بازدید 42755

واکنش داعش به ترور سردار سلیمانی توسط آمریکا

یک رسانه متعلق به گروه تروریستی داعش از اقدام تروریستی آمریکا در به شهادت رساندن سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس، ابراز خشنودی کرد.
کد خبر: ۹۵۰۴۹۰
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۰ 10 January 2020

یک رسانه متعلق به گروه تروریستی داعش از اقدام تروریستی آمریکا در به شهادت رساندن سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس، ابراز خشنودی کرد.

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، گروه تروریستی داعش از اقدام آمریکا در ترور سپهبد حاج قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه ابراز خشنودی کرد.

روزنامه «النبأ» متعلق به داعش که پنجشنبه هر هفته مرتباً آماده و در رسانه‌های این گروهک منتشر می‌شود، در سرمقاله خود به این اقدام تروریستی آمریکا واکنش نشان داد و ابراز خوشحالی کرد.

وزارت دفاع آمریکا هفته گذشته اعلام کرد که بامداد جمعه گذشته (۶ دی ماه) سپهبد حاج قاسم سلیمانی را به همراه «ابومهدی المهندس»، جانشین رئیس سازمان الحشد الشعبی و چند تن از نیروهای عراقی و ایرانی را در اطراف فرودگاه بغداد به شهادت رسانده است.

برخی از کشورهای غربی از عملیات ترور شهید سلیمانی از سوی نظامیان تروریست آمریکا در عراق حمایت کردند.

خبرگزاری رویترز انگلیس نیز پنجشنبه به نقل از عراقی‌ها فاش کرد که کارمندان فرودگاه‌های بغداد و دمشق، اطلاعات ورود و خروج سردار سلیمانی و همراهانش را در اختیار ارتش آمریکا قرار داده‌اند

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر