بازدید 8762
۱

ترامپ سفیر آمریکا در اتحادیه اروپا را برکنار کرد

رئیس جمهور آمریکا سفیر این کشور در اتحادیه اروپا را از سمتش برکنار کرد.
کد خبر: ۹۵۷۴۸۳
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۷:۰۵ 08 February 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم از الجزیره، «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا «گوردون ساندلند» سفیر این کشور در اتحادیه اروپا را به دلیل ادای شهادت علیه وی در جریان بررسی پرونده استیضاح، از سمتش برکنار کرد.

این دومین مسئول آمریکایی ظرف چند ساعت گذشته است که به دلیل ادای شهادت علیه ترامپ در مجلس نمایندگان از سمتش اخراج می‌شود.

چند ساعت پیش هم ترامپ «الکساندر ویندمن» متخصص امور اوکراین در شورای امنیت ملی کاخ سفید را به دلیل ادای شهادت علیه ترامپ، از سمت خود برکنار کرده بود.

دو مقام آمریکایی در حالی از سمت خود برکنار می‌شوند که ترامپ به تازگی از اتهامات خود در پرونده استیضاح تبرئه شده است. فرآیند تحقیقات استیضاح ترامپ پس از رسانه‌ای شدن مکالمه تلفنی وی با رئیس جمهور اوکراین در خصوص پرونده فساد مالی فرزند «جو بایدن» معاون سابق اوباما و رقیب کنونی ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا آغاز شد.

این افشاگری باعث شد تا دموکرات‎های مجلس نمایندگان آمریکا برای استیضاح ترامپ دست به کار شوند و فرآیند استیضاح رئیس‌جمهور آمریکا در رابطه با دو اتهام «سوء استفاده از قدرت» و «ممانعت در تحقیقات کنگره» را آغاز کنند که مجلس سنا روز پنجشنبه در رایی که بر اساس مواضع حزبی انجام شد، پس از چند روز محاکمه، دونالد ترامپ را تبرئه کرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
ترامپ افکارش کثیف و فردی دیوانه است رقیبش هم ضعیف و شکننده است که نمی تواند رقیبی با استدلال و قوی و مردم پسند در حزب دمکرات علم کند که ضمن شکست ترامپ جلو یاوه گویی ترامپ را بگیرد
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر