بازدید 10285
۳

دستگیری دو کارمند شهرداری و یک کارچاقکن در کنگان

موسوی پور از دستگیری دو نفر از کارمندان شهرداری کنگان و یک متهم که نقش کار چاق کنی داشت، خبر داد و گفت: اتهامات این افراد، ارتشاء، جعل اسناد دولتی و تحصیل مال از طریق نامشروع است.
کد خبر: ۹۶۲۴۵۱
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۸ 29 February 2020

به گزارش «تابناک»، سید احمد موسوی پور، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کنگان در استان بوشهر در گفت‌وگو با میزان عنوان کرد: در پی رصد‌های اطلاعاتی و گزارش اداره اطلاعات شهرستان و دستور قضایی صادره از پازپرس شعبه اول دادسرای عمومی و انقلاب کنگان، دو نفر از کارمندان شهرداری کنگان و یک متهم که نقش کار چاق کنی داشت دستگیر شدند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کنگان با اشاره به اتهامات متهمان بیان کرد: اتهامات این افراد، ارتشاء، جعل اسناد دولتی و تحصیل مال از طریق نامشروع است

وی اظهار کرد: متهمان به ازای دریافت مبالغی از اشخاص و یا سهیم شدن در املاک، اقدام به جعل مهر و نامه‌های اداری و مکاتبات غیر واقعی می‌کردند.

موسوی پور تصریح کرد: تاکنون ۱۳ مورد اسناد جعلی کشف شده و ارزش ریالی املاک موضوع جرم بیش از صد میلیارد ریال است و تحقیقات جهت مشخص شدن نقش هر یک از متهمان و میزان وجوه یا امتیازات مالی اخذ شده و شناسایی سایر متهمان احتمالی ادامه دارد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۳
چرا کار شهرداری ها ساماندهی نمی شود مردم همه می دانند که شهرداری های مرکز رشوه بسیار دارند
با سیستمی که اقایون پیش گرفتند همه شدن دزد به نوعی همه دستشون تو جیب دیگری هست.
اگر می خواهید بگیرید . برید شیراز . بخصوص اداره ثبت شیراز که علنا برای یک ملک دارای سند منگوله دار باری کلاهبردارها سند جعلی صادر می کنن
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان