بازدید 10714
ئتلاف آزادی و تغییر سودان:

اسرائیل به دنبال کشور سومی در غرب سودان

عضو ائتلاف آزادی و تغییر سودان به اهداف پنهان رژیم صهیونیستی در این کشور پرداخت و دیدار البرهان با نتانیاهو را به شدت محکوم کرد.
کد خبر: ۹۵۶۸۱۸
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۹ 04 February 2020

 

به گزارش تابناک به نقل از اسپوتنیک، ساطع حاج از رهبران حزب الناصری وابسته به ائتلاف آزادی و تغییر سودان به شدت دیدار عبدالفتاح البرهان رئیس شورای حاکمیتی این کشور با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی را محکوم کرد.

وی افزود: این دیدار به شکل خودسرانه و بدون مشورت با دیگر گروههای حکومت جدید پس از انقلاب رخ داده است این تبعات بسیار خطرناکی برای آینده سیاست سودان و منطقه به دنبال دارد و اقدامی خارج از روال است.

ساطع حاج گفت: اسرائیل همواره در نظر ما بازیگر آمریکایی به نفع پروژه امپریالیسم برای تجزیه جهان عرب و چپاول ثروتهای آن به نفع این پروژه است. ما در سودان تجارب زیادی با اسرائیل داریم(اشاره به نقش رژیم صهیونیستی در تجزیه سودان و ایجاد کشور سودان جنوبی) و آن هنگامی است که سودان به دو کشور در سال ۲۰۱۱ تبدیل شد و هم اکنون به دنبال ایجاد کشور سومی در غرب سودان است.

وی تاکید کرد: کابینه بیانیه روشنی صادر و اعلام کرده است که این دیدار بدون اطلاع بوده است و نشستی میان کابینه و شورای مرکزی ائتلاف آزادی و تغییر برگزار خواهد شد.

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر