بازدید 9483

کرونا، جلوی آموزش را نگرفت!

شیوع کرونا ویروس در ایران، تعطیلی مدارس و موسسات و برخی شرکت‌ها را به همراه داشته است. تعدادی از دانشگاه‌های کشور نیز کلاس‌های خود را به حالت تعلیق درآورده و بخش خصوصی نیز، بسیاری از کلاس‌ها، کارگاه‌ها و سمینارهای آموزشی را به زمانی نامعلوم موکول کرده است. با توجه به سرعت شیوع این ویروس و بنا به توصیه‌ی متخصصان، ‌بهترین کار آن است که تا حد امکان از حضور در اماکن عمومی و برقراری ارتباط مستقیم با افراد غیر پرهیز کنیم.
کد خبر: ۹۶۳۳۵۳
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۴ 03 March 2020

فضای مجازی این امکان را فراهم آورده است تا بسیاری از نیازها و ملزومات روزانه‌ی خود را بدون ترک منزل و به صورت اینترنتی تامین کنیم. آموزش و یادگیری، یکی از مهمترین کارکردهای فضای مجازی‌ست که بر بستر آن می‌توانیم مهارت خود را افزایش داده و بدون نگرانی از آسیب‌های ویروس کرونا، یادگیری را متوقف نسازیم. یکی از روش‌هایی که با استفاده از آن می‌توانیم در فضای مجازی به آموزش و یادگیری بپردازیم، وبینار یا کلاس‌ آنلاین است.

یادگیری آسان و ارزان، با فناوری وبینار

وبینار به بیان ساده، به سمینارها و رویدادهایی گفته می‌شود که در فضای مجازی و به صورت آنلاین برگزار می‌شوند. شما از پشت کامپیوتر و یا تلفن همراه خود می‌توانید در کلاس درس حاضر ‌شوید. همچنین امکان پرسش و پاسخ بین شرکت‌کنندگان و مدرس وجود دارد.

نکته‌ی حائز اهمیت دیگر آن است که با توجه به حذف برخی هزینه‌های سربار (نظیر هزینه‌ی محل آموزش، پذیرایی، حمل‌ونقل و...) هزینه‌های آموزش آنلاین با حفظ کیفیت محتوای ارائه شده به مراتب کمتر از دوره‌ها، کلاس‌ها و سمینارهای حضوری‌ست.

ایسمینار، یکی از مطرح‌ترین پلتفرم‌های موجود برای مدیریت و برگزاری وبینار، کلاس آنلاین و سایر رویدادهای آنلاین است و تمام امکانات لازم برای برگزاری یک رخداد آنلاین را در اختیار شما قرار می‌دهد تا بتوانید در هر زمان، کلاس‌های آموزشی و یا جلسات آنلاین خود را برگزار کنید.

اولین وبینار خود را ایجاد کنید

شیوع کرونا، موجب خانه‌نشینی بسیاری از ما شده است، اما این بدان معنا نیست که توسعه‌ی مهارت و یادگیری خود را متوقف کنیم! در پس این رخداد، موقعیت مناسبی برای توسعه‌ی دانش و مهارتِ اعضای جامعه ایجاد شده است. پس، در حوزه‌ی تخصصی خود وبیناری آموزشی تدارک دیده و از مخاطبینی که این‌روزها به آموزش نیازمندند، دعوت به شرکت در این دوره کنید.

مجموعه ایسمینار در پویش «آموزش بدون توقف» برگزاری وبینار را تا پایان سال 1398 رایگان کرده است. می‌توانید اولین وبینارتان را با استفاده از کد تخفیف iran به صورت رایگان برگزار کنید.

کرونا، جلوی آموزش را نگرفت!

به صورت آنلاین در خانه مهارت‌های تازه بیاموزید.

علاوه بر برگزاری وبینار، می‌توانید به صورت آنلاین در خانه آموزش ببینید. بیش از صدها دوره‌ی آموزشی در موضوعات مختلف همچون دیجیتال مارکتینگ، راه‌اندازی استارتاپ و کسب و کار، رشد و توسعه فردی و ... در ایسمینار موجود است.

مدرسین مجرب، عناوین آموزشی جذاب و مهارت‌محور و همچنین زمان‌های منعطف برگزاری، این امکان را به شما می‌دهد تا بنا به سلیقه و نیاز خود، بهترین و مناسب‌ترین دوره را انتخاب کنید. همچنین، با توجه به حذف هزینه‌های مرسوم در برگزاری دوره‌های حضوری، هزینه‌ی عموم کارگاه‌های آنلاین بسیار منطقی و پایین بوده و این مهم، امکان بهره‌مندی از آموزه‌های بیشتر را برای همه‌ی مردم ایران در قالب توسعه‌ی عدالت آموزشی پدید می‌آورد.

ایسمینار برای علاقه‌مندان به یادگیری و مهارت‌آموزی، شرایط ویژه‌ای را در نظر گرفته و برخی از برترین وبینارها و آموزش‌های خود را به صورت رایگان ارائه کرده است. از طریق آدرس زیر می‌توانید تا تاریخ 20 اسفند 1398 به این وبینارهای رایگان دسترسی داشته باشید.

مشاهده وبینارهای رایگان

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست