بازدید 11111
۳

مهم‌ترین موضوعات علمی که ترامپ مخالف آنهاست!

دونالد ترامپ این مرد جنجالی که اکنون رئیس جمهور آمریکا است در طول مبارزات انتخاباتی خود اظهارات بسیاری داشت که بعداً آن را اصلاح کرد یا بدون تغییر ماند. برخی از این گفته‌ها مربوط به علوم و بودجه آمریکا از پروژه‌های علمی بود. در این گزارش به مهمترین موضوعات علمی که ترامپ در برابر آن‌ها ایستاد، خواهیم پرداخت.
کد خبر: ۹۵۹۸۸۳
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۸ 18 February 2020

مهم‌ترین موضوعات علمی که ترامپ مخالف آنهاست!

مهم‌ترین موضوعات علمی که ترامپ مخالف آنهاست!اختصاصی«تابناک با تو»؛  دونالد ترامپ این‌مرد جنجالی که اکنون رئیس جمهور آمریکا است در طول مبارزات انتخاباتی خود اظهارات بسیاری داشت که بعداً آن را اصلاح کرد یا بدون تغییر ماند. برخی از این گفته ها مربوط به علوم و بودجه آمریکا از پروژه های علمی بود. در این گزارش به مهمترین موضوعات علمی که ترامپ در برابر آنها ایستاد، خواهیم پرداخت.

۱. تغییرات آب و هوایی
ترامپ به تغییرات آب و هوایی و انرژی جایگزین اهمیتی نمی‌دهد و به نظریه‌های توطئه‌ای که این ایده را به چالش می کشند معتقد است. ترامپ همچنین از انرژی وابسته به مشتقات نفت پشتیبانی می کند. و از همان ابتدا خواستار خروج آمریکا از توافق نامه اقلیمی پاریس بود. آمریکا پس از چین دومین تولید کننده بزرگ گازها به عنوان پسماند است. گازها باعث گرم‌شدن کره زمین می شود و آسیب‌های زیادی به محیط‌زیست وارد می‌كند.

مهم‌ترین موضوعات علمی که ترامپ مخالف آنهاست!

۲. محیط زیست
وقتی از ترامپ سؤال شده بود کدام بخش از دولت را برای افزایش بازده مادی حذف خواهد کرد، وی در پاسخ گفت: او بخش محیط زیست یا به اصطلاح سازمان حفاظت از محیط زیست را حذف خواهد کرد. وظایف آژانس حفاظت از محیط زیست آمریکا فقط به طبیعت آمریکا محدود نمی شود بلکه طبیعت کل جهان را شامل می‌شود و ‌دغدغه‌هایی همچون حفظ آب و پاکی هوا، حفظ سلامت انسان و غیره دارد.

۳. واکسیناسیون
یک فرضیه غلط وجود دارد که توسط دانشمندی به نام اندرو ویکفیلد منتشر شده است که ادعا می کند زدن واکسن به ویژه MMR به کودکان منجر به اوتیسم می شود و ترامپ معتقد به این ایده و مروّج آن است.

مهم‌ترین موضوعات علمی که ترامپ مخالف آنهاست!

۴. خواب
ترامپ به نیاز انسان به ساعات خوابِ توصیه شده توسط دانشمندان که ۷ تا ۹ ساعت است اعتقاد ندارد و ادعا می کند ۳ یا ۴ ساعت خواب برای انسان کافی است.

مهم‌ترین موضوعات علمی که ترامپ مخالف آنهاست!

دانشمندان ثابت کرده اند نداشتن خواب کافی باعث کاهش توانایی فرد در تفکر منطقی، خصمانه تر شدن و عدم توانایی کنترل احساسات می شود. علاوه بر این کمبود خواب تأثیرات منفی بر حافظه بلند مدت دارد.

۵. فضا
پسری کوچک از ترامپ نظر او را درمورد ناسا پرسید، پاسخ ترامپ این بود: فضا فوق العاده است، اما اکنون ما مشکلات بیشتری در زمین داریم. ما پول زیادی نداریم.
اما به نظر می رسد ترامپ از این نکته غافل شده است که ناسا در واقع بازگشت مالی به دولت آمریكا دارد و بودجه ای که آمریکا در ناسا خرج می کند فقط ۴ دهم درصد از کل بودجه آمریکاست.

مهم‌ترین موضوعات علمی که ترامپ مخالف آنهاست!

 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۳
تابی بخدا شما یا بیکار هستین یا مردم را سر کار گداشتین مشکلات خودمان را بنویسید و چاره جویی کنید ترامپ برای کشور خوداش تصمیم میگیرد چه ربطی بما دارد
در مورد 3 یا 4 ساعت خواب برای هر انسان با ترامپ موافق هستم و این را قبلا از یک مربی یوگا در هند که خودش نیز بیشتر از این نمی خوابید شنید. موضوع این است که ما کلا خوابیدن هم بلد نیستیم. عموم مردم به علت خستگی جسمی نمی خوابند و فقط سر آنها و فقط اعضای از گونه ها به بالا (مثل چشم ها، مغز، بینی، گوش) خسته می شوند که اگر بلد باشیم خوب استراحت کنیم، همین مدت خواب کافی است.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان