بازدید 21911
توسط وزارت علوم؛

فراخوان پذیرش سرباز امریه اعلام شد

پایگاه اینترنتی جذب نیروی امریه وزارت علوم فراخوان جذب سرباز امریه پژوهش‌یار را در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اعلام کرد.
کد خبر: ۹۵۲۶۳۳
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۲ 18 January 2020

 

به گزارش تابناک به نقل از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، این وزارتخانه با هدف به کارگیری نیروهای متخصص با مدرک کارشناسی ارشد و یا دکتری در دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها و پارک‌های علوم و فناوری سراسر کشور و جهت بهره‌مندی از خدمات آنان در امور پژوهشی و کار در آزمایشگاه‌ها به تشخیص معاونت پژوهش و فناوری، از مشمولان واجد شرایط دعوت به همکاری می کند.

بر اساس این فراخوان به‌منظور ایجاد فرصت برابر و رعایت عدالت برای تمامی مشمولان وظیفه و دانش آموختگانی که تمایل به گذراندن دوره سربازی خود در قالب نیروی پژوهش یار امریه را دارند با داشتن برگه اعزام با تاریخ یک اردیبهشت ۱۳۹۹ می‌توانند جهت اطلاع از اعلام نیاز استان‌ها، شرایط جذب و مدارک مورد نیاز از تاریخ یکم لغایت هجدهم بهمن‌ماه ۱۳۹۸ نسبت به ثبت نام در سایت امریه وزارت علوم اقدام نمایند. نتایج اولیه این ثبت نام جهت تایید یا رد درخواست در تاریخ ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ اعلام خواهد شد.

گفتنی است متقاضیانی که تمایل به گذراندن خدمت سربازی خود در قالب امریه را دارند بایستی در تاریخ مقرر شده نسبت به ثبت نام و بارگذاری مدارک اعلام شده در سایت امریه وزارت علوم و تکمیل فرم‌های پیوستی اقدام تا درخواست این دانش‌آموختگان بر اساس دارا بودن صلاحیت عمومی جذب در دستگاه‌های دولتی و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و پس از کسب امتیاز لازم در مصاحبه تشخیص توانایی کار در آزمایشگاه و امور پژوهشی، بررسی و از طریق پنل ثبت نام متقاضی نتایج اعلام خواهد شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر