بازدید 11769
۷
لغو بازی‌ها بنفع تیم‌هایی شد که مصدوم دارند اما سلامتی مردم مهمتر است

طعنه علی علیپور به استقلال درباره تعطیلی لیگ

شاید تعطیلی لیگ به ضرر ما باشد اما بیش‌تر به سود رقیبان ما خواهد بود چرا که آن‌ها مصدوم دارند و این تعطیلی باعث می‌شود تا بازیکنان آن‌ها به بازی‌ها برسند. با این شرایط این تیم‌ها آن شکل همیشگی خود را به دست می‌آورند
کد خبر: ۹۶۳۶۵۴
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۵ 04 March 2020

مهاجم تیم پرسپولیس می‌گوید تعطیلات لیگ برای تیم‌هایی که بازیکن مصدوم دارند، خوب شده است.

به گزارش تابناک ورزشی، علی علیپور در گفت‌وگو با اپلیکیشن رسمی باشگاه پرسپولیس، درباره تعطیلی لیگ برتر و تمرینات تیم پرسپولیس در این روزها گفت: خدا را شکر که وضعیت خوبی داریم. بعد از این که تیم شهر خودرو را شکست دادیم تمرینات ما ادامه پیدا کرد. درست است که اعلام شده بازی‌های لیگ برتر فعلاً به تعویق افتاده اما از آن‌جایی که هنوز مشخص نیست چه زمانی این بازی‌ها آغاز می‌شود به همین دلیل ما موظف هستیم که تمرینات را ادامه دهیم تا وقفه بازی‌های لیگ باعث نشود که ما از آمادگی دور شویم چرا که می‌خواهیم به هدفی که داریم برسیم.

او در پاسخ به این سوال که خیلی‌ها معتقد هستند تعطیلی لیگ به ضرر پرسپولیس است چرا که به نوعی ترمز موفقیت‌های این تیم کشیده می‌شود؟ افزود: ما همیشه باید در بهترین شرایط خودمان را آماده نگه داریم. شاید تعطیلی لیگ به ضرر ما باشد اما بیش‌تر به سود رقیبان ما خواهد بود چرا که آن‌ها مصدوم دارند و این تعطیلی باعث می‌شود تا بازیکنان آن‌ها به بازی‌ها برسند. با این شرایط این تیم‌ها آن شکل همیشگی خود را به دست می‌آورند. این چیزها البته خیلی مهم نیست چرا که ما باید تدابیر تاکتیکی کادرفنی را به بهترین شکل انجام دهیم. البته از همه مهم‌تر سلامتی مردم کشورمان و حتی مردم دنیاست و امیدوارم که همه در سلامت کامل در کنار خانواده‌های خود باشند.

این مهاجم پرسپولیس در پاسخ به این سوال که برخی از مالکان تیم‌ها، بازیکنان و مسوولان آن‌ها مدعی مهندسی لیگ و دولتی بودن پرسپولیس می‌شوند افزود: به هر حال این نظر بقیه باشگاه‌هاست. بالاخره خود ما بازیکن هستیم و اگر بازیکنان تیم‌های دیگر چنین حرف‌هایی بزنند ناراحت می‌شویم. شاید این بازیکنان روزی خودشان در این شرایط قرار بگیرند و در راه قهرمانی باشند اما اگر بازیکنان دیگر هم این صحبت‌ها را برای آن‌ها بگویند آن‌ها هم ناراحت می‌شوند. نباید چنین قضاوت‌هایی انجام شود. بهترین کار این است که همه ما سرمان در کار خودمان باشد و به تیم خودمان بپردازیم.

علیپور درباره درگیری مردم کشورمان با ویروس کرونا که این روزها باعث شده شرایط خاصی در کشور حاکم شود تصریح کرد: واقعاً شرایط سختی به وجود آمده است. این شرایط سخت چه در ایران و چه در کشورهای دیگر دنیا به وجود آمده اما مهم این است که همه در سلامت کامل باشند. امیدوارم همه مردم سلامت باشند تا در کشور کنار خانواده‌های خود حضور داشته باشند. هم‌چنین جا دارد از پزشکان و پرستاران که این روزها خدمات پزشکی ارائه می دهند تشکر و قدردانی کنم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۷
اخه علیپور کیه که مصاحبه کنید باهاش.اینقدر بزرگ نکید یه فوتبالیست درجه۲
تعطیلی یا غیر تعطیل....وقتی قراره جامو بهتون اهدا کنن فرقی نداره...
وزیر اگر راهی داشت میگفت جام بدید به پرسپولیس لیگ تمام شد تا اینجای کار کافیه...
ترسیده طفلکی
برای تیموزرات خونه هم خوب شد.
شما که آبروی فوتبال ایران رو بردید.
دیگه از رو برید خواهشاً!
حالا ایثن علی پور اینقدر مهم شده که نظرات ورزشی و بهداشتی و ... ایشون رو ما بدونیم؟
نه اینکه یه یک ماهی لیگ تعطیل است این اقا برای اینکه بگه منم هستم افاضه ادب بخرج داده و این اگاهی را اعلام نموده شما بروید بفکر گلهایی که بازیکن دسته سومی میتوانست بزند جنابعالی نتوانستید
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر