بازدید 6691

ارسال مایحتاج ضروری روستا‌های خلخال با بالگرد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اردبیل از ارسال مایحتاج ضروری روستا‌های صعب‌العبور در شهرستان خلخال با بالگرد خبر داد.
کد خبر: ۹۵۹۵۲۷
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۶ 16 February 2020
به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، فرهاد عبدالعلی‌پور اظهار داشت: مایحتاج و نیاز‌های فوری و ضروری روستا‌های صعب‌العبور شهرستان خلخال که راه‌های ارتباطی‌شان مسدود است با بالگرد ارسال شد.

وی از بازگشایی راه‌های مواصلاتی آخرین روستا‌های شهرستان خلخال خبر داد و افزود: با تلاش‌های شبانه‌روزی راهداران اردبیل مسیر‌های ارتباطی تنها ۴ روستای صعب العبور شهرستان خلخال مسدود مانده بود که امروز بازگشایی شد.

عبدالعلی‌پور با بیان اینکه سهمیه آرد مورد نیاز سطح شهرستان خلخال تامین شده است تصریح کرد: هم‌اکنون سهمیه آرد مورد نیاز سطح شهرستان خلخال تامین شده است و آرد لازم در روستا‌های صعب‌العبور این شهرستان تا فرودین ماه امسال تحویل داده شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اردبیل بیان کرد: در حال حاضر با توجه به اینکه احتمال تداوم و شدت گرفتن بارندگی‌ها و کولاک در سطح شهرستان خلخال وجود دارد هشدار‌های لازم به مردم داده شده است.

وی از اعلام آماده باش به تمامی دستگاه‌های اجرایی شهرستان خلخال خبر داد و بیان کرد: هم‌اکنون تمامی دستگاه‌های اجرایی و به ویژه دستگاه‌ها و نیرو‌های امنیتی شهرستان خلخال در حال آماده باش بوده و به امدادرسانی مششغول هستند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی