بازدید 5209

قرعه ۱۰ فرنگی کار ایران در کشتی قهرمانی آسیا

کد خبر: ۹۵۹۷۸۶
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۱ 17 February 2020

قرعه کشی اوزان دهگانه رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا در شهر دهلی‌نو محل برگزاری این رقابت‌ها انجام شد.

به گزارش تابناک ورزشی، این رقابت‌ها از ساعت ۹:۳۰ فردا (سه شنبه) و با برگزاری مسابقات اوزان ۵۵، ۶۳، ۷۷، ۸۷ و ۱۳۰ کیلوگرم آغاز می‌شود و طبق برنامه نفرات برتر رقابت‌های پنج وزن نخست فردا شب مشخص می‌شوند. مسابقات اوزان ۶۰، ۶۷، ۷۲، ۸۲ و ۹۷ کیلوگرم نیز روز چهارشنبه برگزار خواهد شد.

نتایج قرعه نمایندگان ایران به شرح زیر است:

در وزن ۵۵ کیلوگرم که ۹ نفر حضور دارند. پویا ناصرپور پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به مصاف دونگ هیوک وون از کره جنوبی می‌رود و در صورت پیروزی بر این حریف در مرحله نیمه نهایی با برنده کشتی گیران هند و عربستان روبرو خواهد شد.

در وزن ۶۰ کیلوگرم مهدی محسن نژاد پس از استراحت در دور اول در دور دوم با کرار البدهان از عراق مصاف می‌دهد. وی در صورت گذر از این کشتی‌گیر در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی به مصاف برنده دیدار میان کشتی‌گیران کشور‌های قزاقستان، قرقیزستان، تایلند و مغولستان می‌رود. در این وزن ۱۰ کشتی گیر حضور دارند.

در وزن ۶۳ کیلوگرم که ۱۰ کشتی‌گیر شرکت کرده‌اند. میثم دلخانی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با یوشیکی یامادا از ژاپن کشتی می‌گیرد و در صورت پیروزی در این دیدار در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی با پیروز دیدار میان کشتی‌گیران قرقیزستان، هند، ازبکستان و قزاقستان کشتی می‌گیرد.

در وزن ۶۷ کیلوگرم حسین اسدی در دور نخست به مصاف قمراف از تاجیکستان می‌رود و در صورت گذر از این حریف در دور دوم با برنده آسیکیف از قرقیزستان و ساتایف از قزاقستان کشتی می‌گیرد. در این وزن ۱۱ نفر حضور دارند.

در وزن ۷۲ کیلوگرم که ۹ نفر شرکت کرده‌اند امین کاویانی‌نژاد پس از استراحت در دور اول در دور دوم با یان چن از چین تایپه مبارزه می‌کند و در صورت غلبه بر این حریف در دور دوم و مرحله نیمه نهایی به مصاف برنده دیدار میان جی هون کیم از کره جنوبی و روسلان تساریف از قرقیزستان می‌رود.

در وزن ۷۷ کیلوگرم پژمان پشتام در دور نخست با بهزاد عمراف از ازبکستان پیکار می‌کند و در صورت پیروزی در این دیدار در دور بعد به مصاف برنده کشتی میان مصلح الدین اوروکوف از تاجیکستان و بدر از قطر می‌رود. در این وزن ۱۳ نفر حضور دارند.

در وزن ۸۲ کیلوگرم که ۷ کشتی گیر حضور دارند. مسابقات به صورت دوره‌ای و در دو گروه برگزار می‌شود و مهدی ابراهیمی در گروه A. با سینگ هارپرت از هند، ساتوکی موکایی از ژاپن و یوگنی پولیوادوف از قزاقستان مصاف خواهد داد.

در وزن ۸۷ کیلوگرم بهروز هدایت در دور اول استراحت می‌کند و در دور دوم به مصاف رستم آساکولوف از ازبکستان می‌رود. در این وزن ۹ کشتی‌گیر شرکت کرده‌اند.

در وزن ۹۷ کیلوگرم که ۱۰ نفر حضور دارند. محمدهادی ساروی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به مصاف هاردیپ از هند می‌رود.

در وزن ۱۳۰ کیلوگرم امین میرزا زاده در دور اول با شادوکایف از قزاقستان کشتی می‌گیرد و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی به مصاف برنده کشتی گیران ژاپن و عراق می‌رود. در این وزن ۸ نفر شرکت کرده‌اند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان