بازدید 5708
۱

نگرانی دولت ترامپ از دخالت خارجی در انتخابات

هشت مقام سیاسی، امنیتی و قضایی آمریکا با صدور بیانیه ای نسبت به دخالت خارجی در انتخابات مقدماتی ریاست جمهوری آمریکا هشدار دادند.
کد خبر: ۹۶۳۲۹۰
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۷ 03 March 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، مایک پمپئو وزیر خارجه، ویلیام بار دادستان کل، مارک اسپر وزیر دفاع، چاد ولف سرپرست وزارت امنیت داخلی، ریچارد گرنل سرپرست مدیریت اطلاعات ملی، کریستفر ری مدیر اف بی آی، ژنرال پاول ناکاسن مدیر آژانس امنیت ملی و فرماندهی سایبری آمریکا، کریستوفر کربس مدیر آژانس امنیت سایبری و زیرساخت‌ها، ای بیانیه مشترک را صادر کردند.

در این بیانیه آمده است فردا میلیونها رای دهنده در بیش از ۱۲ ایالت و قلمرو رای خود را در انتخابات مقدماتی به صندوق ها خواهند ریخت.

مقامات کاخ سفید در این بیانیه افزوده اند: در سه شنبه بزرگ و دیگر روزهای فصل مقدماتی، آمریکایی های بیشتری را خواهیم دید که به پای صندوق رای می روند. ما به کار با همه ۵۰ ایالت، قلمروهای آمریکا، مقامات محلی، احزاب سیاسی و شرکای بخش خصوصی برای حفاظت از انتخابات آزاد از دخالت خارجی ها ادامه می دهیم.

هشت مقام ارشد کاخ سفید ادامه داده‌اند: آمریکایی ها همچنین باید آگاه باشند که بازیگران خارجی به تلاش برای تاثیرگذاری بر تمایلات جمعی و شکل دهی برداشت های رای دهندگان ادامه می دهند.

در این بیانیه ادعا شده است: آنها اطلاعات نادرست و تبلیغات دروغین را درباره فرایندهای سیاسی و داوطلبان در شبکه های اجتماعی پخش می کنند به امید اینکه نسبت به سیستم ما سردرگمی و تردید ایجاد شود.

وزیران و مقامات آژانس های امنیتی آمریکا تاکید کرده‌اند ما برای پاسخگویی به هر تلاشی برای اختلال در انتخابات‌های ۲۰۲۰، هوشیار و آماده هستیم.

این بیانیه ادامه می دهد ما برای روشن ساختن این مطلب به بازیگران خارجی که هر تلاشی برای تضعیف فرایندهای دموکراسی ما با پیامدهای تندی مواجه خواهد شد، ادامه می دهیم.

مقامات کاخ سفید در این بیانیه افزوده اند: سطح همکاری و تعامل مقامات دولتی و ایالتی، محلی و بخش خصوصی قویتر از پیش است. وزارت خانه ها و آژانس های ما با یکدیگر در یک سطح بی سابقه ای از تعهد و تلاش برای حفاظت از انتخاباتمان و مقابله با نفوذ مخرب خارجی همکاری می کنند اما رای دهندگان هم نقشی برای ایفا دارند.

در این بیانیه تاکید شده است: ما همه رای دهندگان را تشویق می کنیم که به در صندوق‌های رای، ثبت نام رای دهندگان را کنترل کنند و از زمان و مکان رای گیری و شناسه های لازم برای آن، آگاهی داشته باشند.

این مقامات کاخ سفید، مقامات رسمی انتخاباتی ایالتی و محلی را مطمئن ترین منبع برای مواد انتخاباتی هستند، یک مردم آگاه و هوشیار، بهترین دفاع در برابر دروغ‌پراکنی هستند.

انتخابات مقدماتی ریاست جمهوری در دو حزب جمهوریخواه و دموکرات، روز سه شنبه در ۱۴ ایالت و قلمرو برگزار می شود تا به این ترتیب نامزد برتر دو حزب مشخص شوند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
از حق نگذریم ترامپ برای مردمش واقعاً کار کرده . اقتصادش بسیار قوی ، ارزش پولش بالا ، نرخ بیکاری پایین ترین سطح در تاریخ آمریکا ، و مهمتر اینکه هزینه هر اقدامی برای کشور های دیگه رو از جیب اونها میگیره مثل دیاور کشی مرز مکزیک و... کاش یکی مثل این اینجا بود نه یک تدارکاتچی که صبح جمعه از همه چیز خبر دار میشه
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل