بازدید 49167

واکنش سردار نقدی به تهدید ترور سردار قاآنی

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: بغض‌های برآمده از شهادت شهید سلیمانی، تا زمان تحقق انتقام سخت فرو نخواهد نشست.
کد خبر: ۹۵۸۶۵۹
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۰ 13 February 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، سردار محمدرضا نقدی شامگاه چهارشنبه در مراسم اربعین شهدای مقاومت ویژه شهادت سردار شهید سلیمانی و همراهانش در حرم حضرت معصومه(س) بیان کرد: مکتب شهید سلیمانی، مکتب شجاعت، شهادت‌طلب و عشق به شهادت است و دشمن از چنین مکتبی، می‌هراسد.

معاون هماهنگ کننده سپاه افزود: شهید حاج قاسم سلیمانی، یک مکتب و یک راه بود و مرام‌نامه مکتب شهید سلیمانی، اخلاص است و اخلاص او تنها در عبادت و و نماز و معنویت، خلاصه نمی‌شد، بلکه ترجمه اخلاص مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی، اطاعت محض از ولایت بود.

وی عنوان کرد: خستگی ناپذیری و مجاهدت از ویژگی‌های بارز مکتب شهید سلیمانی است و اگر چه دشمن تلاش می‌کرد با جنگ روانی به حاج قاسم سلیمانی القا کند که شخصیتی بزرگ است و می‌تواند در مقابل رهبری بایستد، اما ایشان تا آخرین لحظه اعلام کرد که من سرباز ولایت هستم.

نقدی اظهار کرد: شهید سلیمانی همواره در جبهه‌های مبارزه علیه ظلم در خط مقدم حضور داشت. او اعتقادی وسیع به این مساله داشت که اگر مسلمانی ندای مظلومیت مسلمانی را بشنود و به او کمک نکند، مسلمان نیست.

وی گفت: کشور ایران، طبق آموزه‌های دین، یار مظلومان و مستضعفان است و از هیچ تلاشی برای یاری مظلومان و محرومان دریغ نمی‌کند.

معاون هماهنگ کننده سپاه افزود: بغض‌های برآمده از شهادت شهید سلیمانی، تا زمان تحقق انتقام سخت فرو نخواهد نشست و انتقام سخت تنها با محو رژیم غاصب صهیونیستی و خروج آمریکا از منطقه تحقق پیدا می‌کند.

وی در ادامه تصریح کرد: شهید سلیمانی در مسیر اطاعت از امر ولی فقیه به شماتت و سرزنش ملامت کنندگان گوش فرا نمی‌داد و سعی می‌کرد امر رهبر معظم انقلاب را محقق کند.

نقدی بیان کرد: آن مسأله‌ای که موجب موج آفرینی و تحول آفرینی می‌شود آن است که یک انسان همه چیز خود را برای رضای خداوند کنار بگذارد و حاج قاسم سلیمانی چنین کرد.

وی گفت: این سردار مقاومت در هنگامی که همگان ایشان را تنها گذاشته بودند، در اطاعت از امر ولایت وارد جبهه مقاومت شدند و با دشمنان جنگیدند.

معاون هماهنگ کننده سپاه عنوان کرد: امروز دشمن با ابزارهای فرهنگی و رسانه‌های خود در تلاش است اذهان جوانان را نسبت به حضور و حمایت ایران از مردم مظلوم منطقه مشوش کند.

وی خاطرنشان کرد: دشمن تهدید می‌کند که حاج اسماعیل قاآنی را ترور می‌کنیم، باید گفت اولاً شما غلط می‌کنید، ثانیاً موشک هایی که به عین الاسد خورد می‌توانست بر عرشه ناو هواپیمابرتان اصابت کند تا به جای ۱۰۰ ضربه مغزی، هزاران ضربه مغزی روی دستتان می‌ماند، اگر دست از پا خطا کنید درسی به شما خواهیم داد که تا ابدیت بنویسند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی