بازدید 15729

زیرگذری که با افتتاحش صدای شهروندان را درآورد

زیرگذر استاد معین بعد از وقفه چهار ساله امروز با اعتراض ساکنان محلی افتتاح شد، شهردار تهران که در این مراسم حضور داشت گفت: امروز هیچ لذتی از این افتتاحیه نبردم
کد خبر: ۹۵۶۴۲۷
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۸ 03 February 2020

 

به گزارش  تابناک به نقل از تیترشهر، صبح امروز مراسم افتتاح زیرگذر استاد معین با حضور، پیروز حناچی شهردار تهران، برگزار شد. اما با اعتراض شهروندان منطقه استاد معین به دلیل افتتاح یک طرفه بودن این زیرگذر همراه بود.

براساس مطلب مندرج در سایت معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، مطالعات اجرایی این پروژه از مرداد ماه سال 93 آغاز و کلنگ آن توسط قالیباف شهردار وقت در سال 95 به زمین زده و به دلیل مشکلات مالی پروژه متوقف مانده بود که با دستور حناچی شهردار تهران پس از 3 سال وقفه این پروژه از ابتدای امسال مجدد فعال و امروز افتتاح شد. پروژه ای که با هدف بازکردن گره ترافیکی منطقه آغاز شده بود، امروز گره دیگری میان مدیران شهری و مردم ایجاد کرد.

بیشتر بخوانید......


جشن شهرداری تهران برای احداث زیر گذر 4 ساله/ آیا زیر گذر معین کامل افتتاح می شود؟


صفا صبوری‌دیلمی، چندی قبل از افتتاح پروژه های نیمه کاره شهرداری تهران تا پایان سال جاری خبر داد، اما افتتاحیه امروز این نگرانی را ایجاد می کند که آیا سایر پروژه های در حال اجرا مشکلات محلی را در خود دیده اند و یا صرفا با پا گذاشتن بر روی خیلی از مسائل فقط به دنبال اتمام پروژه هستند.

گاهی سرعت در اتمام پروژه جای خودش را به دقت می دهد، و نتیجه کار آن چیزی که باید باشد نمی شود. خطوط زیرگذر استاد معین به نوعی کشیده است که نشان می دهد که این زیرگذر یک طرفه خواهد بود و این موضوع صدای ساکنین منطقه را درآورده است. اما شهردار تهران معتقد است که تغییر خطوط خیابان کار سختی نیست و یک شبه این تغییر انجام خواهد شد. اما شهروندان محلی نگران این موضوع هستند که هیچگاه این اتفاق نیوفتد.

به همین منظور نمایندگان شورایاری منطقه به همراه شهردار تهران برای برگزاری جلسه در این رابطه به ساختمان شهرداری منطقه 9 رفتند. حالا باید دید که شورایاری حرف خود را به کرسی می نشاند و یا حناچی می تواند از افتتاح یک طرفه زیرگذر استاد معین دفاع کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار