بازدید 13857

آغاز بارندگی شدید در خوزستان از فردا

مدیرکل هواشناسی خوزستان از پیش‌بینی بارندگی، وزش بادهای شدید، تندباد لحظه‌ای و گرد و خاک خبر داد.
کد خبر: ۹۶۱۱۵۵
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۹ 23 February 2020

 

به گزارش تابناک، محمد سبزه‌زاری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: امروز، چهارم اسفند احتمال بارش پراکنده در مناطق شمال شرق و شرق خوزستان وجود دارد و در دیگر مناطق استان پدیده غالب، مه رقیق یا غبار صبحگاهی خواهد بود.

وی افزود: از فردا دوشنبه (۵ اسفندماه) تا اواخر روز چهارشنبه، سامانه بارشی به تدریج سبب افزایش ابر، رگبار شدید باران و رعد و برق، وزش بادهای شدید، گاهی تندباد لحظه‌ای، احتمال بارش تگرگ و بارش برف در ارتفاعات خواهد شد.

سبزه‌زاری بیان کرد: شدت بارش‌ها در اهواز از اواخر دوشنبه تا ظهر روز سه‌شنبه خواهد بود و ۲۵ تا ۵۰ میلی‌متر بارندگی در اهواز خواهیم داشت.

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: بارش در ارتفاعات و مناطق شمال و شرق خوزستان از شدت بالایی برخوردار است. در این ایام، شمال خلیج فارس مواج و طوفانی همراه با رگبار و رعد و برق است.

سبزه‌زاری ادامه داد: برای فردا، کاهش دید افقی ناشی از گرد و خاک همرفتی و موقتی در برخی ساعات در مناطق غرب، جنوب غرب، جنوب و مرکز استان خوزستان پیش‌بینی می‌شود.

وی گفت: در شبانه‌روز گذشته آبادان با ۲۵.۶ و دهدز با ۶.۹ درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و خنکترین نقاط خوزستان بودند. تغییرات دمای اهواز در این مدت بین ۱۳.۶ تا ۲۵.۷ درجه سانتیگراد در نوسان بود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر