بازدید 10098

ترکیه آمار قربانیان سانحه فرودگاه استانبول را اعلام کرد

وزارت بهداشت ترکیه اعلام کرد در جریان سانحه خروج یک فروند هواپیمای مسافربری از باند فرودگاه بین‌المللی صبیحه گوکچن استانبول دست‌کم یک نفر کشته و ۱۵۷ نفر زخمی شده‌اند.
کد خبر: ۹۵۷۱۲۳
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۳:۲۰ 06 February 2020
به گزارش تابناک به نقل از تسنیم به نقل از شبکه خبری اسکای‌نیوز، وزارت بهداشت ترکیه شامگاه چهارشنبه تأیید کرد که حادثه خروج یک فروند هواپیمای مسافربری شرکت پگاسوس از باند فرودگاه بین‌المللی صبیجه گوکچن که عصر امروز اتفاق افتاد، دست‌کم یک کشته و ۱۵۷ مجروح بر جای گذاشته است.

پایگاه خبری صباح ترکیه ساعاتی پیش گزارش داد که یک فروند هواپیمای مسافربری در هنگام فرود در فرودگاه بین‌المللی صبیحه گوکچن استانبول از باند خارج شده و متعاقباً آتش گرفته است. دقایقی بعد از وقوع این حادثه، برخی رسانه‌ها به نقل از منابع مستقر در فرودگاه بین‌المللی صبیحه گوگچن اعلام کردند که حادثه هیچ تلفاتی نداشته و تمامی مسافران توانسته‌اند از طریق شکاف‌های ایجاد شده در بدنه هواپیما، از آن خارج شوند.

در ادامه آمار‌هایی درباره مجروحان این حادثه در رسانه‌ها منتشر شد و اکنون وزارت بهداشت ترکیه نیز تأیید کرده است که از ۱۷۷ مسافر این هواپیما -که از ازمیر وارد استانبول شده بود- ۱۵۷ نفر زخمی شده و یک نفر نیز جان خود را از دست داده است. درباره شدت جراحات مجروحان حادثه اطلاعات بیشتری منتشر نشده است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر