بازدید 25528

سند جدید علیه سپاهان برابر پرسپولیس

ناظر داوری دیدار سپاهان و پرسپولیس گفت: داوران را تا ۱۷:۲۰دقیقه نگه داشتم،این ادعا که داوران ساعت ۱۷رفتند کذب است.
کد خبر: ۹۶۱۵۷۲
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۰ 25 February 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، مسعود مرادی ناظر داوری بازی سپاهان و پرسپولیس اظهار داشت: تا ساعت ۱۶:۱۵دقیقه زمان شروع بازی سپاهان نیامد. جلال مرادی ناظر بازی تصمیم گرفت بازی ۱۶:۴۵برگزار شود. نیم ساعت صبر کردیم و بعد وارد زمین شدیم. پرسپولبس هم به زمین آمد اما سپاهان نیامد‌.حتی دو بازیکن سپاهان هم نیامدند، ما اثری از آنها ندیدیم.

وی افزود: نیم ساعت دوم که مطرح می‌کنند در اختیار داور است مربوط به داور است. مربوط به زمانی است که برای داور محرز شود، دو تیم آماده بازی هستند اما شرایط جوی یا عامل دیگری باید رفع شود اما ما با یک تیم طرف بودیم نه دو تیم. ما دیدیم تیم دیگری نیست و به رختکن رفتیم.

ناظر داوری دیدار سپاهان و پرسپولیس عنوان کرد: با این وجود داواران را تا ۱۷:۲۰دقیقه نگه داشتم تا اگر تصمیمی گرفته شد بازی برگزار شود آماده باشیم. بنابراین اینکه می‌گویند داوران ساعت ۱۷ رفتند صحت ندارد.

وی ادامه داد: ما نشانه هایی از بازی در سپاهان ندیدیم‌. آنها به زمین نیامدند و وقتی ساعت۱۷:۲۰ ناظر بازی آقای جلال مرادی گفت بازی برگزار نمی شود ما رفتیم. سپاهان به گفته تابش ۱۶:۲۰دقیقه وارد استادیوم شد اما آنها اصلا به زمین نیامدند تا نشان دهند که بازی انجام می شود.با توجه به گزارش ناظر بازی تصمیم می‌گیرند.کمیته انضباطی همه مسائل را بررسی می‌کند‌‌ و بنده و ناظر بازی حقایق را گزارش کردیم.

مرادی خاطرنشان کرد: اینکه می‌گویند سپاهان ساعت ۱۷ به زمین آمده اند و داوران نبودند قطعا کذب است. اگر این انفاقات از سوی تیمی در خارج از کشور یا بازی بین المللی رخ دهد جرایم سنگین هم برای تیمی که به زمین نیاید درنظر می‌گیرند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۴
انتشار یافته: ۱۷
آقا در کشور بیماری شیوع کرده یک تصمیمی گرفته شده است همه باید مطیع باشیم تماشاگران چه لزومی داشته در ورزشگاه حاضر شوند فوتبال از سلامتی مردم و حتی خود تماشاگران جلوتر زده؟
بابا ترسیدن داخل زمین نیامدن وسلام
این بازی باید ۳ بر صفر به نفع پرسپولیس اعلام بشه ، تمام
تیم پرسپولیس از تهران تا ورزشگاه رفته و به موقع سرزمین حاضر شده تا تیم داوری و ناظر و دیگر مسئولین هم بوده و عکاسها و خبرنگارها هم بودن



اما تیم اصفهانی برای رسیده به اونر شهر
معطل کرده - به هر دلیلی - نرسیده -
طبق قوانین
باید بازی 3 هیچ به نفع تیم حاضر آماده باشد
تا دیگر از این ادا اطوارها در نیارن و تماشاچیانش هم جلوی اتوبوس بازیکنها را نگیرن
همشون اینجوری تابع قانون میشن
قانون یعنی سه بر صفر به سود پرسپولیس......
طبق قوانين واضحه كه 3-0 به نفع پرسپوليس بايد منظور بشه. مگر اين كه طبق معمول بخوان به سپاهان لطف كنند.
سلام
کور بشه کاسبی که مشتریش را نشناسه!!
مطمئن باش اگر سپاهان دست این سیستم را نخوانده بود عمرا اگر جرات می کرد همه چیز را به تمسخر بگیره!!
همه چیز مشخصه.آقای پیروانی روی آنتن زنده گفت ما بعداز نیم ساعت دیگه بازی نمیکنیم وبازی نکرد.یعنی کاری به قانون هم نداریم.عدالت اینه سپاهان باید برای تاخیر جریمه مالی بشه.(البته اگه کرونا وبدون تماشاگربودن همش به سپاهان برگرده) بازی سه صفر به نفع سپاهان .چون پرسپولیس ورزشگاه رو ترک کرد.
منکه پای تلویزیون بودم و گزارشگر تا ساعت 4 و 45 دقیقه میگفت هنوز میزبان به ورزشگاه نیامده ! و ناظر بازی و در وسط زمین با دستهایش و اشاره خاتمه این نمایش غم انگیز را اعلام کرد.
ترس چیز خوبیه
ولی حیف شد نیامدند بازی کنند تا این قلعه نوعیه رو شیش تایی کنیم
شما که میخواهید سناریو قهرمانی پرسپولیس را تکرار کنید، چرا دست دست میکنید و سقری کبری می چینید؟؟؟؟؟ آقا این مملکت فقط دو تیم داره و بقیه کشک. برای همینم هست ورزشتون به قهقرا رفته.

واقعیت تلخه ولی باید پذیرش کرد
فیلم ها و ساعت های دوربین های مدار بسته موجوده
سپاهان شهر خودرو و داماش نیست
بیخودی قلم فرسایی نکنید
امتیاز ک هیچ تعلیق هم بشه سپاهان
باید جلوی اژدهای هفت سر فساد فدراسیون ایستاد
خوب همه دست ب دست هم داده اید که برای تیم وزیر امتیاز جمع کنید.
سپاهان برای چی نباید بازی میکرد!!!!
سپاهان پرسپولیس را در تهران برده بود در اصفهان هم مطمینا میبرد.
اینهمه هیاهو برای چی هست .....
بعداین شدسندعلیه پرسپولیس چه خوب که سایتتونودنبال نمیکنم
اقا سپاهان از شب قبل دنبال به تعویق انداختن بازی بودند و به هر حیله و مکری متوسل شدند ولی جرات بیان حقیقت را ندارند فقط دنبال فیلم باز ی کردن هستند.
تیم سپاهان از اول به دنبال بازی نکردن بود عین روز روشن است ولی با فیلم و فنر می خواست طور دیگه جلوه بده که مثلا هواداران نگذاشتند و دست ما نبود.
حالا اینها خودشان به لیدر ها و برخی هواداران گفتند بیایید نگذارید ما بریم که تعداد کمی هم امده بودن در حالی که نیروی انتظامی مسلط به اوضاع بود و مشکلی برای امدن تیم به ورزشگاه نبود.
نتیجه این بازی چون بر کل جدول اثر دارد باید منافع سایر تیم ها هم مدر نظر قرار گرفته شود. درسته کوتاهی از سپاهان بود ولی پرسپولیس که این هم راه رفته بود وقتی دیدند اتوبوس اونا برگشته باید می ماند و بازی را ادامه می داد اما راحت ترین کار را انتخاب کرد تا سه امتیاز مفت دستش بیاد. نتیجه این بازی علی رغم اوضاع نه چندان خوب سپاهان و مصدومیت بازیکنانش می توانست مساوی باشه که هر دو تیم 2 امتیاز از دست می دادند و این باعث ایجاد تعادل در جدول میشه و انگیزه سایر تیمها برای قهرمانی را هم بیشتر می کند. پس ما که این همه تو این کشور قانون را دور زدیم اینم روش و بازی را در وقتی دیگر تکرار کنید
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار