بازدید 18691

افشای کامل رقم قرارداد ویلموتس

یک عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی اعلام کرد که قرارداد ویلموتس و دستیارانش به مدت سه سال و به مبلغ هشت میلیون یورو با فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران منعقد شده است.
کد خبر: ۹۶۴۸۰۳
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۹ 10 March 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، سید احسان قاضی زاده هاشمی در مورد جزییات قرارداد ویلموتس با فدراسیون فوتبال ایران، اظهار کرد: رقم این قرارداد در سال اول معادل سه میلیون یورو، در سال دوم معادل ۲.۵ و در سال سوم نیز معادل ۲.۵ میلیون یورو منعقد شده است که از این رقم تا کنون معادل ۲ میلیون یورو به صورت نقد و چمدانی و از مسیر دوبی به این مربی پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه مارک ویلموتس معتقد است سرمربی رسمی تیم ملی فوتبال ایران بوده و فسخ قرارداد با وی صورت نگرفته است و در همین برهه زمانی فدراسیون فوتبال ایران اقدام به جذب سرمربی دیگری کرده است، تصریح کرد: این سرمربی بلژیکی با استناد به همین مسئله نسبت به اخذ غرامت شش میلیون یورویی از فدراسیون فوتبال که تا زمان اتمام قرارداد بوده اقدام کرده است.

قاضی زاده هاشمی با انتقاد شدید از مهدی تاج رییس سابق فدراسیون فوتبال در نحوه عقد قرارداد با این سرمربی، عنوان کرد: همان زمان نیز به رییس وقت فدراسیون فوتبال هشدار دادم که همسر مارک ویلموتس وکیل است و در پارلمان این کشور نیز دستیار بوده و نسبت به مسائل حقوقی اشراف کامل دارد.

وی با تاکید بر اینکه دستمزد ۲ میلیون یورویی ویلموتس تاکنون از محل منابع شستا (شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی) پرداخت شده است، اظهار کرد: این پول از جیب کارگران تامین اجتماعی پرداخت شده است!

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۲۱
انتشار یافته: ۱۸
خدايا چقدر خيانت؟ چقدررررررر؟
آقاي رييسي بجنب
كشور داره نابود ميشه
هر دم از این باغ بری میرسد واقعا که ......
کسی بهش بر نمی خوره؟
یکبار هم که شده مسبب این حیف ومیل شدن بیت المال رو به دادگاه بفرستین تا بقیه حواسشون جمع کنن اینها فقط حقوق بگیر نیستن باید مسئولیت کارشون رو همک داشته باشن
تا کی کارگر و کارمند باید تاوان بی سوادی و بی عرضه گی و بی مسئولیتی شما ها رو پس بده؟
ما نخوایم شما باشید باید چیکار کنیم؟ باید کی رو ببینیم؟
اونجوری نگید قلب طفلک تاج ضعیفهها!!!
پول ما خیلی بی ارزش هست وگرنه برای یه مربی بزرگ بین المللی این عدد پولی نیست
اینا پول ملت هست الکی خرجش می کنن. کاش تو فیدراسیون فوتبال یکی بیاد و پاسخگو باشه
یعنی یه چیزی بالای 100 میلیارد تومن باید بهش پرداخت بشه؟؟؟؟؟؟؟؟ درست حساب میکنم دیگه؟؟:-|
اقای هشدار دهنده فکر نمیکنی این قرار داد عمدا با نظر همسر ویلموتس نوشته شده باشه تا بتونن از دولت و در واقع ملت بدبخت ایران غرامت بگیرن؟هشدار به کی دادی؟به یکطرف قضیه بخور بخور پول بیت المال کارگران ؟باید که این پول از جیب شخص تاج پرداخت بشه تا بقیه مدیران عبرت بگیرن
8 میلیون یورو واسه یه لات
بیجا کردن از جیب مردم به مربی که ۶ ماه هم اینحا نبوده پول دادن!
تعطیل کنید فوتبال فاسد را نمیخوایم والسلام
کشور اسلامی
با توجه به شرایط چند ساله مملکت نباید با منعقد کننده و تمام مطلعین برخورد سخت شود
مهدی تاج خوش باشن دو میلیون و ده میلیون و..........که رقمی نیست!
واقعاً که.... یعنی توی این مملکت یک نهاد نظارتی نداریم این پولهای مردم بدبخت را از حلقوم مدیران بی کفایت در بیاورد؟!!!
این پول رو بدین تولیدی ماسک و مواد ضد افونی کننده ایجاد کنید که اینطور مردم پرپر نشن و نمیرن چرا کسی نیست جلوی این حیف و میلهای بیت المال رو بگیره . یه ماسک معمولی توی داروخانه ها نیست اینا اومدن 8 ملیون دلار میدن به فلان مربی خارجی . این خیانته
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها