بازدید 31042

پیام دکتر علی رضایی به مردم شریف مسجدسلیمان

کد خبر: ۹۵۶۰۱۷
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۴ 01 February 2020
بسم رب الشهدا و المجاهدین

*مردم عزیز شهرستان‌های مسجد سلیمان، لالی، اندیکا و هفتکل*

با سلام و احترام.

آنگونه که اطلاع دارید اینجانب از روی تکلیف و با نیت خدمتگزاری صادقانه به شما مردم تاریخ ساز، قهرمان و شهید پرور در انتخابات مجلس پیش رو ثبت نام نموده و درخلال یکسال گذشته ضمن سفر‌های متعدد و برگزاری جلسات منظم با تمامی دردها، مشکلات و نارسایی‌های موجود در هر چهار شهرستان آشنا و برای رفع آن‌ها ضمن تشکیل کارگروهی متخصص و کارآمد و ارایه مجموعه برنامه مدون و اجرایی مبتنی بر ظرفیت‌های موجود کشور در شرایط تحریم زیرنظر پدر بزرگوار و عموی ارجمندم برنامه ریزی لازم را انجام دادیم.

از آنجاییکه با کمال تاسف بواسطه ارایه گزارشات خلاف واقع و متعدد به شورای محترم نگهبان تا کنون تاییدی بر صلاحیت از آن نهاد ارزشمند و انقلابی دریافت ننموده ام و در انتظار نگه داشتن شما خواهران و برادران عزیزم را بیش از این به مصلحت نمی‌دانم، علیرغم میل باطنی و دلایلی که در این مقال نمی‌گنجد -که البته خود بر بخشی از آن آگاهید- از ادامه پی گیری‌های قانونی خود صرفنظر می‌نمایم.

درپایان اعلام می‌دارد که بنده وامثال بنده از نسل قهرمانان زاگرس نظیر فاتحان مشروطه، دفاع مقدس و سردار شهید مقاومت حاج قاسم سلیمانی بوده و اگر به دفعات اینگونه تایید و حفظ حرمت نشویم دست از خادمی ملت شریف ایران، سربازی انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی بر نخواهیم داشت.

بار‌ها عرض کرده بودم که مهم نیست چه کسی پیروز انتخابات شود، مهم آنست که مسجدسلیمان مظلوم، اندیکای محروم، لالی بغض غم فروخورده و هفتکل رها شده در مشکلات، بعد از چهارسال به سرانجامی نیکو رسیده و آلام و غمهایتان بطورجدی کاهش یابد.

اکنون و در آغاز گام دوم انقلاب اسلامی، که با زعامت رهبر فرزانه مان، به پیش می‌رود، ضمن حضور پرشکوه در انتخابات، با انتخاب گزینه‌ای شایسته به مشکلات عدیده اقتصادی، اجتماعی و مدیریتی پایان دهید.

موکدا عرض می‌نمایم خانواده رضایی برای پی گیری مشکلات شما همچنان و به مانند قبل خدمتگزار خواهد بود.

*در پایان، از همتباران ارزشمندم و خاصه برادران و خواهران پر مهر و محبتم در شهرستان‌های مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا که در این یک سال فرزند حقیر خود را مورد لطف قرار دادند نهایت سپاسگزاری را دارم. اطمینان می‌دهم لطف بیکران تک تک شما را فراموش نخواهم کرد. *

و السلام علی من اتبع الهدی
*برادر شما*
علی رضایی میرقاید
۱۲ بهمن ماه ۱۳۹۸
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل