بازدید 12199
۴

ادامه ضبط «دورهمی» با حضور تماشاگران

برنامه مهران مدیری در شبکه نسیم با شرایطی کاملاً بهداشتی به ضبط خودش ادامه می‌دهد.
کد خبر: ۹۶۳۸۵۰
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۸ 05 March 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرآنلاین، در روزهای گذشته شیوع ویروس کرونا در کشور در عرصه فرهنگ هم تاثیر بسیاری داشته است. از تعطیلی سینماها و سالن‌های تئاتر تا مختل شدن ضبط برنامه‌هایی که با حضور تماشاگران تولید می‌شدند.

«عصر جدید»، «اتفاق»، «دورهمی» برنامه‌هایی هستند که ضبط آنها که با حضور تماشاگران انجام می‌شود نگرانی‌هایی را درباره شیوع ویروس کرونا به وجود آورده بود. روز گذشته اما صفحه اینستاگرام برنامه «دورهمی» برای حضور تماشاگران در قسمت جدید این برنامه فراخوان داده بود و این فراخوان مورد انتقاد قرار گرفت تا جایی که عوامل تولید «دورهمی» پشت‌صحنه‌ای از چگونگی ضدعفونی کردن لوکیشن این برنامه برای از سرگیری تصویربرداری با حضور تماشاگران را در صفحه مجازی‌شان منتشر کردند.

علاوه بر این گفته می‌شود تماشاگران حاضر در برنامه با ماسک در صندلی‌های جایگاه حضار در استودیو قرار می‌گیرند تا رعایت تمام اصول بهداشتی برای ضبط این برنامه صورت گیرد. پیش از این نیز مدیران تلویزیون از کم کردن تعداد تماشاگران در برنامه‌های تولیدی خبر داده بودند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۴
حرص و طمع
خیانت به مردم
دم آدمهایی چون مهران مدیری گرم که در این شرایط که مردم نیاز به روحیه دارند جا نزد. صدا و سیما باید قدر این سرمایه های خودشو بدونه (نه مثل رامبد جوان و بعضی افراد تازه به دوران رسیده که دری به تخته خورده یه مقدار برنامشان تازه گل کرده در این شرایط یه دفعه جا خالی میدن) صدا و سیما نیز در این سالها با انتصاب مدیران جوان و نالایق در حذف سرمایه های واقعی خود کارنامه درخشانی داشته( مثل امثال فردوسی پور را حذف کرد و کار را به افراد نالایق داده است که بعضا در وطن فروشی نیز خود دستمزد آنها را دادند ) به نظر من اگر می خواهد این موضوع اصلاح شود باید از صدا و سیما آغاز شود این رسانه ملی است و برای بیت المال و با اصلاح خود سعی نماید دوباره حس وطن پرستی و محبت به یکدیگر را در جامعه امروز( که حلقه مفقوده می باشد) ایجاد کند یاعلی مدد
برنامه های پوچ و تکراری و خسته کننده
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار