بازدید 7342

حماس: پاسخ فلسطین به معامله قرن کافی نیست

عضو دفتر سیاسی حماس اعلام کرد، میزان پاسخ رسمی فلسطین به طرح موسوم به «معامله قرن» کافی نیست تا حدی که برخی طرف‌های بین‌المللی را شوکه کرده است.
کد خبر: ۹۶۰۱۰۲
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۱:۲۱ 19 February 2020

به گزارش تابناک به نقل از فارس، امروز (سه شنبه) شهر غزه شاهد نشست برخی سران حماس با نویسندگان در خصوص چگونگی مقابله با طرح آمریکایی برای حل نزاع فلسطینی-اسرائیلی موسوم به «معامله قرن» بود.

«خلیل الحیه» عضو دفتر سیاسی حماس در این نشست خواستار افزایش مخالفت رسمی و مردمی با معامله قرن شد و گفت، سطح فعلی پاسخ رسمی فلسطین به رونمایی از این طرح کافی نیست و برخی طرف‌های بین‌المللی را شوکه کرده است.

وی افزود، پاسخ رسمی به این طرح تا کنون از سطح رسانه‌ها بالاتر نرفته است و پاسخگوی دعوت حماس به حصول یک توافق ملی برای تحقق راهبرد واضح در مقابله با معامله قرن نیست.

الحیه در ادامه از تمام نویسندگان و صاحبان قلم درخواست کرد که به جنگ هرگونه تعلل در مقابله با معامله قرن بروند و نسبت به هر عقب‌گردی در مواضع رسمی نسبت به این طرح هشدار داد.

وی سپس از تشکیل کمیته راهپیمایی بازگشت و مقابله با معامله قرن استقبال و بر آمادگی حماس برای حمایت از آن تأکید کرد.

الحیه از روند شدید عادی سازی روابط برخی کشور‌های عربی هم انتقال کرد و گفت: متاسفانه برخی گویا رژیم صهیونیستی را مسیح منجی دیده‌اند و به سرعت در حال باز کردن کانال‌های ارتباطی و عادی سازی روابط با اشغالگر با ابزار‌های مختلف هستند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار