بازدید 16056
۲

چرا پرواز استانبول- تبریز در تهران فرود آمد؟

مدیر روابط عمومی شرکت هواپیمایی ایران ایر تور از فرود هواپیمای استانبول- تبریز این ایرلاین، در فرودگاه امام خمینی تهران به دلیل برودت هوا خبر داد.
کد خبر: ۹۵۵۹۰۷
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۸ 01 February 2020

 

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، هواپیمای ایرباس ایران ایر تور که بامداد امروز قرار بود از استانبول به تبریز برسد در فرودگاه امام خمینی فرود آمد.

رضا رضایی- مدیر روابط عمومی شرکت هواپیمایی ایران ایرتور- در این باره به ایسنا گفت: از آن جا که هوای تبریز خراب بود و برودت هوا سبب شد که هواپیمای ما در تبریز نتواند فرود بیاید بنابراین آن را در فرودگاه امام خمینی به عنوان فرودگاه جایگزین نشاندیم.

وی افزود: این هواپیما هیچ مشکل و نقص فنی داشته و بسیاری از ایرلاین‌ها به دلیل برودت هوا پروازهای خود به مقصد تبریز را تعلیق یا باطل کردند اما از آن جا که پرواز ما خارجی بود تصمیم گرفتیم آن را در فرودگاه امام خمینی تهران بنشانیم.

مدیر روابط عمومی شرکت هواپیمایی ایران ایرتور در پاسخ به سوالی مبنی بر این که مسافران این پرواز چطور به مقصد خودشان یعنی تبریز رسیده‌اند، گفت: این هواپیما از زمان فرود در فرودگاه امام خمینی منتظر ماند و در حال حاضر و پس از حل مشکل برودت هوا، مسافران با همان هواپیمابه مقصد تبریز در حال عزیمت هستند و هم اکنون این پرواز در حال انجام است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
پس از حل مشکل برودت هوا، ?????
ازدفترتون حل کردید؟؟
عجب منطقی !!!!
عجب عکس زیباییه
ولی صدر صد مطمئن هستم که این هواپیما ایرانی نیست.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل