بازدید 5845

مورینیو به من گفت تو یک آشغالی!

مورینیو من را به دفتر خودش برد و از من پرسید که آیا خوب هستم؟ من در جواب گفتم بله. دوباره از من پرسید که آیا مطمئن هستم؟ من باز هم در جواب گفتم بله. او دوباره در پاسخ من گفت که تو این هفته یک آشغال به تمام معنا بودی!
کد خبر: ۹۵۸۸۴۲
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۶ 14 February 2020

کورت زوما، مدافع فرانسوی چلسی، بر خلاف باور عمومی معتقد است که ژوزه مورینیو کاملاً به جوانان و دادن فرصت به آن‌ها اعتقاد دارد.

به گزارش تابناک ورزشی، ژوزه مورینیو در سال ۲۰۱۴ کورت زوما را از سنت اتین به استمفورد بریج آورد. این مدافع فرانسوی حالا زیر نظر فرانک لمپارد در بیشتر بازی‌های این فصل چلسی حضور ثابت داشته و عملکرد نسبتاً خوبی هم ارائه داده است.

زوما حالا در مورد کار کردن زیر نظر ژوزه مورینیو و مسائل پیش آمده در این رابطه صحبت کرده است. او در این باره گفت: « من نمی‌توانم به یاد بیاورم که کدام بازی خارج از خانه بود که ما با نتیجه ۳-۱ شکست خوردیم. روز بعد از آن مورینیو من را به دفتر خودش برد و از من پرسید که آیا خوب هستم؟ من در جواب گفتم بله. دوباره از من پرسید که آیا مطمئن هستم؟ من باز هم در جواب گفتم بله. او دوباره در پاسخ من گفت که تو این هفته یک آشغال به تمام معنا بودی!»

زوما در ادامه گفت: «مورینیو کسی است که پیروزی را دوست دارد. او از همه ابزار‌های ممکن برای دستیابی به آن استفاده می‌کند. او مرا در سن ۱۹ سالگی به اینجا آورد و این شانس را به من داد که در بالاترین سطح بازی کنم. نمی‌دانم بقیه چطور فکر می‌کنند، اما من با این نظریه که مورینیو به جوانان فرصت نمی‌دهد، کاملا مخالف هستم.»

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل