بازدید 13450
معاون درآمدهای مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور تاکید کرد:

مالیات جدید همان عوارض خروج از کشور است

معاون درآمدهای مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور تاکید کرد: از مسافران عازم خارج از کشور تنها وجوهی که سابقا دریافت می گردید، در آینده نیز وصول خواهد شد.
کد خبر: ۹۵۳۷۴۲
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۹ 22 January 2020

 

به گزارش تابناک به نقل از سازمان امور مالیاتی ایران، محمد مسیحی با اشاره به ابهاماتی که پس از تصویب ماده 33 اصلاح قانون مالیات بر ارزش افزوده توسط مجلس در اذهان عمومی شکل گرفته، عنوان داشت: این مالیات همان وجوهی می باشد که از گذشته و در حال حاضر از مسافران عازم خارج از کشور مطابق ماده 45 قانون مالیات بر ارزش افزوده دریافت می‎گردد.

وی تاکید کرد: بنابراین مصوبه ای که اخیرا مجلس نهایی نموده است، همان وجوهی است که مطابق روال قانونی قبل وصول می گردید که البته معافیت‎هایی هم برای برخی اقشار از جمله دانشجویانی که برای تحصیل عازم خارج از کشور هستند، بیمارانی که جهت درمان به خارج از کشور سفر می کنند و همچنین مسافرانی که در اربعین حسینی عازم عراق می شوند، در نظر گرفته شده است.

معاون درآمدهای مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور اظهار داشت: بدیهی است این برداشت که علاوه بر وصول وجوه قبلی بابت خروج ازکشور، مالیات جدیدی بر سفرهای خارجی وضع شده، برداشت ناصواب و کذب می باشد.

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۱۲
بله بله
البته که همان نیست ! و الا فقط اسمش رو عوض می کردن ؛ دیدن 450 تومن کمه ، گفتن بکنیمش ضریبی از پول بلیت ... ( این واقعا همونه ؟)
عجب
نماینده ها هنوز نمیدونن چی تصویب کرده اند.
پاسخ ها
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۲
میدونن
میخوان تو عید خودشون تنهایی و راحت برن
.اگر این همان عوارض سابق است که نیازی به تصویب مجدد آن نبود.
اینا جمعه صبح متوجه میشن چی رو تصویب کردن
عوارض مبلغش مشخص بود. این مبلغش مجهول و به اختیار دولت گذاشته شده.
هر چی که صداش میکنید ما این را به عنوان باج گیری حساب میکنیم و دولت را به مدال کیوون بالا برره ای مفتخر میکنیم.
همیشه باید مالیات بر درآمد باشد .مدل جدیدمالیات که نمایندگان تصویب کردند در مورد خودرو بنظر من، بدعت می باشد.ارزش پول ملی کم شد و کاری نکردند. خودرو را باید چند برابر بخریم و مالیات آن را در خرید بدهیم. پس از یکی دو سال با کاهش ارزش بخاطر مصرف شدن و استهلاکبا ضرر بفروشیم و در عین ضرر باید ۱ درصد از اصل مال هم مالیات مجدد بدهیم . این دست کردن در جیب مردم و ضعفا است. شورای محترم نگهبان لطفا این مصوبه را باطل کند.
میمردید اینو زودتر بگید و خوراک واسه رسانه های خارجی فراهم نکنید ؟؟
وقتی از خریداران سکه پیش فروش غیر قانونی مالیات گرفتند بعضی ها خوشحال شدند و اعتراض نکردند که غیر قانونی است حالا منتظر بمانید از همه چی تون مالیات بگیرن.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر