بازدید 24647

بی حرمتی فرماندار آبادان به نماینده مجلس

در این جلسه که با تأخیر یک ساعته انجام شد، موسوی فرماندار آبادان تلاش نمود تا هر چه سریعتر مباحث به صورت کلی مطرح شود و قبل از شروع بحث توسط نمایندگان اصرار بر ختم جلسه داشت و علت را حضور در جلسه ای دیگر اعلام کرد که این عمل با واکنش دکتر دهدشتی همراه بود.
کد خبر: ۹۵۴۴۶
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۸۹ - ۱۰:۳۵ 27 April 2010
فرماندار آبادان جلسه شورای اداری را ترک کرد.

به گزارش خبرنگار "تابناک" فرماندار آبادان پس از بی حرمتی به سید حسین دهدشتی نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی جلسه شورای اداری را بدون نتیجه و جمع بندی ترک کرد.

در پی انتقادات دهدشتی از وزارت راه، به درخواست استاندار خوزستان، جلسه ای با حضور نماینده وزارت راه، فرماندار شادگان، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و همچنین مسئولین شهر در محل فرمانداری آبادان در خصوص توقف پروژه بازسازی جاده آبادان ـ ماهشهر که چند سالی است به جاده مرگ مرسوم شده، تشکیل که در نهایت با حواشی به وجود آمده ناتمام ماند.

در این جلسه که با تأخیر یک ساعته انجام شد، موسوی فرماندار آبادان تلاش نمود تا هر چه سریعتر مباحث به صورت کلی مطرح شود و قبل از شروع بحث توسط نمایندگان اصرار بر ختم جلسه داشت و علت را حضور در جلسه ای دیگر اعلام کرد که این عمل با واکنش دکتر دهدشتی همراه بود.

این نماینده آبادان که انتقاداتی به عملکرد فرماندار داشت، خواستار شنیدن مباحث توسط فرماندار شد که موسوی در پاسخ به این خواسته، با بی حرمت کردن این نماینده عنوان کرد: مسئول ما هستیم، به شما ربطی ندارد. این بی حرمتی فرماندار که تعجب همگان را به دنبال داشت، به همین جا ختم نشد و پس از اینکه دهدشتی به فرماندار یادآور شد: شما موظف هستید به حرف ها گوش دهید، فرماندار با بیان اینکه شما در مقامی نیستید که بخواهید برای من تعیین تکلیف کنید جلسه را ترک کرد.

از عملکرد فرماندار راضی نیستم

در همین رابطه نماینده آبادان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار "تابناک" گفت: به عنوان وکیل مردم از عملکرد فرماندار راضی نیستم.

دکتر سید حسین دهدشتی نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی در خصوص اتفاقات رخ داده در جلسه شورای اداری که به منظور بررسی تعلل در اجرای پروژه 4 بانده کردن جاده آبادان ـ ماهشهر عنوان کرد: یکی از وظایف نمایندگان مجلس انتقاد، نظارت و پیگیری مسائل است.

 وی با بیان اینکه جاده آبادان ـ ماهشهر، به خاطر عدم نظارت و پی گیری مستمر مسئولین به درازا کشیده گفت: در تاریخ 15/12/88 به اتفاق آقای جرف دیگر نماینده آبادان در مجلس شورای اسلامی، تذکری به وزیر راه در این خصوص داده شد. طبق قراردادی که در تاریخ 27/4/85 صورت گرفت آغاز این پروژه 25/8/85 اعلام و می بایست طبق قرارداد 36 ماه بعد به بهره برداری برسد؛ ولی متاسفانه با گذشت 6 ماه از تاریخ اتمام پروژه کار به صورت تعطیل در آمده که همین امر نیز باعث شد من یکی از امضا کنندگان استیضاح وزیر راه باشم.

دهدشتی در ادامه بیان داشت: چرا جاده ای که به نام جاده مرگ از آن یاد می شود و به عنوان دومین جاده ترافیکی خوزستان است و متاسفانه آمار تلفات و جان باختگان بالایی را بوجود آورده، با بی توجهی و عدم پی گیری مسئولین رو به رو شده، چرا بعد از سه سال و این همه تلفات این جلسه باید برگزار شود. آن هم بعد از تذکری که به وزیر داده شده و تقاضای استاندار از فرماندار آبادان برای بررسی این پروژه. همه کسانی که در این سالها جان باختند، عزیز هستند. آیا حتما باید یکی از بستگان مسئولین دچار سانحه شود تا در این خصوص اقدام شود؟

دهدشتی یادآور شد: بیان آمار 56 درصدی از پروژه ای که طبق بررسی ها، عکس و فیلم ها و کارشناسی های انجام شده نزدیک به 40 درصد هم نیست، برای کارهایی که 6 ماه از بهره برداریش گذشته چه چیزی را عوض می کند؟

وی در خصوص بی احترامی و توهین صورت گرفته از سوی فرماندار اعلام کرد: این جلسه، جلسه ای بود که راجع به مرگ و زندگی همشهریان برگزار شده بود و قاعدتا نمی توانستیم گذرا از آن عبور کنیم. از ابتدا که جلسه با تاخیر شروع شد، یعنی یک فرصت یک ساعته از آغاز از ما گرفته شد. در طول جلسه من به ایشان اعلام کردم حرف هایی برای گفتن دارم، ولی متاسفانه ایشان به بهانه شرکت در جلسه ای دیگر حاضر به شنیدن حرف های اینجانب که بیشتر انتقاد از عملکرد ایشان بود نشد و با بیان آن الفاظ چاره کار را ترک جلسه دانستند.

دهدشتی در پایان عملکرد فرماندار آبادان را مطلوب ندانست و با بیان اینکه از عملکرد فرماندار راضی نیستم، نسبت به عدم پی گیری فرمانداری از خارج شدن آبادان از لیست مناطق محروم انتقاد کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم
آخرین اخبار