بازدید 14374

اهدای گل توسط ستاد اجرایی به پزشکان و پرستاران

کد خبر: ۹۶۴۴۹۹
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۰ 08 March 2020

جمعی از نیروهای جهادی همکار ستاد اجرایی فرمان امام و کارکنان بنیاد احسان، با هماهنگی مسئولان بهداشتی و باحضور در بیمارستانهای تهران که میزبان بیماران کرونایی هستند با اهدای شاخه گل عید ولادت امیرالمومنین را به پزشکان، پرستاران و کارکنان این بیمارستانها تبریک گفتند

بنابر این گزارش نیروهای ستاد اجرایی فرمان امام با حضور در بیمارستان های میزبان بیماران کرونایی همچون مسیح دانشوری ،امام حسین(ع) ،فیاض بخش ،شهدای یافت آباد ، بهادری امیراعلم و سینا پس از اهدای گل به پزشکان ، پرستاران و کارکنان این بیمارستانها از زحمات و تلاشهای بی وقفه این عزیزان تشکر و قدردانی کردند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱۳
به جای گل بهشان تجهیزات بدهید مثل ماسک و لباس و ...
اهدای گل با طعم و بوی ویروس خود اینکار یکی از عوامل انتشار بیماریه
اينها همان پرستاراني هستند گه سالهاست تقاضاي دريافت حق و حقوقشان را مي كردندو فقط با وعده و وعيد و تشويق هاي كلامي و اهداي گل در روز پرستار جوابشان را مي دادند ، اينها جواب بي مهري هاي مسئولين را با ايثار و فذاكاري و گذشتن از جان و سلامتي شان ، البته آنهم فقط براي كاهش درد و آلام هموطنان خود ، دادند . لقب "فرشتگان سفيد پوش " شايسته اينان است . مسئولين كمي احساس شرمندگي كنند .
روز هایی که هیچ مسئولی پیداش نبود هیچ واعظی موعظه نمیکرد نه سلبریتی ها پیداشون بود و نه میلیاردهای فوتبالی تنها قشری که در صحنه بود بی هیچ امکاناتی برای محافظت از خودش پزشکان و پرستاران و خدمات و بیماربران شریف بیمارستان ها بودن افرادی که همیشه قبل و بعد از اتمام این مصیبت ها باز هم آماج تهمت ها و عقده گشایی های ما مردم قرار خواهند گرفت در این مصیبت کدام فرد مشهور یا مسئولی جان در راه خدمت داد التماس دعا برای این عزیزان
عوض گل دادن حقوق های عقب افتاده بنده خدا ها را میدادند چی میشد. فقط حرف حرف حرف ..
چه کار اشتباهی انجام شده.همان یه شاخه گل چقدر میتونه باخودش ویروس جابجا کنه.
ستاد اجرایی فرمان امام این روزا باید بیمارستان صحرایی بسازه , با چهار تا گل میخوان خودشون رو دلسوز نشون بدن .
لطفا گل ندهید.......ماسک ومواد ضد عفونی کنند و تجهیزات به پرستاران به کادر درمان وپزشکان بدهید
گل و گیاه می توانند محل تجمع ویروس باشند. مدت هاست به همین دلیل بیمارستان ها اجازه بردن گل برای عیادت بیمار را نمی دهند. حالا تو این وضعیت این رفقای ما گل گرفتند بردند بیمارستان عفونی !!
گل برای خودتان.کارانه های امسال رو بدهید.کاذانه هابی که وارد پلکانهای کاهشی می شود و سپس مالیات ۳۵درصد به آن تعلق می گیرد.
در خیلی از بیمارستانها کادر درمان ماسک و پوشش محافظ ندارند اون وقت اینها .....
از کجا معلوم گل ها آلوده نباشن؟؟
سپاس ازشما ولی هدیه گل نیز کاردرستی نیست توی این شرایط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی