بازدید 20456
از سوی سرپرست موقت دبیرکلی فدراسیون فوتبال؛

دستمزد ۱۱۰ میلیاردتومانی ویلموتس تایید شد

اگر قبل از بازی اعلام می‌کردیم که او روی نیمکت ننشسته، او به دلیل اینکه پولش را نگرفته بود، دست بالاتر را داشت، اما وقتی پول او را دادیم و روی نیمکت نشست و سپس جدا شد، به نفع ما خواهد بود.
کد خبر: ۹۶۴۱۳۵
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۱ 06 March 2020

سرپرست موقت دبیرکلی فدراسیون فوتبال که ماهها از پایان حکمش می گذرد و به صورت غیرقانونی این پست را اشغال کرده است، به پرونده سرمربی تیم ملی در فیفا واکنش نشان داد و برخلاف تکذیب سخنگوی فدراسیون و شخص مهدی تاج رییس سابق فدراسیون، رقم نجومی قرارداد با این مربی را تایید کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، شکوری درباره جدایی مارک ویلموتس از تیم ملی ایران و قرارداد ۷ میلیون یورویی او با فدراسیون فوتبال اظهار کرد: قرارداد ویلموتس سه ساله و تا پایان جام جهانی و جام ملت‌ها بود و رقم قرارداد در همین حدود است. دو بند در قرارداد او وجود دارد که یک نکته مثبت برای ماست؛ این قرارداد در شرایط تحریم منعقد می‌شود و هر کسی که قرارداد را به هم بزند و جدا شود، باید سه ماه غرامت پرداخت کند.

دستمزد ۱۱۰ میلیاردتومانی ویلموتس تایید شد

شکوری یادآور شد: بحث ویلموتس این است که این بند‌ها را در قرارداد ندیده، اما با پیگیری‌های ما در فیفا، او از ما جدا شده و پول را هم از ما گرفت و روی نیمکت تیم ملی هم نشست. او سه ماه بیشتر هم دستمزدش را دریافت کرده است و قطعا به ما کمک می‌کند و مشکلی نخواهیم داشت.

سرپرست دبیرکلی فدراسیون در واکنش به اینکه گفته می‌شود اگر قبل از بازی با عراق اعلام می‌کردیم، او روی نیمکت تیم ملی ننشسته می‌توانستیم علیه او شکایت کنیم، گفت: او به این دلیل گفت: نمی‌آید، چون پولش را نگرفته بود. ما یک ماه تلاش کردیم تا پول او را پرداخت کنیم.

وی درباره شرایط تحریمی در قرارداد میان ایران و ویلموتس نیز افزود: انتقال پول ما به هر نحوی دچار مشکل است. فکر می‌کنم حرف ما را قبول کنند، اما من حقوقی نیستم. با این حال ما بار‌ها از فیفا خواستیم که مطالبات ما را به حساب سرمربی تیم ملی واریز کند، اما فیفا هم نتوانست. فکر می‌کنم این موضوع به ما کمک می‌کند. اگر قبل از بازی اعلام می‌کردیم که او روی نیمکت ننشسته، او به دلیل اینکه پولش را نگرفته بود، دست بالاتر را داشت، اما وقتی پول او را دادیم و روی نیمکت نشست و سپس جدا شد، به نفع ما خواهد بود.

شکوری درباره شکست‌های متعدد ایرانی‌ها در مسائل حقوقی در فیفا گفت: امیدواریم متضرر نشویم. ضمن اینکه علاوه بر ارسال دفاعیات، ما شکایت خودمان را هم نسبت به دریافت سه ماه حقوق اضافه مطرح کردیم که در بدترین حالت او باید این سه ماه را به ما برگرداند. باید ببینیم فیفا چه تصمیمی می‌گیرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳۱
من که راضی نیستم 110 میلیارد تومان پول بیت المال رو دود کردید رفت پیکارش
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۷
حال که شماراضی نیستی نمیدیم
برخی یه نان شب محتاجند ببین پول ملت کجاها خرج میشه. واقعاٌ تاسف آوره!!!!!!!!!
به عنوان یک ایرانی هرگز ذره ای از حق بیت المالی که داشته باشم را حلال هیچکدام از دست اندرکاران این جنایات و حیف و میل کردن ها را نمی کنم. حتم دارم عده زیادی نیز همچون من دلشکسته از این ولخرجی ها و بریز و بپاش ها هستند. اونوقت کشور توی ساده ترین اقلام زیستی درمانده شده است.
باش تا صبح دولتت بدمد .
فکر نکن، پول بیت المال بر باد رفت، آقا میخوام تیم ملی صد سال سیاه به جام جهانی نره
تا ببینیم . بعدا گند کارتون درمیاد
مردم از بیچارگی خون بالا میارن، شما پول ببت المال رو ابنجوری میپاشید
پولهای مفتی که به فوتبالیستها داده میشه ازهمین بیت المالیه که گفته میشه از تحریمها ضربه دیده، درسته؟
پس چرا یه سری تا ته کیسه دستشان را می تونن ببرن و استفاده کنن؟
کاش اصلا فوتبال نداشتیم!!!
اگه فوتبال نداشتیم اونوقت نه کارتون خواب داشتیم نه فقیر نه بیکار.
چون مجبور نبودیم اینهمه پول رو دور بریزیم!!!
فضاحت پشت فضاحت...آبروریزی پست آبروریزی...
مسئولین این فدراسیون باید به جرم آبروریزی از نظام دادگاهی بشن!!
چندتا میشه ماهواره ماهواره بر ساخت چندتا میشه جاده پل ساخت ای ملت غرب پرست ساکت هستید
راستی چگونه این پولهای مفت نجومی سر به فلک کشیده را فدراسیون به به اصطلاح مربی خارجی میدهد ،آیا واقعا فوتبال برای مردم فقیر ایران میشود نان ،و آب ،یا اینکه برای مسولین نان کره و عسل شده است ؟،،یک کارشناس فنی متخصص طی سی سال خدمت هیچگاه یک دو میلیارد تومان حقوق نمیگیرد ، رقمهای فوق نجومی ؟،،
بیچاره کیروش... تاج عزیز اگه غیر این میکری باید شک می کردیم. تو هم نمونه ای از این مدیران بی لیاقت هستی که بیت المال رو دود کردی و رفت. دمت گرم مومن.
خدا همه مسولین را شفا بدهد
110 ميليارد تومن !!!! آقا اگه مردم ايران فوتبال نخوان كي رو بايد ببينن ؟ با اين وضعيت قرمز اقتصادي كشور ديگه اين چه قرارداديه ؟ هر كس زير قرار داد رو امضا كرده، خودش پرداخت كنه.
شک نکنید یک فساد بزرگ پشت پرده است
کاش این پول در این شرایط برای کرونا هزینه می شد
چپاول پول مردم را خواهیم دید.
وقتی تاج استعفا میده مطمعن باشید که این پول باید پرداخت بشه
فقط امیدوارم هر چی این اقایون تو فدراسیون فوتبال برای خودشون جمع کردن بتونه این غرامتو پوشش بده که بقیه یادشون نره از جیب ملت به اندازه کافی برای این فوتبال بدرد نخور خرج شده
آیا دراین شرایط اقتصادی کشور آوردن مربی خارجی با این هزینه های گزاف چه معنی دارد ؟ غیرازاین است عده ای ازاین موضوع سود می برند پورسانت وغیره می گیرند
اولا خوده همین شکوری با رابطه اونجا نشسته بعد باید تعطیل کنید این دخمه رو میگه با این وضعیت اگر متضرر نشیم طرف کلا نفهمیده چی شده.قوه قضاییه باید ورود کنه هر روز اقایون دارند بیشتر گند میزنند.
اینهمه هزینه، کجاست سود و فایده آن!؟. کجاست فردوسی پور تا درد مردم فریاد بزند.!
با 110 میلیارد تومان ناقابل می شد تجهیزات حفاظتی مثل ماسک، دستکش و ... زیادی برای بیمارستان ها در مقابل کرونا خرید. عاقل باشید پول های ملت را حیف و میل نکنید به جیب اجنبی ها سرازیر نکنید.
در مقابل دزدی های هزاران میلیاردی پول خورد هم نیست فرمان صادر کنید خاوری پرداخت کند
از صورت سرخ و سرحال این ویلموتس مشخصه که فازش چیه و نیومده بود ایران بمونه کلاه دوخته بود برامون که پول خوشگذرونیش جور بشه
از اينجور ريخت و پاش ها در بيت المال مسلمين ميشه كه بلاهاي ناهنجار دامن همه رو ميگيره
چرا آمرين به معروف و ناهيان از منكر كفن پوش به معضلات اقتصادي، اجتماعي، فرهنگي و.......وارد نميشن؟
فاتحه این فوتبال ودولت رابایدخواند!!
این بلاها کمتر از بلای کرونا نیست .
به همین سادگی بیت المال رو با خوشحالی غارت کنید
بخدا بخدا بخدا اینا همش گاوبندی بین مدیران بالادستی و مربیان و بازیکنان درجه سه ی خارجی یه ، پشت پرده جریمه ها و غرامتا رو پنجاه پنجاه می خورن
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها