بازدید 16372
نوباوه:

«اینترنت ملی» را در مجلس‌یازدهم پیگیری می‌کنم

منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم گفت که به‌طور جد، اینترنت ملی را پیگیری می‌کند، چرا که ساز و کار آن معلوم است، اما مشخص نیست چرا اجرایی نشده است.
کد خبر: ۹۶۴۴۶۰
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۵ 08 March 2020

 

به گزارش تابناک، بیژن نوباوه منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم در گفت‌وگو با فارس،‌ با اشاره به اولویت‌های برنامه‌های خود در مجلس آینده اظهار داشت: برنامه‌های من بخش‌های مختلف و وسیع دارد اما طرح‌های اقتصادی و فرهنگی در رأس اولویت‌های برنامه‌های من قرار دارد.

وی سر و سامان دادن به فضای مجازی در کشور را یکی از ضروریات دانست و افزود: سال‌هاست که قول اینترنت ملی را داده‌ایم اما در این زمینه کم‌کاری شده و بنده به طور جد این مسأله را پیگیری می‌کنم چرا که ساز و کار آن معلوم است اما نمی‌دانیم چرا اجرایی نشده است.

وی خاطرنشان کرد: از فضای مجازی می‌توان خیلی بهتر و مفیدتر استفاده کرد اما امروز به عنوان یک مشکل برای فرهنگ اخلاقی کشور ایجاد مشکل کرده و ما در ابعاد مختلف آثار مخرب آن را کاملاً می‌بینیم.

نوباوه با اشاره به برنامه‌های خود در حوزه اقتصادی گفت: اقتصاد خوبی در کشور داریم اما تجربه نشان داده که ما از ظرفیت‌های خود به خوبی استفاده نمی‌کنیم وگرنه معیشت مردم باید بسیار بهتر از این می‌شد.

منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم با بیان اینکه باید جلوی واردات قاچاق در کشور گرفته شود، گفت: واردات قاچاق باعث می‌شود صنایع بسیار متضرر شود از واردات بی‌رویه کالاهای غیرضرور که بیشتر جنبه تجملات دارند جلوگیری صورت گیرد چرا که هم در زندگی مردم تغییرات ایجاد کرده و هم امکان توسعه صنایع داخلی را به حداقل رسانده است.

وی بر این باور است که جلوگیری از واردات قاچاق در کشور سبب می‌شود که بخش مهمی از صنایع ما از حالت رکود خارج شود و بخشی از صنایع همچون نساجی و لباس‌دوزی میلیون‌ها نفر در کشور مشغول به کار شوند.

وی بر تسهیل قوانین تولید به ویژه در امر صنعت و کشاورزی و نرم‌افزاری دانش‌های بنیادی تأکید و خاطرنشان کرد: قوانین در کشور در این زمینه وجود دارد اما قوانین موجود مانع رشد و توسعه کشور در زمینه‌های صنعت و کشاورزی و باید با تشکیل کارگروه‌های علمی این قوانین را که جز دموکراسی سودی برای کشور ندارند را از بین برد و درصد قابل قبولی از معیشت مردم را توسعه داد.

منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم با استقبال از مسکن‌های کوچک شهری گفت: مسکن‌های کوچک شهری الگوی موجود را برای زوج‌های جوان اصلاح و به توسعه ناهمگون شهری کمک می‌کند.بنابر این در این زمینه پس از تشکیل کمیسیون‌های مختلف این مسأله را به عنوان راهکار ارائه خواهیم کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل