بازدید 3508
محکومیت تراکتور، ماشین‌سازی، شاهین و پارس جنوبی

پرسپولیس در پرونده شکایت نکونام تبرئه شد

کد خبر: ۹۵۹۶۳۹
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۷ 17 February 2020

کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال، باشگاه‌های تراکتور و ماشین‌سازی تبریز، شاهین شهرداری بوشهر و پارس جنوبی جم را به پرداخت مطالبات بازیکنان‌شان محکوم کرد.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، کمیته وضعیت بازیکنان، آرای خود را درباره تعدادی از پرونده‌های مطروحه در این کمیته نسبت به برخی باشگاه‌های مورد شکایت اعلام کرد که به شرح زیر است:

* با توجه به شکایت توحید غلامی از باشگاه ماشین‌سازی تبریز، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۵۳۶ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۱۱ میلیون و ۶۸۴ هزار و ۸۰۰ ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

* در پرونده شکایت مجید علیاری از باشگاه پارس جنوبی جم، این باشگاه به پرداخت مبلغ یک میلیارد و ۸۵۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته به انضمام مبلغ چهار میلیون و ۳۳ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

* بر اساس رأی صادر شده در پرونده شکایت مسلم خالقی از باشگاه تراکتور تبریز، این باشگاه محکوم به پرداخت ۳۱۵ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال بابت اصل خواسته و مبلغ شش میلیون و ۸۷۷ هزار و ۹۰۰ ریال بابت هزینه دادرسی شد.

* در پی شکایت حمیدرضا علی‌عسگری از باشگاه پرسپولیس، کمیته وضعیت پس از بررسی پرونده، دعوای خواهان را رد کرد.

* در پرونده شکایت مصطفی علیخانی جودکی از باشگاه شاهین بوشهر، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۱۰۸ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ دو میلیون و ۳۵۴ هزار و ۴۰۰ ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

* با توجه به شکایت جواد نکونام از باشگاه نساجی مازندران، کمیته وضعیت پس از بررسی پرونده، دعوای خواهان را مردود اعلام کرد.

آرای صادره ظرف مدت هفت روز از تاریخ ابلاغ، در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال قابل تجدیدنظرخواهی خواهد بود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر