بازدید 12541

پست انتخاباتی ظریف در اینستاگرام

وزیر امورخارجه با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس در روز جمعه دوم اسفند گفت: «جمعه» تداوم باور ایرانیان به هم‌سرنوشت بودن است.
کد خبر: ۹۶۰۵۳۹
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۰ 20 February 2020

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، محمدجواد ظریف پنجشنبه شب در صفحه اینستاگرام خود با اشاره به برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در روز جمعه دوم اسفند، نوشت: در تمام این سال‌ها من موظف به "تمام ایران" بوده‌ام، حتی کسانی که منافع ملی را آنچنان که باید درنمی‌یابند وجهان را آنچنان که هست نمی‌بینند. حتی دفاع از آن‌ها که بار‌ها من و همکارانم را آزرده‌اند و در این آزردن لختی درنگ نکرده‌اند. وقتی از حق هر ایرانی در برابر تحریم دفاع می‌کنم، وقتی برای دفاع از قدرت مشروع ایران، از این سو به آن سوی جهان می‌روم.

وقتی برای ناکام گذاشتن کارزار ایران ستیزان از هر دریچه‌ای برای سخن گفتن با جهان بهره می‌جویم؛ هر لحظه ایران را خانه‌ای برای همه می‌بینم نه فقط برای کسانی که تاییدم می‌کنند. هر لحظه ایران را همان وطنی می‌بینم که ما را با تمام تفاوت‌هایمان و با تمام فاصله‌هایمان در آغوش گرفته است. بار‌ها با دیگرانی که از دور به ایران نگاه می‌کنند، گفتگو کرده‌ام.

بیش از آنچه تصور می‌کنیم ما را "هم‌سرنوشت" می‌بینند و من سالهاست که دریافته‌ام باور به ایران، باور به همین هم‌سرنوشت بودن ماست. تسلیم ناپذیری در برابر ظلم، ارمغان این فرهنگ ایرانی است. "سلاح زیبایی" که ایران را سال‌هاست محافظت کرده است. جمعه تداوم باور ایرانیان به هم‌سرنوشت بودن است. تصویری روشن از ایرانی که هنوز باورمند به حماسه است و نمایی تمام قد از پرچمی که سال‌هاست بر خاک نیفتاده است. "جمعه" پژواک این پیام است که ایرانیان، وفای به عهد می‌کنند، صلح را با صلح پاسخ می‌گویند و تکریم را با تکریم، اما تسلیم نمی‌شوند.
 
پست انتخاباتی ظریف در اینستاگرام
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل