بازدید 46417
میرسلیم در «تابناک»؛

کسانی که دنبال همه‌پرسی بودند حالا باید سرافکنده باشند/ مجلس و دولت قانون انتخابات را اصلاح نکردند، حالا به شورای نگهبان فشار می‌آورند! / اگر قالیباف تخلفی کرده قوه‌قضائیه باید رسیدگی کند، نه خبرنگاران

وی ادامه داد: آن‌ها مطرح می‌کنند برای نجات از تحریم‌ها باید به سمت مذاکره برویم، اما مذاکره با چه کسی؟ با دشمن که در برجام ما را سر دواند و فعالیت هسته‌ای ما را کاهش داد و به تعهدات خود عمل نکرد. مذاکره با آن‌ها به معنای تسلیم است. دست نشانده‌های آمریکا در کشور ایجاد یاس می‌کنند در حالیکه در کشور نیروی انسانی به اندازه کافی برای حل مشکلات وجود دارد...
کد خبر: ۹۵۶۷۲۳
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۲ 04 February 2020

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه اگر مشکلات جمهوری اسلام حل شود خیرش به همه جهان و بشریت می‌رسد، گفت: برای همین است که دشمنان خارجی جمهوری اسلامی و عوامل داخلی آنها در چارچوب تخریب انقلاب اسلامی از بدو پیروزی انقلاب تاکنون تلاش بی وقفه ای از خود نشان داده اند، تا ما دچار مشکل باشیم؛ هرچند بعضی ایرادات داخلی هم داریم.

به گزارش «تابناک»؛ سید «مصطفی میرسلیم» در نشست خبری تحت عنوان «برای ایران به نفع مردم در گام دوم انقلاب» که صبح امروز ۱۵بهمن‌ماه به میزبانی سایت خبری و تحلیلی تابناک برگزار شد، ضمن گرامیداشت دهه فجر اظهار کرد: وقتی به تحولات تاریخ نگاه می‌کنیم، نبوغ انقلاب و شرایط ایران را می‌بینم؛ متوجه می شویم کشوری که تخت نفوذ استکبار بوده با رهبری دینی دقیقا در مقابل همان استکبار ایستاده و موفق عمل کرده است.

وی افزود: انقلاب در کشور باعث خشنودی و وجد مردم شد و در‌ جهان هم امیدها را در دل مردم کشورهایی که در رنج هستند، روشن ساخت. اما دشمنان ما بعد از پیروزی انقلاب به جای اینکه اقدام مردم ایران را به رسمیت بشناسند و محترم بشمرند، از در عناد با آن وارد شدند و از هیچ تلاشی برای تحت فشار گذاشتن و از بین بردن انقلاب اسلامی دریغ نکردند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: اسناد به دست آمده از لانه جاسوسی، نشان‌دهنده عمق عناد دشمنان ما با نظام و انقلاب است که برای مردم، رهبری و انقلاب اسلامی برنامه ریخته بودند. اکنون هم بخشی از مشکلات و مسائل زیادی که برای ما به وجود آمده، ناشی از همین دشمنی هاست.

وی با بیان اینکه بخشی از این برنامه ریزی ها جنبه سیاسی دارد که نمونه‌های آن را در خبرگان قانون اساسی دیدیم؛، گفت: در این مجلس عده‌ای سخت پافشاری می‌کردند که اصل چهارم قانون اساسی که اصل ولایت فقیه است به تصویب نرسد، همین نشان می‌دهد که بعد از پیروزی انقلاب آن جریانی که منافعش به خطر افتاده یا در آینده می‌افتاد، تلاش می‌کرد از آنچه باعث نضج گرفتن انقلاب می‌شود، جلوگیری کند.

میرسلیم با بیان اینکه مخالفت با انقلاب اسلامی و ولایت فقیه یا مردم سالاری دینی در سال‌های اول انقلاب در صحن مجلس خبرگان قانون اساسی به صورت فاش مطرح شد، عنوان کرد: کسانی که بعد از آنکه در آنجا نتوانستند کاری کنند و مخالف این میثاق ملی بودند، آن را در ظاهر قبول کردند، اما تمام تلاششان را برای از بین بردن انقلاب و این اصل کردند.

وی ادامه داد: چه جبهه خارجی به سرکردگی آمریکا و چه دست نشانده‌های آمریکا از پا ننشستند و برای ما مشکلات متعددی به وجود آوردند که هر کدامش می‌توانست یک نظام را نابود کند، اما نظام نه تنها پرچمش پرپا ماند، بلکه رأفت هم پیدا کرد.

رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با طرح این سوال که آیا مشکلات ما رفع شده است؟ گفت: بخشی از مشکلات ما رفع نشده و همچنان پابرجاست که قسمتی به خاطر تلاشی است که دشمن علیه ما می‌کند، هرچند بخشی هم دلایل داخلی دارد. اگر مشکلات جمهوری اسلام حل شود خیرش به همه جهان و بشریت می‌رسد بنابراین آن‌ها تمام تلاششان را علیه ما می‌کنند.

وی اضافه کرد: مردم توانستند انقلاب کنند و به مردم دنیا بگویند چگونه از زیر یوغ ظلم خارج شوند؛ این عزم راسخ آثاری در کشور داشته که بخشی از آن سیاسی بوده است، به طور مثال به مجالس شورای اسلامی در ادوار مختلف نگاه کنید، به طور متوسط ۶۳ درصد مردم در این انتخابات مشارکت داشته‌اند که در هیچ کدام از جمهوری‌های دیگر در دنیا این گونه نبوده است. حتی در خود آمریکا هم مشارکت در انتخابات به ۴۰ درصد و زیر آن می‌رسد.

میرسلیم یادآور شد: نمونه‌ای که عرض شد، نمود آماری مشارکت در انتخابات است، اما مردم هر سال پرشکوه‌تر از سال قبل در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کرده‌اند. از طرفی هم برخی اقدامات دشمنان موجب شده است که مردم نسبت به انقلاب راسخ‌تر شوند که نمونه آن به شهادت رساندن شهید سلیمانی بود؛ همه دیدند که در تشییع پیکر این سردار بزرگ اسلام و انقلاب مردم بدون در نظر گرفتن گرایش‌های سیاسی و مذهبی شرکت کردند.

وی با بیان اینکه تشییع پیکر شهید سلیمانی یک همه پرسی بود، با وجود اینکه نیاز به همه پرسی نبود، اما این همه پرسی انجام شد، خاطرنشان کرد: آن‌هایی که دم از لزوم برگزاری همه پرسی می‌زدند باید سرافکنده شوند، چون نیازی به این همه پرسی که آن‌ها می‌گفتند نبود، اما مردم با حضور باشکوه خود در مراسم تشییع سردار سلیمانی پاسخ خوبی این افراد دادند و از این همه پرسی چه چیز بهتری می‌توانستیم داشته باشیم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: مردم با حضور در مراسم تشییع پیکر سردار سلیمانی، نشان دادند که پای ارکان نظام و میثاق ملی آن ایستاده‌اند و خون آن شهید به هدر نرفت و حقانیت مردم مظلوم ما را اثبات کرد. مردم ایران به ارزش‌های انقلاب وفادار بوده و عزیزانشان را هم در این راه داده‌اند در عین حال هرگز به دلشان به واسطه مشکلات مختلف از جمله تحریم و جنگ و مشکلات اقتصادی تردید راه نداده و هر بار سرافراز‌تر و قد برافراشته‌تر شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: انقلاب دستاورد‌های متعددی داشته است. اقتصاد ما در این سال‌ها باز بوده است و با سایر کشور‌ها تعامل تجاری داشتیم، اما با وجود مشکلات اقتصادی، تولیدات کشاورزی ما چهار برابر شده است؛ البته هنوز ما همه قابلیت‌های کشور را نمی‌شناسیم و از آن‌ها بهره برداری شایسته‌ای نشده است. در زمینه فناوری، صنعت و علم دستاورد‌های ارزنده‌ای داشته ایم که موجب تعجب و یاس دشمن شد. وجود ایران مقتدر مزاحم منافع آمریکا در منطقه است، بنابراین آن‌ها دنبال مقابله با توان موشکی ایران هستند.

میرسلیم افزود: با وجود دستاورد‌های جمهوری اسلامی، ما نمی‌توانیم ادعا کنیم که بدون نقص بوده و مشکل نداشته ایم، اما انقلاب قدرت شناخت و کاستن ضعف‌ها را داشته است. باید در گام دوم انقلاب، مشکلات را برطرف کنیم. دشمن با استفاده از فضای مجازی سعی می‌کند مردم را مایوس کند ما هم ادعا نداریم اقدامات ما کامل بوده، ولی انقلاب پویاست و مشکلات و نقص‌های خود را رفع می‌کند. دشمن به دنبال تضعیف انقلاب و ولایت فقیه است، اما ارزش‌های انقلاب در مردم ریشه دوانده و به همین دلیل دشمن هم نتوانسته است به موفقیت برسد.

این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پاسخ به پرسشی درباره راهکار مقابله با گروه‌هایی در داخل کشور که برای تصعیف نظام تلاش می‌کنند، تصریح کرد: قانون اساسی باید اصل و مبنا باشد، زیرا بی اعتنایی و تضعیف قانون اساسی محکوم است البته این گروه‌ها صریح وارد صحنه نمی‌شوند، ولی مردم آن‌ها را کنار می‌زنند. با این حال باید اقدامات آن‌ها افشا شود.

وی ادامه داد: آن‌ها مطرح می‌کنند برای نجات از تحریم‌ها باید به سمت مذاکره برویم، اما مذاکره با چه کسی؟ با دشمن که در برجام ما را سر دواند و فعالیت هسته‌ای ما را کاهش داد و به تعهدات خود عمل نکرد. مذاکره با آن‌ها به معنای تسلیم است. دست نشانده‌های آمریکا در کشور ایجاد یاس می‌کنند در حالی که در کشور نیروی انسانی به اندازه کافی برای حل مشکلات وجود دارد.

میرسلیم همچنین تصریح کرد: ریشه اصلی مشکلات کشور، سیاست‌های اشتباه است نه تحریم ها. اگر خودکفایی داشته باشیم، تحریم‌ها اثرگذار نیست. رهبری از هجده سال پیش با نامگذاری اقتصادی بر سال‌ها، بر حل مشکلات اقتصادی تاکید دارند، اما عده‌ای از مذاکره برای حل مشکلات حرف می‌زنند. این‌ها باید خجالت بکشند. مذاکره دریوزگی سیاسی است. ما نباید توان داخلی خود را از یاد ببریم. باید قدر جوانان خود را بدانیم. ما دنبال انزوا نیستیم، اما باید بر توان داخلی خود اتکا کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا حاضر هستید با قالیباف که شایبه‌های تخلفات مالی در دوره شهرداری تهران برای وی مطرح است در یک لیست انتخاباتی قرار بگیرید، گفت: من همیشه مدعی ضرورت برخورد قاطع با فساد در تمام ابعاد آن هستم. اگر نماینده مجلس با دولت زدوبند کرد، فساد سیاسی شکل می‌گیرد. پیگیری شفافیت از اصول اعتقادی ما است.

رئیس کمیسیون زیربنایی و تولیدی مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه عده‌ای که خیرخواه انقلاب نیستند، خادمان انقلاب را به مسخره و به مقدسات نظام توهین می‌کنند، افزود: همین‌ها مدعی حضور در صحنه هستند، ولی ظاهر خود را حفظ می‌کنند. طیفی هم که به انقلاب اعتقاد دارند، ممکن است اشتباهاتی هم داشته اند که با تذکر این اشتباهات اصلاح می‌شود. خوب نیست که کسی اشتباه فاحش داشته باشد، ولی نباید این فرد با کسی که با نظام و رهبری مشکل دارد، مقایسه شود. باید با معتقدان انقلاب که حلا شاید اشتباه داشته اند همکاری کرد تا مخالفان انقلاب به صحنه وارد نشوند.

وی در پاسخ به این پرسش که در سال ۹۶ مطرح کرده بودید اگر قالیباف به دور دوم برود، فساد او را بیان می‌کنید، آیا الان هم حاضر هستید که فساد قالیباف را مطرح کنید، تصریح کرد: نباید کاری کرد که برای دستیابی به حقی، حق بزرگتر یعنی مدیریت درست جامعه به نفع مردم است به خطر افتد. کار افراد همفکر خود را بدون نقص نمی‌دانم، اما به آن‌ها تذکر می‌دهم که نقص آن‌ها برطرف شود. بحث مماشات مطرح نیست. من الان جبهه‌ای را باز نمی‌کنم که به انقلاب ضربه بخورد.

میرسلیم اضافه کرد: در مورد قالیباف نباید توسط شما خبرنگاران حکم داده شود. عده‌ای از وفاداران انقلاب مجبور هستند سکوت کنند تا اصل انقلاب آسیب نبیند. قانون انتخابات هم مشکل دارد و من هم به آن اعتراض کرده ام، ولی به هر حال الان باید به این قانون کار کرد. کسانی که مورد اشاره شما هستند مدعی اند محکومیت قضایی ندارند. الان مردم خودشان باید تصمیم بگیرند کسی نمی‌تواند مردم را برای رای مجبور کند.

وی درباره عملکرد شورای نگهبان درباره نحوه رسیدگی به صلاحیت داوطلبان انتخابات، اظهار کرد: کار شورای نگهبان در بررسی صلاحیت‌ها ساده نیست. کار شورای نگهبان قضایی نیست، بلکه براساس استعلام ها، صلاحیت افراد را بررسی می‌کند. شورای نگهبان را نمی‌توان معطل بررسی دستگاه قضایی کرد. اگر بعد انتخابات دستگاه قصابی حکم محکومیت داد، می‌توان با آن نماینده برخورد کرد. دیده ایم که دستگاه قضایی با چند نماینده مجلس هم برخورد کرد. با این حال معتقدم که با اصلاح قانون انتخابات می‌توان به عملکرد شورای نگهبان کمک کرد، ولی دولت و مجلس قانون را اصلاح نکرد و حالا به شورای نگهبان فشار می‌آورند. البته نمی‌توان مدعی بود که کار شورای نگهبان صددرصد بدون نقص است.

رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه در پاسخ به این پرسش که موتلفه ادعا کرده است که اصلاح طلبان در تهران ۱۳۰ داوطلبان شناخته شده دارند. آیا موتلفه حاضر است این اسامی را منتشر کند تا مشخص شود اصلاح طلبان پنهان کاری می‌کنند یا موتلفه ادعای اشتباهی دارد، گفت: از دبیرکل موتلفه بخواهید این اسامی را منتشر کند، چون من داوطلب انتخابات هستم و داوطلبان نباید علیه هم افشاگری کنند.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴۹
در انتظار بررسی: ۵۳
انتشار یافته: ۱۵۳
کلا از ملت طلب کار شدند!!!!!
شما خوبید.
یه وقت ناراحت نشی،
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۵
یکی از کارهای خبرنگاران همه جای دنیا اينه که موضوعات رو پیگیری کنند. تو کشور ما که این بندگان خدا اگر بخوان اینکار رو بکنن سر از گوشه زندان در میارن. آقای میرسلیم لطفا یکم از دستاوردهای دوران مدیریت خودشون در صنایع اعلام بفرمایند مستفیض بشیم.
ناشناس
| Germany |
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۵
اینا ممملکت به این ثروتمندی به اینجا رسوندن انتظار داری ازمونم طلبکار نباشن
ناشناس
| Germany |
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۵
سرافکندی باید برای شما و امثال شما باشد آقای میرسلیم که یک نقطه روشن در سوابقتان ندارید و در آینده باید پاسخگوی اعمالتان باشید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۵
این جناب میرسلیم به چه اتکایی و کدام پشتوانه و علاقه مردمی و قانونی به خودش حق می دهد
تا برخلاف خواست و نظر اکثریت مردم چنین با اعتماد به نفس بیش از حد برای هر کس و هر چیزی نظر و دستور و امریه صادر کنند !!؟؟؟
ناشناس
| Netherlands |
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۵
آن روشنفکرانی که با اصل ۴ مخالف بودند فکر چنین ایامی را میکردند که جامعه از نظر سیاسی و قدرت تصمیم‌گیری مردم به بن بست میرسد . آن حقوقدانان وضعیت چنین روزی را دیده بودند .
reza1
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۵
امثال شما که از احساسات مردم بهره برداری سیاسی میکنید باید دوری کرد . شما حتی از تشیع جنازه یک سردار نیز دارید به نفع خودتان بهره برداری میکنید . پیشنهاد میدم همتون با هم بیایید بگید این جمعیت برای تایید شما آمده بودند .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۵
هر چی میکشیم از دست این ولنجک نشینها میکشیم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۵
جناب میر سلیم خواهش می کنم نظرات را بخون دیس لایک را ببین می دونی تو سایت تابناک که گرایش اصولگرایی داره چقدر واکنش مردم به حرفات منفی بوده بماند که خیلی ها اساسا تابناک را ملاحظه نمی کنند
در ثانی روباه پیر استعمار- انگلیس از رفراندوم استفاده کرد و از اتحادیه اروپا بیرون رفت
چه میشه تو ایران نه درباره روابط خارجی رفراندوم برگزار بشه مگه تو قانون اساسی به صراحت ذکر نشده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۵
جناب میر سلیم خواهش می کنم نظرات را بخون دیس لایک را ببین می دونی تو سایت تابناک که گرایش اصولگرایی داره چقدر واکنش مردم به حرفات منفی بوده بماند که خیلی ها اساسا تابناک را ملاحظه نمی کنند
در ثانی روباه پیر استعمار- انگلیس از رفراندوم استفاده کرد و از اتحادیه اروپا بیرون رفت
چه میشه تو ایران نه درباره روابط خارجی رفراندوم برگزار بشه مگه تو قانون اساسی به صراحت ذکر نشده
وقتي خبرنگاران اراده اي براي شفاف سازي پرونده اقاي قاليباف نميبيند ناگذير است اطلاع رساني كند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۵
خبرنگاران نشریات اجاره ای هیچ چیز را نمی بینند حتی سیاسی بودن تخریب های ناجوانمردانه علیه قالیباف را
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۵
واقعا اکثریت مسولان ، با این حجم از دستاوردهای سراسر اشتباه
و خرابی و هرج و مرج و فساد و مشکلات رنگارنگ که برای مردم و کشور ساخته اند
چطور میتوانند به این لحن و گویش و از سر تکبر با مردمی که ولی نعمتان مسولان از جمله همین جناب میرسلیم هستند
برخورد و تحکمانه حرف بزنند ؟؟؟
اگر کسی در مظان اتهام به فساد و تخلف است اصلا نباید شورای نگهبان تایید صلاحیت میکرد
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۵
بزرگوار خودی غیر خودی دارم مظان اتهام چیه تو هم جدی گرفتی قضیه رو
وای به حال ما که تصمیم گیر کشورمان امثال شماست
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۵
فکر کنم این مثبت و منفی ها هم یک رفراندوم باشند آنهم در سایت اصولگرای تابناک...تا کِی می خواهند از خون آن سردار عزیز سوء استفاده کنند؟
خدای هست
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۵
دارن نمک میزن بر زخم جان این مردوم
احسان
| Germany |
۲۱:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۵
این بنده خدا انگار 30سال عقبه کلا!!! طلبکارم شده، مملکت ثروتمندمو تبدیل به گداخونه کردن، نصف مردم زیر خط فقرن و تورممون توذدنیا جز 3تای اوله!!! حالا بفرمایید از چی باید تشکر کنیم؟
باید عملکردها رو بررسی و مقایسه کرد و هر پدیده ای را با توجه به منافع و مضار آن مورد توجه قرار داد اگه پدیده ای نتیجه خوب و قابل قبول داشته خب می بایست ادامه داشته باشد و گرنه باید تجدید نظر کرد این یررسی و مقایسه می بایست همه جانبه و توسط افراد بی طرف انجام شود در این مملکت می بایست همه گروهها و سلایق بتوانند به راحتی زندگی و اظهار نظر و در صورت نارضایتی بتوانند به راحتی و بدون هزینه حرف خود را بزنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۵
جناب کدخدایی به قول خودتان : چطور میتوان پرونده ۱۶۰۰۰ نفر که نامزد انتخابات مجلس بودند
را ظرف چند روز توسط شورای نگهبانی که به قول خودتان ، اکثرا کهنسالانی که دارای بیماری و از کم
توانی رنج میبرند
میشود ، بدون اشتباه و اشکال اساسی و قطعی مورد بررسی قرار داد !؟
شورایی که اکثرا از یک جناح خاص!؟ هستند
و کسانی را که تایید صلاحیت کرده اند ، اکثرا و بارها ناکار آمدی و ناتوانی و فساد و انحرافات متعدد خود را به مردم ثابت کرده اند
چرا به مردم اعتماد ندارید ؟
چرا انتخابات را به عهده خود مردم قرار نمی دهید ؟
هیچ مقامی در کشور لایق تر از خود مردم برای انتخاب نمایندگان صالح و دلسوز و کاردان نبوده و نیست و نخواهد بود ....
سلام این اقا فقطبلده انتقاد کنه.اگر مدیر بود شرکت موتور سازی رو اداره میکرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۵
انتقاد هم بلد نیست. از بچگی یاد گرفته سر کل کل و دعوا بگه:
اینو چی میگی؟!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۵
خودت رو اذیت نکن. اگه قالیباف و میرسلیم هم رای نیارن، باز هم کاندیداهایی که شما بهشون رای داده بودید رای نمیارن.
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۵
ایشان باید هم از قلیباف حمایت کنه در این مدت چهل سال یه کار مثبت از ایشان صورت گرفته اعلام فرمایید بنده به ایشان رای میدهم
امان از عشق به قدرت و ریاست وخدمت.تا دیروز که قرار بود فساد او را بیان کند اما امروز که قرار به یک لیست است حتی خبرنگاران(که کارشان افشای مفاسد باید باشد)نباید فساد را بیان کنند
آقای میر سلیم بهتر است از خون مقدس شهید سلیمانی برای منافع خود استفاده نکنید ،علت محبوبیت شهید سلیمانی پشت میز نشستن شعار دادن نبود او مرد عمل آنهم درسخت ترین میدان‌ها بود ،خود راوابسته به هیچ حزب و گروهی نمی دانست او پیرو واقعی ولایت ومردمی بود باانهایی که 40سال به ملت وعده‌ها دروغین میدهند وشعارمیدهند قابل مقایسه نیست .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۵
مردم در تشییع جنازه باشکوه و یگانه از شهید سلیمانی ، بخوبی ثابت کردند
که بهترین و دانا ترین و بصیر ترین و عاقلترین و باهوش ترین هستند
و هزاران هزار شورای نگهبان نمی توانند
حتی به اندازه یک هزارم توانایی مردم در انتخاب منطقی و دقیق و درست
نمایندگان صالح و درستکار و امین و وطن پرست کارایی داشته باشد
بدا بحال اون جامعه ایی که همچون اشخاصی مثل این شخص جزو رجال سیاسی آن باشند.
نمیدونم چرا تو دیگه ول نمیکنی اخه
از قیاسش خنده آمد خلق را
اگر احراز صلاحيتي حاصل نشده چه كسي رسيدگي ميكند. اصلا شرايط احراز صلاحيت چيست.
تحقيقات محلي
اعلام اشخاص سرشناس
مدارك كاغذي
چطور برا اينها ميتوان اعلام نظر كرد ولي عدم ورود قوه قضائيه و نبود مدرك دال بر بيگنهاي قلمداد ميشود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۵
اگر ، شیر یا خط انداخته بودند
باز ممکن بود ۵۰ درصد صحیح بیفتد
ولی فقط باید از یک جناح خاص باشید و بس !؟
یکی برای مقامات توضیح دهد که: رفراندوم یا همه پرسی، مراجعه مستقیم به آرای مردم از طریق صندوق رأی است و شرکت گسترده ی بخشی از جامعه در یک تشییع جنازه خاص، یک راهپیمایی فراخوان شده و ...، هیچکدام رفراندوم به شمار نمی روند.
اگر این آقایان بر رفراندوم خواندن این موضوعات پافشاری ورزند آنگاه بعضی از حضور میلیونی مردم در مراسماتی مثل چارشنبه سوری و سیزده به در سخن خواهند گفت که مراجع عظام تقلید در مورد اسلامی نبودن و خرافی بودن آنها موضع رسمی و جدی دارند و باید پرسید که مردم در این رفراندوم ها (به زغم آقایان حضور مردم = رفراندوم) به چه چیز رأی میدهند.
جناب میرسلیم !!!!
بخدا سن و سالی از شما گذشته
کمی به فکر سلامتی خودتان باشید و بازنشسته شوید
ما راضی نیستیم شما با این سن و سال کار کنید و به قلبتان فشار بیاورید

سه نسل اول انقلاب در میانسالی شما پیر شدند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۵
نكته اينجاست كه اين آقاي محترم بعد از اين همه سال كار سياسي هنوز معني رفراندوم را نمي داند
امیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۵
عشق میز
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۵
روحانی هم 71 سالشه رفسنجانی تو 80 سالگی میخواست رییس جمهور بشه
از نظرمیرسلیم مشکل قالیباف اشتباهاتی هست که انجام داده که قبلا چون رقیبش بود میتونست افشاگری کنه و مانع رای آوردنش بشه ولی الان که در یک لیست هستن اشتباهات مانع مدیریت به نفع مردم نمیشه. ای خدا مردیم ازین یک بام و دو هوایی در این مملکت. این همه تناقض تو یک مصاحبه ی نیم ساعته رو کجای دلمون بذاریم؟
پاسخ ها
ناشناس
| Romania |
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۵
موضوع اینه که قالیباف و میرسلیم تا حالا با انتصاب مسئولیت داشتند و الان هم قراره با انتخاب اجباری خادم مردم باشند
با سلام،تازمانیکه به واقعیت های جامعه توجه نشود هیچ مشکلی بااین کلی گوییهای آ قای میرسلیم وامثال ایشان حل نمی شود
چرا قوه قضاییه در مورد املاک نجومی صریح سخن نمیکنه . اگه دروغ بود چرا املاک را از دریافت کنندگان پس گرفتند .
آیا قطعنامه های ضد ایرانی شورای امنیت در سال 2012 به امضا روسیه و چین نرسیده بود ؟؟

آیا روسیه و چین نمیتوانستند آن قطعنامه ها را وتو کنند ؟
آیا روسیه و چین در وضعیت کنونی باید با فشارهای آمریکا همراهی کنند ؟ شما که به اروپا گیر میدهید . چرا به قبله آمال خودتان روسیه و چین فشار نمیاورید ؟؟ روسیه که جای بازار نفت و گاز شما را پر کرده و چین هم که دارد از عربستان نفت میخرد ؟؟

چرا در قبال این حقیقت عریان . که پوتین به دیدار خانوادگی نتانیاهو در تل آویو رفته و به زن نتانیاهو دسته گل داده و روسیه و اسراییل را در یک جبهه خوانده . کوچکترین عکس العملی نشان نمیدهید ؟؟

چرا هیات موتلفه برای تولد کیم جونگ اون در کره شمالی . کادوی تولد میفرستد و هیات ویژه ارسال میکند ؟

چرا موتلفه در شرایطی که صد ها هزار مسلمانان اویغور در اردوگاههای اجباری چین کمونیست اسیر هستند . کارگروه ویژه به حزب کمونیست چین میفرستد .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۵
بدبختی بزرکتر اینه که چین نفت ما رو میبره پولشم نمیده
آقایون کلاهشون رو بزارن بالاتر
البته کلاه ندارن هر چی رو سرشون هست رو بزارن بالاتر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۵
چون هیئت موتلفه ، از بازاریان بزرگ و قدیمی هستند
و بازاری جماعت هم ، فقط بدنبال سود و منفعت است
و طبیعی است که از سیاست و دین هم بعنوان یک ابزار و وسیله نگاه کرده و میکنند
شما تاریخ موتلفه را بخوانید ، خودتان متوجه خواهید شد
مگر همه پرسی چیز بدی است؟؟؟؟؟؟؟؟
خب جمهوری اسلامی که نتیجه همه پرسی است. پس قطعا خوب است. باید دید منافع چه کسانی در خطر است که دیگر آنرا بد می دانند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۵
فعلا میخوان یه مدت دیگه رو هم با وقت تلف کردن بگذرونند. بابا به اندازه هفت نسلتون از این انقلاب پول درآوردید. ول کنید دیگه. اینقدر هم مردم رو گول نزنید . عرضه داری برو با آمریکا بجنگ ، نداری برو خونتون.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۵
سلام. برای امثال میرسلیم بدست چون ملت اینها را..
..نمیخواهند
ناشناس
| France |
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۵
همه پرسی در مورد چی؟ کدوم کشور تا حالا این همه پرسی که شما دنبالش هستید رابرگزار کرده؟
دوباره بلند شده میخواد رییس بشه....ملت بدبخت.
درود بر میرسلیم که همه رشته های افراطیون اصلاح طلب را پنبه کرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۵
این آقا میرسلیم ، واقعا چطور هنوز میتواند در چشمان مردم نگاه کند ؟
حالا عشق ریاستی اش بماند !؟
فقط بايد گفت متاسفم
جناب اقای میرسلیم برای چه سرافکنده باشندشماهاکه سرافکنده نیستیداگرراست میگوییدرفراندم برگذارکننیدببنید چه کسی رای خواهداورد
با سلام واحترام
جناب آقای میرسلیم گرامی:
شما درانتخابات قبل کاندید شدید ودیدید که مردم به شما وافکار شما اقبالی نشان نمی دهند.

اگرشما نگران نتیجه همه پرسی نیستید. بگذارید همه پرسی برگزار شود . "چرا باید مردمی که دم از لزوم برگزاری همه پرسی می زدند را سرافکنده بنامید.
شما وامثال شما که همواره در پست های کلیدی کشور بودید، باید پاسخگوی اعمال خود به مردم باشید که باعث اینهمه مشکلات اقتصادی برای مردم شدید.
حتی پوزخند هم می زند برای اینکه بگوید جمعه فهمیدم و عده ای همچنان در خواب گفته های این اقا برای رفراندوم
آقای میر سلیم اولا شما تعداد رای خود را در ریاست جمهوری نگاه کن تا میزان محبوبیت خود را دربین مردم بدانی ثانیا از دو حالت خارج نیست یا قالیباف به قول خود شما فساد مالی دارد وبه تعبیر شورای نگهبان هر کس فساد مالی دارد باید رد صلاحیت شود ویا اینکه شما دروغ گفته وبه آقای قالیباف تهمت زده اید که در این صورت شما به دلیل تهمت به این نیروی انقلابی التزام به انقلاب ندارید وباید رد صلاحیت شوید سوال اینجاست چه طور هر دوی شما تایید صلاحیت شدید؟
آقای میرسلیم؟ خوبی؟
اگر اقای روحانی همین قوانین موجود در کشور را رعایت کند و عمل کند راه برای باج دادن به طرف خارجی ها بسته می شود چون اقتصاد کشور راه می افتد ولی از عمد.......
تو دیگه ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۵
تو دیگه از امریکا چی میگی
یعنی نظر خواهی از مردم یک کشور برای اداره بهتر کشور خلاف شرع و عرفه؟!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۵
نظر مردم که اهمیتی نداره مهم اینکه بیان پای صندوق رای و همیشه در صحنه باشند تصمیمهای مهم رو که مردم نباید بگیرند
اخه من نمی دونم این همه میکروفون جلوی این چکار می کنه. این همه نخبه مملکت دردشونو نمی دونن به کی بگن اونوقت ایشون مصاحبه می کنه و تو تیترها است
این چه خلط مبحثی است؟

بسیاری فقط به خاطر شخصیت کاریزمای سردار سلیمانی شرکت کردند.

بعلاوه اگر این راه پیمایی ها خود همه پرسی است پس نگرانی امثال شما چیست؟
جناب میرسلیم، مقایسه نفرمائید، وقتی از آمار حرف می زنید دقت کنید، یک روزنامه نشان دهید که در ایران بتواند رانت زمین خواران را بنویسد، یک روزنامه بیاورید که بتواند حرف دل مردم را بزند، ندارید، چرا؟
کسی که از فساد دیگران به دلیل قرار گرفتن در یک لیست خودداری نماید خود نیز ناکارامد است
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۵
واضحه که تابناک تحریف کرده و به جاش نوشته ناکارآمد
فکر کنم يک شوراي نگهبان هم در تابناک وجود دارد که بيشتر کامنتها را رد صلاحيت کرده و درج نمي کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۵
من هم یقین دارم پیرمرد های آلبانی نشین و واماندگان داخلی شون حسابی دارند انجام وظیفه می کنند در نوشتن کامنت های آبدوغ خیاری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۵
به نظرم هر کس که خلاف عقیده یک عده حرف بزند یا غرب زده است عمله دشمن است یا نظراتش آب دوغ خیاری است پس مردم باید همه هم صدا با عقیده یک گروه خاص موافق باشند وگرنه همدست دشمن هستند
باز انتخابات شد این آقای میر سلیم پیداش شد!!!!!! خدا را شکر نه وجهه اجتماعی داره و نه کسی به اون رای میده.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۵
ایشون همیشه با ارای باطله رقابت می کنند!!!!
اگر درقانون اساسي آمده باشد که شرکت مردم در مراسمات ، راهپيمايي ها و.... مي تواند نوعي رفراندوم و جايگزين رفراندم قانوني باشد حق با مير سليم است وگر نه خاموش
از دیزل سنگین ایران (دسا) چه خبر؟ هنوز بعد این همه سال درست نشده است؟
میرسلیم ، مردی با شناسنامه ی سوال برانگیز !!!؟؟؟؟!!!؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۵
ظاهر و پوشش ایشان هم به هیچ جای ایران و عراق و افغانستان و آسیای میانه هم نمی خورد
شهید سلیمانی مال ایرانه .لطفا آن شهید را به نفع یک جناح مصادره نفرمایید.
رای شما نشانه چی بود
به نظرشما این مصاحبه تبلیغات انتخاباتی نیست؟ مطمنا است وشورای نگهبان می بایست ورود کند. این هم سانسور کن.
آقای میر سلیم اولا کسی تقاضای همه پرسی نکرده ثانیا گیرم که تقاضای همه پرسی شده باشد مگر همه پرسی چیز بدی است اگر واقعا بده چرا در قانون اساسی اومده
تا موقعیکه شماها خوبی و در ناز و نعمت هستید و مردم در فشار و فقر احتیاجی به رفراندوم و یا حتی پاسخگوی و رسیدگی به وضعیت اسفناک مردم نیست . واقعا برای خودم و مردم کشورم متاسفم
قالیباف متخلف چرا رد صلاحیت نشده
ایشان که برای همه نسخه می پیچند چرا پاسخگوی عملکرد خود در مرکز تحقیقات موتور ایران خودرو نیستند؟ چرا هنوز با وجودی که اینهمه دکترای تازه فارغ التحصیل شده و بیکار داریم پست هیات علمی خود را در دانشگاه امیرکبیر رها نمی کنند و بازنشسته نمی شوند، در حالی که فقط مدرک فوق لیسانس دارند؟ البته این فقط یکی از شغلهای ایشان است. ظاهرا که جای مدعی و پاسخگو عوض شده است. حداقل آخر عمری اینقدر خودتان را خراب نکنید و روی اعصاب مردم راه نروید.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۵
کدومیک از سران پاسخگو بوده که این پاسخگوباشه؟
آقای میر سلیم اجازه می دهید کسانی که با شورا و نظرات شما موافق نیستند در امنیت یکی از همان رفراندومهای خیابانی را برگزار کنند؟
جالبه شعار قالیباف شفاف سازی مالی در دستگاههای اچرایی.......یکی نیست بگه داداش هنوز پرونده های مفاسد اقتصادی شهرداری رو میزه و هرکی منتشر کنه میره زندان....چجوری تاییدصلاحیت شدی من نمیدونم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۵
شعار داماد رئیس جمهور هم مجلس آنتی فساد بود.
انصافا میرسلیم انسان حق طلب و آزاده ایست هر چند عده‌ای ناجوانمردانه تخریب می کنند
مطبوعات رکن چهارم دمکراسی



از فرزندانم عذرخواهی می کنم که در کشوری که چون تویی تریبون دارد متولد شدند

دریغ و درد و هزاران اندوه و افسوس
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۵
از فرزندانت به خاطر رای به روحانی هم عذرخواهی می کنی؟
بیشتر کسانیکه توسط شورای نگهبان رد شدند اتهامات مالی دارند خوب آنها هم به قوه قضائیه باید مربوط باشند.
اینکه تشییع پیکر شهید سلیمانی همه پرسی بوده آیا به این معنی است که شرکت کنندگان در مراسم موافق دیدگاه آقای میرسلیم هستند؟ از کجا معلوم که برعکس نباشه و چرا آقای میرسلیم و دوستانشون بابت کارهایی که میکنند و با دیدگاههای آن مرد بزرگ همخوانی نداره احساس شرمندگی نمی‌کنند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۵
در هیچ جای قانون اساسی نگفته که تشییع جنازه در چند شهر معیار رای و نظر مردم است
ناشناس
| Netherlands |
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۵
در هیچ کجای قانون اساسی نوشته نشده که ۲۲ بهمن هر سال انجام میشه نشان از همپرسی هست . همپرسی فقط از صندوق رای بیرون میاد . اگر ایجوری هست یک همپرسی هم برای دیگر مردم در یک روز معین انتخاب کنید .
علی
| Netherlands |
۱۷:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۵
البته من هم اعتقاد ندارم که حضور مردم در راهپیمایی و تشییع جنازه به منزله رفراندوم هست ، ولی با توجه به ادعای آقای میرسلیم اینو عرض کردم.
اگه به جناب میرسلیم اینهمه نیروی انسانی در مملکت وجود دارد پس چرا شما راه را برای آنها باز نمی کنید و هر دفعه راه به راه برای هر چیز کاندید می شید لابد نخبه هستید
لطفابفرماییدزمین چندهکتاری انتهای خیابان دریاگوشه شهرمتل قو که چهارنبش است وهمچنین مغازه های تازه ساخته شده نبش این خیابان ازچه افرادیست؟؛
این اقای میرسلیم خیلی خودش میباله ارا انتخاباتی ریاست جمهوریشو به یاد بیاره تا ببینه بین مردم جایگاهش کجاست
باید افسوس خورد به حال مردم کشوری که امثال میرسلیم و..... به خودشون جرأت میدن که حتی نام نویسی کنن برای امور سیاسی کشور.
روحانی باید سرافکنده باشه!!!! یا اونایی که چوب لای چرخ میزارن؟
آقای قالیباف در هر کشور دیگه بود با این اتهامات حداقل به حبس ابد محکوم می شد اینجا تازه حلوا حلواش می کنند که بیا رییس مجلس بشو!!!!
آقای میرسلیم ،خدمات شمابه این کشور وانقلاب بسیار زیاد است ،چون نمی خواهیم خدای ناکرده از پا بیفتی ،لطف کن فکر استراحت باش تا چار تا جوان که آنها هم فرزندان این آب وخاک هستند فعالیت کنند ،ممنون
رای ما دکتر قالیباف
حالا شما لایک منفی بزن تا بترکی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۵
مگر اینجوری رای بیارید....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۵
سالهاست راي تون قاليبافه
بازم باشه
اينم روش
راي ما
بي راي ست......................
عباس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۵
آدم به وجد میاد از این پست .!! خودت هم میدونی که بقیه مخاطبان چگونه برخورد میکنند ! یعنی جایگاه شماها نزد ملت کاملا واضح و روشنه.
تقی معمولی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۵
خوبه لااقل خودت به خودت مثبت دادی وگرنه همه تقریبا منفی میدن
فرزانه
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۵
خودت بترک با کاندیدات
ناشناس
| Germany |
۲۰:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۵
اگر فکر می کنی اینجوری مردم رو تحریک می کنی که بیان رای بدن اشتباه می کنی
این اقا مثل بعضی فقط بلد بود صلوات و درود بفرسته و دیگه هیچی
جناب میر سلیم مثل اینکه از اوضاع اقتصادی و سیاسی کشور یا بی خبر هستی و یا اینکه نمی خواهی واقعیت را قبول کنید اقای محترم در تمام کشور های پیشرفته خبرنگار و روزنامه نگار هستند که فساد مسولان را افشا می کنند و بعد از ان قوه قضاییه رسیدگی می کند انگار به نظر شما در کشور فساد وجود ندارد و تمام مسولان پاکدامن هستند اینهمه اختلاس و رانت ورشوه خواری را چه کسانی به وجود اورده اند حالا هم رسیدگی به فساد و دزدی بعضی از مسولان جناحی بر خورد می شود خو د مسولان تا حالا از جمله اقای توکلی گفته اند که پرونده فساد زمان شهرداری بودن قالیباف در قوه قضاییه است چرا رسیدگی نمی کنند انهم از معجزات زمان می باشد و اما شما به رفراندوم ایراد می گیرید مگر در قانون اساسی نیامده است که اگر کشور دچار بحران شود و مسولان در حل مشکلات ناتوان باشد باید زفراندوم بر گزار شود الان کشور در حال بحران شدید است گرانی و تورم کمر مرده را شکسته است مناطق زلزله زده کرمانشاه و میانه و سراب همچنان در بلا تکلیفی به سر می برند اکثر کارخانجات تعطیل و رشکسته هستند و انهایی هم که احیانا کار می کنند از رانت و پشتیبانی حاکمیت بر خوردار است جناب میر سلیم انسان سیر از گرسنه خبر ندارد الحمد الله شما الان 40 سال است در حاکمیت حضور دارید و نمی دانید بیکاری و شرمندگی یعنی چه . دولت چین برای مبارزه با بیماری کرونا در مدت کمتر از ده روز یک بیمارستان 1000 تختخوابی در ست کرد در کشور ما بیست سال است یک بیمارستان هزار تختخوابی درست می کنند الان تمام نشده است و تا حالا دو بار هم افتتاح شده است جناب میر سلیم مجلس همان مجلس دست پخته شورای نگهبان است چون در مجلس اکثریت نمایندگان حامی نظا م هستند نه مردم و اگر انهایی هم که به نفع مردم و کشور صحبت می کنند و می کردند رد صلاحیت شدند مانند اقای صادقی و مطهری و حیدری مشکل ما اصلاح قانون نیست مشکل در اجرای قانون می باشد شما یک دشمن درست کردید و هر چه نا کارامدی است متوجه دشمن می کنید مگر دشمن گفته است دزدی و رانتخواری و فساد کنید تا زمانیکه افراد فاسد سر کار هستند تمام مسولان قربون صدقه ان می روند و تا خرخره خورد و از کشور فراری داده شد انوقت متوجه می شوند طرف فرار کرد خودش هم به کشور دشمن فرار می کند نه کشور دوست مانند روسیه و سوریه و چین و کره شمالی
برای مراجعه به آرای عمومی یعنی پرسیدن نظر مردمی که ولی نعمت حاکمان از صدر تا ذیل هستند نباید کسی سرافکنده باشد بلکه کسانی باید سرافکنده باشند که از مراجعه به آرای عمومی رویگردانند
ادم به پشتکار قالی باف ندبدم صد بار رد شده باز می اید
اینها از حقبیقت و واقعیت ها فرار می کنند .اما چون توهم بر انها غالب است همچنان می تازند و قکر میکنند مردم هم همراه انهاست
ای بی‌خبر بکوش که صاحب خبر شوی
عجب جو گيريه بوده اين استاد ما خبر نداشتيم..............................
اقای میرسلیم لطفا با اسم سرباز وطن بازی نکنید
سردار سلیمانی سرباز وطن بود و هست و خواهد بود
سردار محبوب دلها بود
سردار روح و جسم ایران را تسخیر کرده بود
و مثل امثال بعضی هاا کاخ نشین نبود
خودش بود ی تسبیح با ی چفیه
خواهشا سردار را برای ما بگذارید
واقعا شرم آوره ایشون با این همه ادعا هنوز نمی فهمی همه پرسی چیه و چگونه اجرا میشه . ضمن اینکه اگه یه کمی ریاضی بلد باشه میتونه تعداد جمعیت حاضر در روز موردنظر خودشو محاسبه کنه و بفهمه اون چیزی رو که نفهمیده و یا نمی خواد بفهمه .
كارنامه این سالها گوياي همه چيز هست . مشك انست كه خود ببويد نه انكه عطار بگويد .
یک چیزی وجود دارد بە نام بازنشستگی، کە در آن شخص بعد از رسیدن به سن خاصی، که در احساس خستگی و کهنگی می کند، کار و فعالیت را تعطیل می‌کند و دست خانمشو که او هم پیر و خسته شده را می‌گیر، آن چند سال عمر باقیمانده را به استراحت و مسافرت و آسودگی و آرامش می گذرانند.
رفراندم
چطوره که خبرگان مشکلات اقتصادی دیگر کاندید ها ورود پیدا کرده ولی برای قالیباف را قوه قضائیه ورود کند....
پراید 60 میلیونی
دلار 14000 تومنی
سکه 5 میلیون
تورم 400 درصدی
افتخار دولت اصلاح طلبان است
اینکه میرسلیم رفراندوم را با تشییع جنازه تمیز نمیده، نشان از بی خبری ایشان از اوضاع مملکت است.
سلام ملت میرسلیم و امثال او را نمیخواهند به چه زبانی باید بگویند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۵
ملت امثال اصلاح طلب ها رو دیگه نمیخان
و نمیخواهند خانواده هاشمی ها رو و
ملت امثال روحانی و جهانگیری و برادرهاشون
خود كرده را تدبير نيست !!!
اصلاح طلبان استاد تخریب رقیب و استاد تمام مظلوم نمایی هستند
آقاي ميرسليم رفراندوم يعني صندوق راي براي يك موضوع خاص .تشييع جنازه هم شد رفراندوم.؟ من هم در تشييع جنازه سردار سليماني شركت كردم.ولي به خيلي چيزها انتقاد جدي دارم.پس حضور امثال من را هم به نفع خودتان مصادره ميكنيد.؟
آقاي ميرسليم قدر داني از شهيد قاسم سليماني و شركت در تشييع جنازه وي جداي از رفراندوم است.
قیافه این موقع رای نیاوردن دیدن داره . اینکه در کل ایران 300هزار رای آورده چگونه میخواد در تهران که یک دهم ایران جمعییت داره رای لازم رو کسب کند ؟! مگر به لطف مهندسی .
جناب میر سلیم 40ساله توی این دم و دستگاه هستید،میشه بفرمایید درحال حاضرشما دقیقا چه کاره اید؟!!مسئولیت شما چیه؟!!درموردچه مسائلی مشکلات مردم رو حل میکنیدودرموردچه مسائلی پاسخگو به مردم هستید؟!!
تا وقتی که حضرات علما به وفور تشریف دارند امور به مردم چه ربطی پیدا می کند ؟بنده همان به که عذر ....
آقای میرسلیم چهل سال گذشت بازهم ازاین حرفها میزنین دیگه مگر مملکتی هم باقی گذاشتین که بخوان درستش بکنن.بس کنید دیگه .ما مردم هستیم که نظرمون بر عکس نظرات شماست
اقا داری برای انتخابات خود نمایی می کنی؟این تابناکم کاراش بوداره!جدیدا دارن زیاد تو خبرا و صدا سیای میلی اینو شاخ می کنن.از قرار معلوم مجلس بعدی یه تکیه ایه برا خودش پر از واویلا
یکی یه دلیل منطقی بیاره چرا من باید به مجلس فرمایشی رای بدم!!!
(((ميرسليم :کسانی که دنبال همه‌پرسی بودند حالا باید سرافکنده باشند)))

خداوكيلي چه ايرادي دارد كه نظر مردم در مورد هر موضوعي ولو كم ارزش همه پرسي بشه جناب ميرسليم؟شما به پشتوانه كدام مردم صحبت مي كنيد؟بهتر نيست به مردم نگاه از بالا نداشته باشيد اقاي ميرسليم ؟
شورای نگهبان فقط دوستان خود را تایید کرده وبثیه را دشمن خود حساب کرده
گر حكم شود كه مست گيرند هرانچه در شهر است بايد گيرند اقاي ميرسليم عزيز
ایشون با چه روئی از مردم صحبت میکنه؟! عیار شخص شما در انتخابات مشخص شد.
پس لطف کنید برای گفتن منویات قلبی خودتون از لفظ مردم استفاده نکنید.
میر سلیم وامثال میر سلیم به نظر من هیچ مشروعیتی در بین مردم ندارند
بهترین چیز ممکن این است که تاریخ اقتصادی ایران و اظهار نظر های مدیران ثبت میشوند و ایندگان آینه عبرت خوبی دارند
تو انتخابات رقیب که ندارند و از حالا خودشون رو نماینده می دانند و از این به بعد دعواشون سر ریاست مجلس خواهد بود چقدر راحت راهشون از ملت جدا شده و به ..... میروند
بنده خدا از خواب بيدار شده
سليم خان تو راي بياري حتماً امداد غيبي شامل حالت شده . شما در انتخابات رياست جموري در سراسر كشور ٤٠٠٠٠٠ راي اوردي كه تازه مردم از عملكردت بي اطلاع بودند.امروز اگر در انتخابات شورا ياري محلات هم شركت كني راي نمياري مسيو
فقط امام زمان زود ظهور کنه
تشییع جنازه سردار سلیمانی نشان داد که ملت قدرشناس خادمین واقعی هستند .
اصلا فاز این رو نمی فهمم....شما چطور؟؟؟
جالبه گند رو اصلاح طلبان می زنند ولی باز هم طلبکارن
آقا میرسلیم لباساشو از کجا میخره؟؟؟
افکار میرسلیم ها ایران را به ابن روز انداخته! اصلا نمیدونه همه پرسی یعنی چی!
هرچی هم باشد قالیباف بازم یه تار موش میارزه ب شهردار الان.. ک کلا تهران رو مچل خودشون کردن دار و دسته هاشمی و دور و بریاشون...هرچی بدبهتی میکشیم از کوتاه فکری جماعتی هست نمیفهمه ساخت فرهنگ از بطن جامعه است و دست دولتی ها نیست و ب مرور فکرا عوض میشه ولی ی عده با دو کلمه حرفای بیخودی و الکی و گول زننده سریع جوزده میشن و رآی میدن به گفتار پوچ آزادی و راحتی اجتماعی و .. و اقتصاد و بیکاری و قیمت های نجومی بعدها گریبان همه رو میگیره و حرفی برای گفتن ندارن.. رآی ب عمل بدهید ن ب کار.. عمل قالباف ب چشم مشاهده شد در تهران و پلیس و.. ولی الان شورای تهران چ بالایی سر تهران اورد و شده خاله بازی و هیچ کار مفیدی ندارن و فقط طرح ترافیک و .. میزارن.. عمل دولت اصلاحات چ بلایی دراورد سر ما.. پراید 62 میلیون.. خونه تو تهران میانگین متری 30 میلیون.. بیکاری و تورم.. تو روخدا دیدتون رو بازکنید.. کسی کار با فرهنگ نداره و حجاب و .. بهانه است.. .. فقط منفعت طلب هستن.. اقتصاد مریض شده.. خدا ... دید باز با فکر باز.. والسلام
در کشورهای آزاد خبرنگاران بیشترین سهم درافشای امور خلاف دارند در ایران هم مطبوعات رکن چهارم مشروطه بودند که هرگز نشد
جناب سیاستمدار: خبر نگاران باید اظلاع رسانی کنند تا قوه قضاییه وارد عمل شود
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار