بازدید 4208

ویسی سرمربی جدید پیکان شد و تیم را تمرین داد

کد خبر: ۹۵۶۸۲۳
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۹ 04 February 2020

عبدالله ویسی، سرمربی تیم فوتبال پیکان پس از امضای قراردادش در محل تمرین به بازیکنان معرفی شد و سپس تمرینات را زیر نظر گرفت.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از روابط عمومی باشگاه پیکان، عبدالله ویسی ظهر امروز (سه‌شنبه) و پس از اینکه در دیدار با مدیران پیکان قرارداد خود را امضا کرد، در سالن کنفرانس باشگاه به اعضای تیم فوتبال پیکان معرفی شد.

در این جلسه معارفه، ابتدا شیعی مدیرعامل باشگاه ضمن تشکر از زحمات حسین فرکی برای تیم فوتبال پیکان به عبدالله ویسی خوشامد گفت. شیعی در ادامه صحبت‌هایش اظهار داشت: در جلسه‌ای که با آقای فرکی داشتیم به جمع‌بندی رسیدیم که ایشان از جمع ما جدا شوند و به هر حال تصمیمی بود که هم به نفع طرفین و هم به نفع تیم بود. در ادامه، چون به توانایی‌های تیم اعتقاد داشتیم که می‌توانیم جزو ۸ تیم بالای جدول باشیم، تصمیم گرفتیم گزینه‌ای را انتخاب کنیم که بتواند به تیم کمک کند.

وی ادامه داد: عبدالله ویسی گزینه‌ای بود که هم قهرمانی در لیگ برتر دارد و هم سابقه بالا کشیدن تیم‌ها را در لیگ داشته است. از همه مهمتر اینکه در پیکان فعالیت کرده و با سیستم این باشگاه آشنایی دارد. گزینه‌های زیادی پیشنهاد شدند که تا این لحظه حدود ۱۵ نفر را به بنده و آقای گرشاسبی پیشنهاد داده بودند، اما ما در نهایت مربی‌ای را انتخاب کردیم که با کمک شما بازیکنان بتواند کمک شایانی به تیم کند.

مدیرعامل پیکان یادآور شد: اخیراً صحبت‌هایی شده بود که پیکان در لیگ برتر نمی‌ماند. به نظر بنده کسانی که این صحبت‌ها را مطرح می‌کنند، هنوز پیکان را نمی‌شناسند. ما با آمدن هیئت مدیره جدید که مدیرانی کارآمد در ورزش هستند و همچنین بازیکنانی که خیلی از تیم‌ها آرزوی داشتن آن‌ها را دارند، مطمئن هستیم که از این شرایط عبور خواهیم کرد. امیدوارم که آقای ویسی خیلی سریع بتواند تأثیر خود را بگذارد و شاهد تغییرات خوبی در تیم باشیم.

ویسی هم در صحبت‌هایش ضمن تشکر از اعتماد باشگاه پیکان به انتخاب وی به عنوان سرمربی و همچنین آرزوی موفقیت برای حسین فرکی از بازیکنان خواست که از همین امروز با انگیزه و انرژی مضاعف کار خود را شروع کنند و با قدرت بازی به بازی دنبال جمع کردن امتیازات باشند تا پیکان را به جایگاهی که در خور این تیم است، برسانند. نخستین تمرین تیم فوتبال پیکان زیر نظر عبدالله ویسی پس از معارفه این مربی در زمین تمرین پیکانشهر برگزار شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر
آخرین اخبار