بازدید 13897
۴

دفاع همه جانبه ارتش در مقابل دشمنی به نام کرونا

ارتش جمهوری اسلامی با آماده‌سازی بیمارستان‌های خود در خط مقدم مبارزه با کرونا قرار دارد.
کد خبر: ۹۶۳۸۴۹
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۸ 05 March 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از باشگاه خبرنگاران، مدتی است که ویروس کرونا از مبدا چین در جهان شیوع پیدا کرده و در کشورهای متعددی مانند نیوزیلند، آمریکا و کشورهای اروپایی مانند فرانسه و آلمان گسترش پیداکرده است.

ارتش جمهوری اسلامی ایران هم که در مواقعی که مردم به کمک‌ نیاز دارند در صحنه حضور داشته است؛ در این خصوص هم بیکار ننشسته و با تمام امکانات خود وارد میدان شده و ظرفیت‌های مورد نیاز که مد نظر وزارت بهداشت بوده است را پای کار آورده است.

ارتش جمهوری اسلامی که در زمینه بهداشت و درمان ید طولایی دارد، با تجهیز و آماده سازی بیمارستان‌های خود در زمینه مقابله با ویروس کرونا در خط مقدم این مبارزه قرار دارد. در این زمینه هم بیمارستان های ارتش وارد عمل شدند.

این در حالی است که قرارگاه مرکزی مبارزه با ویروس کرونا در ارتش به ریاست امیر دریادار حبیب الله سیاری معاون هماهنگ کننده و رئیس ستاد ارتش با محوریت ستاد مشترک ارتش و در نیروهای چهارگانه تشکیل شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۲
انتشار یافته: ۴
ماشالله. خدا قوت.
چرا جو میدین....دشمن کیه؟؟؟؟؟یه ویروس هستش که باید به همت همه کنترل بشه.....پسفردا حتما مانور هم می زارین واسش.....
خدا قوت دلاوران عزیز
این خبر قابل توجه اونایی که قدر سپاه و بسیج و ارتش رو نمیدونن.واقعا باید دست تک به تک این دلاورمردان رو بوسید.اگر سپاه و بسیج نبود؛ایران اسلامی هم نبود.قدر این نظام و قدر زحمات و تلاشهای این مردان رو باید دانست.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی