت میکنه.اگر ناراحت میشید سه ماه تابستانم حساب کنیم؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۰
من که بچه ام کل اسفند تعطیل بود هیچ پول سرویسی هم نمی دهم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۰
صحبت شما درسته اما نه برای این بنده خداها که از این راه درآمد دارن... اگر فردی مشکل مالی نداشته باشه شهریه اسفند رو پرداخت کنه خودش یک جوری همراهی و کمک خیرخواهانه هستش... من خودم همین کار رو انجام دادم قبل از پایان اسفند.
من شهریه کامل پرداخت کردم... اگر وضعیت مالی افراد اجازه میده لطفا شهریه اسفند ماه رو کامل پرداخت کنند...این راننده های بنده خدا درآمد دیگه ای ندارن...ممنون
تازه مهد کودک هم اعلام کردن بایبست هزینه اسفندماه پرداخت بشه..........مهد کودک لبخند مادر شوش دانیال استان خوزستان
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار