بازدید 113310
نکته‌های مهم درباره سخنرانی «ترامپ»؛

حمله موشکی ایران به «چشم شیر» و عقب‌نشینی آمریکایی‌ها / ۸۲ آمریکایی کشته و ۲۲۴ تن زخمی شدند/ سامانه‌های دفاع ضدموشکی آمریکا کجا بودند؟ / ترامپ با دعوت از رسانه‌ها ادعای خود را ثابت کند

«جفری لوئیس» از موسسه مطالعات بین‌الملل در مونتری کالیفرنیا می‌گوید: «موشک‌ها، بخش آمریکایی پایگاه را هدف قرار داده بودند. این به آن معناست که شلیک آن‌ها تنها برای هدف قرار دادن این بخش بوده و آن‌ها توانسته‌اند این کار را کاملا انجام دهند.» همچنین «نعیم العبودی»، نماینده ائتلاف الفتح در پارلمان عراق گفت: در پاسخ موشکی ایران، بخش آمریکایی پایگاه عین الاسد که بزرگترین پایگاه آمریکا در عراق محسوب می‌شود، کامل نابود شد.»
کد خبر: ۹۵۰۳۴۶
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۰ 09 January 2020

بامداد جمعه سیزدهم دی‌ماه سپهبد شهید حاج «قاسم سلیمانی» به همراه «ابومهدی المهندس» از فرماندهان مقاومت در حمله پهپاد‌های آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسیدند. بر اساس اعلام پنتاگون، وزارت دفاع آمریکا، دستور این حمله هوایی را «دونالد ترامپ» رئیس جمهور این کشور صادر کرده بود. در پی این اقدام تروریستی، حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی یادآور شدند که انتقام سختی از عوامل این جنایت گرفته خواهد شد. روسای قوا و مسئولان عالی رتبه کشورمان هم در کنار شورای عالی امنیت ملی تاکید داشتند در زمان و مکان مناسب آمریکایی‌ها تقاص این کار را به واسطه انتقام سختی که چشم انتظارشان است، پس خواهند داد.

به گزارش «تابناک»؛ پس از این رویداد، آمریکایی‌ها و در رأس آن‌ها «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا بار‌ها جمهوری اسلامی و مقامات کشورمان را تهدید کرد که در صورت هرگونه حمله به پایگاه ها، مواضع و منافع آمریکایی‌ها در منطقه و خارج از منطقه ـ به واسطه برخورداری از قوی‌ترین و پیشرفته‌ترین ارتش دنیا ـ پاسخ محکمی به اقدام احتمالی ایران که از آن به عنوان «انتقام سخت» یاد می‌شد، خواهد داد.

تهدید‌های بی پایان ترامپ علیه ایران قبل از حمله موشکی

ترامپ حتی در یک موضع گیری عجیب که مورد انتقاد بسیاری از نهاد‌های بین المللی قرار گرفت و در درون آمریکا هم انتقادات زیادی را به سمت او، دولت و مشاورانش روانه کرد، مدعی شد در صورت هدف قرار گرفتن مواضع آمریکایی از سوی جمهوری اسلامی، آمریکایی‌ها ۵۲ نقطه فرهنگی ایران را هدف قرار خواهند داد؛ موضوعی که یک جنایت علیه بشریت محسوب می‌شود. در عین حال شاید همین اعدادی که ترامپ استفاده کرد، باعث الهام گیری ایران جهت زدن سیلی به آمریکایی‌ها شد.

بالاخره روز موعود فرا رسید و ایران تصمیم گرفت برای اولین بار بعد از جنگ جهانی دوم که هیچ کشوری نتوانسته بود مواضع آمریکایی‌ها را آماج گیرد، به فاصله پنج روز بعد از شهادت سردار سلیمانی دو پایگاه مهم و استراتژیک آمریکا در منطقه را مورد هدف قرار بدهد؛ بنابراین، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیش از تدفین سپهبد شهید حاج «قاسم سلیمانی»، این عملیات را انجام داد.

ایران رسما مواضع آمریکا را زد و مسئولیت پذیرفت

این عملیات با نام عملیات شهید سلیمانی، با رمز مقدس یا زهرا (س) آغاز شد و بر همین اساس پایگاه عین الاسد، بزرگ‌ترین پایگاه نظامی آمریکا و محل استقرار چهار هزار نیروی ویژه آمریکایی در عراق هدف قرار گرفت. ایران همچنین پایگاه نظامی التاجی در اربیل عراق را هدف حمله موشکی خود قرار داد. این برای نخستین بار بعد از جنگ جهانی دوم بود که یک دولت تصمیم گرفت و توانست رسما به یک پایگاه آمریکا حمله کرده و پاسخ حملات آمریکا را «رسما» بدهد.

پس از انجام این عملیات ـ که شاید آمریکایی‌ها تصورش را هم نمی‌کردند ـ ساعت‌ها طول کشید که «دونالد ترامپ» رئیس جمهور این کشور به همراه تیم همراه او متشکل از تیم امنیت ملی کاخ سفید، پنتاگون، وزیر خارجه اش، معاونش و برخی مشاورانش برای خواندن بیانیه بین خبرنگاران بیاید؛ چیزی که شاید کمتر کسی در جهان از آمریکایی‌ها انتظار داشت. او آمد و جدای از چند درشت گویی اولیه، دست فرمانش بسیار نرم و آهسته شده بود و دیگر خبری از رجزخوانی برای ایران ـ علی رغم حمله به مواضع آمریکایی‌ها در منطقه ـ نبود.

البته او تلاش زیادی کرد که اوضاع را آرام نشان دهد، اما واقعیت امر چیز دیگری بود. او در حالی مدعی عدم آسیب دیدن آمریکایی‌ها در حمله ایران به دو پایگاه آمریکایی شد که تلاش زیادی برای پنهان کردن حقایق از سوی آمریکایی‌ها در این خصوص صورت گرفته است و آن‌ها همه قدرت رسانه‌ای و پروپاگاندایشان را به میدان آورده اند تا موضوع را کم اهمیت جلوه بدهند و تبعات آن را برای آمریکا به حداقل ممکن برسانند؛ اما واقعیت چیست؟


نابودی بخش آمریکایی عین الاسد بنا به روایت تصاویر ماهواره ای

چرا ایران به عین الاسد حمله کرد؟

درباره پایگاه عین الاسد (چشم شیر) که آمریکایی ها بسیاری از عملیات ها و اقدامات خود را در منطقه به پشتوانه آن انجام می دهند، بر اساس منابع داخلی ایران نه، بلکه بر مبنای گزارش خبرنگار بی بی سی، گفته می شود که «هیچ چیز حتی آب سربازان امریکایی مستقر در عین الاسد هم از عراق نیست و تمام آن از امریکا می آید».

همچنین در سال ۲۰۰۷ هم امریکایی در عین الاسد یک بیمارستان پیشرفته نظامی ساخته اند. آن طور که در تصاویر گوگل ارث مشخص است، حداقل ۲۰ بالگرد و ۲۵ جنگنده در این پایگاه قرار دارد.»

«عین الاسد» یک پادگان ـ شهر نظامی امریکایی است که واشنگتن روی آن حساب ویژه باز می کند و به نوعی آن را مرکز فعالیت های خود در عراق و تا حدودی منطقه قرار داده یا آن طور که برخی رسانه ها تیتر زده بود، آن را پایتخت امریکا در عراق می دانند. مهمتر اینکه تمامی مقامات آمریکایی از جمله «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا و «مایک پنس» معاون رئیس جمهور آمریکا در سال های گذشته به این پایگاه استراتژیک آمریکایی ها که حساب ویژه ای روی آن باز می کنند، سفر کرده اند.

از طرفی، پس از آنکه مجلس عراق، چند روز پیش به خروج نیروهای آمریکایی از عراق رأی داده بود، «دونالد ترامپ» در این خصوص علیرغم تمام تهدیداتی که نسبت به تحریم عراق و مسائلی از این دست کرده بود، مشخصا به پایگاه عین الاسد و هزینه های میلیارد دلاری که آمریکایی ها در این پایگاه کرده اند، اشاره می کند و یکی از شروط خود و آمریکا برای خارج کردن نیروهایشان از عراق را پرداختن هزینه های صورت گرفته توسط این کشور می خواند.

بیشتر بخوانید

بخش آمریکایی عین الاسد نابود شد

این را دیگر ایرانی‌ها و رسانه‌های کشور ما نمی‌گویند، بلکه رویترز در گزارشی بعد از حمله موشکی ایران ـ که تصاویر ماهواره‌ای را هم ضمیمه آن کرده، می‌نویسد: «در دو تصویر که توسط ماهواره‌های تجاری شرکت "پلنت لبز اینک. " (Planet Labs Inc) منتشر شده‌اند، نشان داده می‌شود که میزان خسارات‌ وارده در مقایسه عکس‌هایی که از حملات روز چهارشنبه گرفته شده‌اند با تصاویری که مربوط به ۲۵ دسامبر سال گذشته هستند، قابل تشخیص است. حداقل سه مورد از تاسیساتی که مشاهده می‌شود، مربوط به مکان‌های نگهداری از هواپیما‌ها بوده است. بر اساس این تصاویر، تعدادی از ساختمان‌ها یا تاسیسات کامل ناپدید شده‌اند و برخی دیگر تنها قسمت‌هایی از آن‌ها مانده است.

«جفری لوئیس» از موسسه مطالعات بین‌الملل در مونتری کالیفرنیا می‌گوید: «موشک‌ها، بخش آمریکایی پایگاه را هدف قرار داده بودند؛ به این معنا که شلیک آن‌ها تنها برای هدف قرار دادن این بخش بوده و آن‌ها توانسته‌اند این کار را کاملا انجام دهند.» همچنین «نعیم العبودی» نماینده ائتلاف الفتح در پارلمان عراق روز چهارشنبه، ساعاتی پس از حملات انتقام‌جویانه ایران از جنایت آمریکا در به شهادت رساندن سردار «قاسم سلیمانی» گفت: در پاسخ موشکی ایران، بخش آمریکایی پایگاه عین الاسد که بزرگترین پایگاه آمریکا در عراق محسوب می‌شود، کامل نابود شد.»

حالا بسیاری از زیر ساخت‌هایی که آمریکایی‌ها با هزینه میلیارد دلاری در «پایگاه چشم شیر» ایجاد کرده بودند و ترامپ قصد گرفتن غرامت آن در قبال خروج نیرو‌های آمریکایی از عراق را داشت، از بین رفته و سربازان ایالات متحده می‌توانند نسبت به آنچه ایران بعد از شهادت سردار سلیمانی روی آن تاکید زیادی داشته است، یعنی خروج نیرو‌های آمریکایی از منطقه با خیال راحت اقدام کنند.

۸۲ آمریکایی کشته و ۲۲۴ تن زخمی شدند

نکته دیگری که در سخنان روز گذشته ترامپ تاکید زیادی روی آن صورت گرفت و تلاش بسیاری هم در بنگاه‌های رسانه‌ای آمریکا شد تا این مساله درشت نمایی شود، این بود که آسیبی به هیچ یک از چهارهزار آمریکایی مستقر در عین الاسد وارد نشده است! در حالی که بسیاری از منابع خبری عراقی و ایرانی تاکید می‌کنند بیش از ۸۲ نیرو‌ی آمریکایی در این حمله موشکی کشته شده و بیش از ۲۲۴ تن زخمی و مجروح شده اند.

تعداد بازدید : 6036

به اسناد تاریخی که مراجعه می‌کنید، متوجه می‌شوید که هنوز با گذشت ۴۵ سال از پایان «جنگ ویتنام» در سال ۱۹۷۵ که البته یک افتضاح تاریخی برای آمریکایی‌ها به بار آورد، آن‌ها از اعلام میزان تلفات و کشته شدن نیرو‌هایشان امتناع می‌کنند و نمی‌گذارند کوچکترین خبری در این رابطه به بیرون درز کند، چطور انتظار دارید که آمار و ارقام در رابطه با کشته و زخمی‌های حمله اخیر سپاه پاسداران به دو پایگاهشان را تایید کنند؟

آمریکایی‌ها از لحظه‌ای که حمله موشکی به عین الاسد و التاجی صورت گرفته است، جدا مانع حضور نیروی‌های امنیتی، نظامی و حتی امدادی عراق به حوالی این دو پایگاه نظامی می‌شوند و نمی‌گذارند کوچکترین خبری به بیرون درز کند؛ در حالی که بالگرد‌های آمریکا مداوم بالای این دو پایگاه نظامی به پرواز درمی‌آیند. به گفته یکی از تحلیلگران سیاسی شاید این پرواز‌ها برای «حمل گوجه و خیار صورت می‌گیرد!»

اقدامات آمریکا برای مخفی ماندن تعداد کشته‌ها و زخمی‌هایشان

علیرغم اینکه تمامی منابع حتی خودآمریکایی‌ها بر نابودی بخش‌های زیادی از قسمت آمریکایی پایگاه عین الاسد ـ که هدف اصلی حمله موشکی ایران بوده ـ تاکید می‌کنند، تلاش‌های زیادی از سوی دولت آمریکا برای عادی نشان دادن اوضاع و اینکه آسیبی به هیچ یک از چهار هزار نیروی آن‌ها در این پایگاه وارد نشده، صورت گرفته است. حتی آن‌ها به خبرنگار اسرائیلی هم که در هماهنگی کامل با خودشان است، رحم نکردند و پس از آنکه او شمار کشته‌ها را ۸۰ تن و مجروحان حمله موشکی را ۲۲۰ تن اعلام کرد، بلافاصله دست به کار شدند و در اقدامی عجیب نه تنها پست مربوطه، بلکه کل اکانت توئیتر او را پاک کردند.

یک پیشنهاد به آمریکایی‌ها این است که خیلی فوری و قبل از رفع اثر خسارات، ویرانی ها، کشته شدگان و آسیب دیدگان، یک تیم رسانه‌ای مستقل از سراسر دنیا را به پایگاه‌های عین الاسد و التاجی ببرد که البته خیلی بعید است آن‌ها دست به چنین اقدامی بزنند. به هر حال ما در همین حد که امروز یا فردا یک تیم رسانه‌ای آمریکایی برای دادن گزارش از وضعیت فعلی داخل پایگاه‌ها و اهدافی که منهدم شده اند، ببرند را هم می‌پذیریم؛ هرچند تصاویر ماهواره‌ای موجود گویای عمق فاجعه است.

ایران؛ اولین کشوری که بعد از جنگ جهانی دوم به آمریکایی‌ها حمله کرد

جمهوری اسلامی ایران، تبدیل به اولین کشوری شده که بعد از جنگ جهانی دوم بدون هیچ واهمه‌ای پایگاه‌ها و مواضع آمریکایی‌ها را هدف قرار داده و همین موضوع یکی از دغدغه‌های جدی دولتمردان آمریکایی است که می‌تواند منجر به شکسته شدن هیمنه‌ای بشود که آمریکا برای ساختن آن میلیارد‌ها دلار پول خرج و سال‌های زمان صرف کرده است، چون ممکن است بعد از این دیگر کشور‌ها به تبعیت از ایران در مقابل هر نوع تهدید و زورگویی آمریکایی‌ها بایستند و اقدام متقابل کنند.

به نظر می‌رسد، هدف قرار گرفتن عین الاسد یا همان «چشم شیر» که آمریکایی‌ها حساب ویژه‌ای برای انجام اقدامات خود در منطقه روی آن باز می‌کردند، علاوه بر خساراتی که به ثبت رسانده، باعث شود سیاستگذاران آمریکایی و هیات حاکمه این کشور «دونالد ترامپ» و اطرافیان او را مجبور به واکنش بسیار ملایم در قبال ایران بکنند و حتی پیشنهاد صلح بدهند تا مبادا سال‌ها زمان و بودجه‌ای که آمریکایی‌ها برای نشان دادن ابرقدرتی خود صرف کرده اند، سر یک حرکت اشتباه به باد برود.

سامانه‌های دفاع ضدموشکی آمریکا کجا بودند؟

از دیگر دستاورد‌های حمله موشکی ایران که باید بجد مورد توجه قرار بگیرد، این است که جمهوری اسلامی قدرت موشکی اش را این بار نه برای آمریکا و اسرائیل، بلکه برای کل منطقه و جهان اثبات کرد و آمریکایی‌ها علیرغم ادعای داشتن پیشرفته‌ترین سامانه‌های دفاع ضد موشکی، نتوانستند موشک‌های نقطه زن ایرانی را رهگیری و منهدم کنند. این موضوع مهمی است که حتما تاثیرگذاری ایران در شکل گیری معادلات منطقه‌ای را خیلی جدی‌تر از گذشته خواهد کرد.

شاید در سال‌های گذشته خیلی نمایش موشک‌های ایرانی را جدی نمی‌گرفتند و حتی در مورد آن از عبارات نابجایی هم استفاده می‌کردند. اما ایران علیرغم اینکه تاکنون چند بار این مساله را به اثبات رسانده بود، این دفعه به شکلی قدرت خود را به نمایش گذاشت که حتی برخی از فرماندهان نظامی آمریکا اذعان کردند که توان مقابله با موشک‌های ایرانی و رهگیری و انهدام آن را نداشتند.

سپاه در این عملیات از دو موشک فاتح ۳۱۳ با برد ۵۰۰ کیلومتر و قیام با برد ۸۰۰ کیلومتر استفاده کرده است. از جمله نکات مهم در این حمله این بود که سامانه‌های دفاعی آمریکا نتوانستند موشک‌های مهاجم را مورد اصابت قرار دهند که از جمله دلایل آن سرعت بسیار بالای موشک‌های فاتح ۳۱۳ است که مورد اصابت قرار گرفتن آن را سخت می‌کند. اما آنچه در این عملیات بسیار مهم است و برای اولین بار اعلام می‌شود این است که موشک‌های قیام در این عملیات از سامانه مختل‌کننده رادار برخوردار و مجهز به کلاهک‌های بارانی بودند.

ایران با آمریکا حداقل در دوران ترامپ مذاکره نمی‌کند

نکته آخر هم اینکه، حتما دنیا، دنیای جنگ و خشونت نیست و برای همزیستی مسالمت آمیز انسان‌ها با رنگ، زبان، نژاد، فرهنگ و آیین‌های مختلف در کنار یکدیگر آفریده شده است، اما در این بین برخی کشور‌های مدعی ابرقدرتی در دنیا همه چیز و همه کس را در خدمت خود می‌خواهند و حاضر به احترام گذاشتن به ملت‌ها نیستند. نمونه چنین مساله‌ای آمریکاست. آن‌ها قدرت سیاسی، اقتصادی، رسانه‌ای و نظامی را تماما در خدمت به منافع خود می‌خواهند و کوچکترین سهمی برای دیگر کشور‌ها قائل نیستند.

آن‌ها بعضا دیپلماسی و گفتگو را حربه‌ای برای ضربه زدن به کشور‌های دیگر بکار می‌گیرند که نمونه آن را در ماجرای برجام و مسائلی نظیر آن در ۴۰ ساله انقلاب علیه جمهوری اسلامی ایران شاهد بوده ایم. حالا به نظر می‌رسد، آمریکایی‌ها چیزی جز زبان زور نمی‌فهمد و اگر به مقابله به مثل با آن‌ها برنخیزی سیاستمداران و دولتمردان این کشور جسارت بیشتری پیدا می‌کنند و تلاششان را برای ضربه زدن به منافع کشور‌ها بیشتر و بیشتر می‌کنند.

تا همین دو روز پیش هم «دونالد ترامپ» رجزخوانی زیادی می‌کرد و مداوم ایرانی‌ها را به اشکال مختلف تهدید کرده و خواستار عدم واکنش جمهوری اسلامی به ماجرای شهادت سردار سلیمانی می‌شد. اقدام بموقع ایران در زدن آنچه به تعبیر رهبر انقلاب فقط یک سیلی چنان آن‌ها را به عقب راند که موضوع صلح و حربه مذاکره را بار دیگر مطرح کردند؛ اما رویکرد جمهوری اسلامی در مقابل آمریکا حداقل تا زمان آمدن رئیس جمهور بعد از ترامپ رفتن به سمت مذاکره با آن‌ها نخواهد بود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۶۱
در انتظار بررسی: ۱۹
انتشار یافته: ۴۸۳
شما لطفا ادعاتونو مستند وتصویری اثبات کن می گردیم ببنیم کجا بودند. مرام یک مسلمان شایعه ودروغ سازی نیست حتی علیه دشمنش.اصلا صد هزار بار مرگ بر امریکا شما سندتون کو؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
سند می خوای؟ بگو عمو ترامپت بگذاه بری تو کمپ عین الجسد ببینی چی شده!
مینا
| Turkey |
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
لطفا تابناک عزیز خبر موثق رو انتشار بدید. آمریکا چندین خبرگزاری داره و شدیدا رقابت دارن در انتشار اخبار موثق. مثلا فاکس نیوز با ای بی سی یه جنگ بزرگ داره. چطور امکان داره 80 نفر آمریکایی کشته بشن و اینا هیچکدوم هیچ خبری نداشته باشن و رسانه ای نکنن. بخصوص خبرگزاری ای بی سی و سی ان ان که شدیدا مخالف جمهوری خواهان هستند. و کوچکترین آتوهای ترامپ رو شانتاژ میکنن و بولتن خبری میکنن. خواهشا یکم حرف و آماری ارائه بدین که دنیا مسخره نکنه. همین الان تو توییتر ترکیه کلی جوک واسه همین ساختن که ایران میگه 80 نفر کشتیم اما دنیا خبر نداره!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
«در حالی که بسیاری از منابع خبری عراقی و ایرانی تاکید می کنند بیش از 82 نفر از نیروهای آمریکایی در این حمله موشکی کشته شده و بیش از 224 نفر زخمی و مجروح شده اند.»

واقعا اطلاع‌رسانی رو نابود کردید. خب عزیزم اسم یکی، فقط یکی از اون منابع رو می‌نوشتید. تو ایران‌تون که اون منبع اسم نداشت و «یک مقام اگاه» بود دیگه ببین تو عراق کی بود و چی بود.
در مجموع یه عددی انداختید وسط و دارید برای خودتون حال می‌کنید.
علی
| Turkey |
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
ازونور امار دقیق میدن ۸۲ کشته و ۲۲۴ زخمی بعد میگیم سند کو میگن اجازه نمیدن بریم تو پایگاه...اقا من میگم ۸۵۷ کشته ۱۱۳۴زخمی میگی نه بذارین برم تو پایگاه:))))
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
شما به اربابت بگو بزاره ی نفر بره داخل پایگاه تا عکس و فیلمش رو برای جنابعالی بعنوان سند نشون بدیم
البته هم ترامپ‌و هم دوستاش که شما یکی از اونا هستید پرروتر و وقیحتر از این هستید که از رو برید حتی اگه جنازه سربازای آمریکایی رو هم به شماها نشون بدند ی بهانه دیگه میارید
به هر صورت کاملا واضحه که آمریکاییا به چه دلیل اجازه ندادند که هیچ کسی حتی از خبرنگارای آمریکایی وارد این پایگاه بشند
اصلا اگر اونطور که عمو ترامپ‌شما ادعا کرده هیچ کسی کشته نشده و آسیبی به تجهیزات اونا وارد نشده حتما آمریکاییا نه تنها مانع ورود خبرنگارا نمیشدند بلکه حتی از اونا دعوت هم میکردند تا به عین الاسد برند تا به دنیا نشون بدند که ایران داره بلوف میزنه و بزرگ نمایی میکنه و با این کار باعث رسوا شدن ایران و تحقیر ایران میشدند و اصلا این فرصت رو از دست نمیدادند . ولی خب معلومه که چرا این اجازه رو نمیدند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
اگه واقعا تونسته باشیم تلفاتی به سربازهای آمریکایی وارد کرده باشیم تا الان خانواده اون سربازها خبردارشدن و این اتفاق بوسیله اونها رسانه ای میشه
به نظرم کامران نجف زاده بره با این خانواده ها مصاحبه
بگیره تو صداسیما ی میلی پخش کنن ببینیم چه خبره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
امریکایی ها که ادعا میکنند کشته نداشتن چرا اجازه ورود به پایگاه رو از لحظه وقوع حادثه ندادن.
اونا حرفشون چطور سند محسوب میشه بدون اینکه مدرکی دال بر اثبات حرفشون داشته باشند!!!!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
عده ای ساده لوحانه سکوی پرتاب ترامپ برای دور بعدی ریاست جمهوریش شدند . حالا با ترور دومین فرد پرقدرت ایران ، پرهیز از جنگ و قتل ابوبکر البغدادی دوره بعدی ریاستش را صدرصد تضمین کرد .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
خب حالا شما بیا و پیشقدم شو و با ارائه عکس و فیلم اثبات کن ایران دروغ میگه و نتونسته هیچ آسیبی به آمریکاجونت بزنه و اینجوری آبروی ایران رو هم ببر که دیگه اینقدر لاف نزنه
ضمنا بابت اینکه شما اینقدر به فکر اسلام و مسلمین هستید از شما کمال تشکر رو داریم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
حالا ترامپ می خواد کوتاه بیاد شما نمی گذارید.
سروش
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
دولت امریکا اگر روراست بود عوامل 11سپتامبر را مشخص می کرد.
یوسف
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
جالبه ما عادت کردیم همیشه بگیم دشمن درست میگه و خودمون دروغ میگیم.
مگر زمان دستگیری سربازان امریکایی یادتون نیست که اونها گفتند از اساس دروغه!!
یا زمان زدن پهپاد آرکیو 170 کاملا تکذیب فرمودند!! بعد از نشون دادن تصاویر پهپاد لال شدند.
همینطور وقتی پهپادشون رو در آسمان ایران زدیم باز هم یک عده ای مثل جنابعالی!! این ادعا را دروغ پنداشتند.
کلا انگار از این که پوزه یک موجود خبیث زور گو به خاک مالونده بشه خیلی ناراحتی داداش!!
احمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
نانوایی در خونه مون هم متوجه شد که دروغه.
ناشناس
| Germany |
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
تا کسی سندی نداشته باشه ادعایش چیزی بیش از ادعا نیست.
مهران
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
اگر ۸۰ تا امریکایی کشته می شدن حتمن به ایران حمله شدید می کرد ... من قکر کنم اگر کشته شدن بهشون گقته بودن . و اگر مردن بعدن ایدان بگه بهتون گفته بودیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
آفرین. بگفته رسانه های ایرانی و عراقی. چرا مردم ایران چی فرض کردین.
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
این 82 نفر چغندر نیستند که اینجا خاکشون کنند باید 82 تا تابوت با پرچم آمریکا وارد فرودگاهی در امریکا بشه وبعدش مراسم نظامی استقبال داره هر وقت چنین چیزی در تلوزیون آمریکا دیدید اونوقت باور کنید
ناشناس
| Netherlands |
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
پدافند ضد موشک خرجش زیاد هست . آیا عراقیها مخارج آنرا پرداخت میکردند ؟ خط قرمز امریکا و ارزش جان حتی یک سربازش بوده . کمی از احساسات خارج بشین .
ناشناس
| Canada |
۱۸:۲۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
شاید شواهد ملموسی در این ارتباط نباشه چون آمریکایی ها نمی گذارند هیچ گونه مستنداتی از پایگاه بیرون بیاداما شواهد غیر ملموسی هست:
این که در اواین توییتی که می ذاره دوبار به این موضوع اشاره می کنه که همه چیز خوبه. و حتی اولبن جمله توییتش رو با همین عبارت شروع می کنه. وقتی که شما این رو می شنوید باور می کنید که حتما اوضاع خرابه.
عکس هایی که در سایت خبری ام اس ان گذاشته بودن که یکی اش رو همین بالا می بینید. این عکس ها رو یک ماهواره غیر دولتی گرفته.
این که لحن ترامپ در پیام دیشبش نسبت به گذشته خیلی آرام تر شده بود. پیغامش را گوش کردید؟ رفتار فرد تظامی که پشت سرش بود و چشم های نگرانش رو دیدید که به طور مرتب از سوی ترامپ به سمت خبرنگاران می چرخید و دوباره به سوی او بازمی گشت؟ ژست و حرکات چشم این آدم الان موضوع بحث در توییتر هست و این که ترامپ چه نقیض جالبی برای دروغ هایش پشت سرش گذاشته.
اما انتظار شواهدی ملموس رو نداشته باشید!
ناشناس
| Netherlands |
۱۸:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
گنبد اهنین تهران و بوشهر و اصفهان و شیراز و تبریز خیلی خوب عمل میکنند . باید بیشتر تقویب شوند
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
آساتید مطمئن باشید هیچ کشوری آمار کشته هاشو نمیگه. اگه تلفات نداشتند حتما خودشون سرشون میشد نشون بدن.یه نگته دیگه اینه که همه مطمئنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
در پاسخ به مینا
ترکیه‌ای ها اگر در توییتر ما رو مسخره می کنند به خاطر اینه که کلا هضم موشک باران پایگاه آمریکا براشون امکان نداره کاری به کشته داشتن یا نداشتن
ندارم آخه اونا یه کشیش آمریکایی رو به جرم جاسوسی دستگیر کردن با دوتا تشر ترامپ لیر ارزشش نصف شد بعدش هم طرف رو ول کردن باید هم مسخره کنن ایران رو
شماها هم که آدم های خودکم بین و سطحی
این عقده حقارت چه ها که با نکرده
ناشناس
| Germany |
۱۹:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
صاحب این نظر چرا اینقدر بی تابه؟
احتمالا یا از سازمان مجاهدین می باشد و یا اینکه سواد پایین واره.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
شما باید ثابت کنید . مگر آمریکا ایران است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
حالا ما به همه گفتیم زدیم، شمام بگین زده، آره،خوبیت نداره. واردی که!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
دفعه قبل یک پیمانکارشون کشته شد این کارها رو کردن اگه هشتاد کشته میشد الان ترامپو برکنار میکردن اگه کاری نمیکرد سی ان ان رفته گشته بببین ترامپ با کدوم زن حرف زده داره روش مانور میده الان با هشتاد تا کشته خخخ
غیر خودی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
این ارقامو کامران نجف زاده داده
صبح توی پادگان بوده،داشته گزارش موثق تهیه میکرده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
کاش سپاه از اول آماری اعلام نمی کرد تا این جنگ روانی
کاملا هدفدار برای فشار روی اذهان عمومی ایجاد نمی شد.
رسول
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
به احتمال زیاد منظورتان از شایعه و دروغ تعداد کشته ها و زخمی های نیروهای ترریست امریکاییست . گرنه هدف قرار گرقتن پایگاه عین الاسد و عبور موشکهای ایرانی از سیستم دفاع موشکی امریکا و دقت بالا در هدف قرار گرفتن نقاط حساس این پایگاه تردیدی نیست . به فرض محال امریکا از قبل در جریان زمان حمله قرار داشت و هیچ تلفات انسانی هم نداشته شما فکر میکنید امریکا فرو ریختن هژمونی خود را در جهان به چه قیمتی میفروشد !؟ خودتان هم میدانید جواب خیلی ساده است ، به هیچ قیمتی . شما بیشتر تحت تاثیر پروپاگاندای رسانه های مامور و مزدور امریکا قرار گرفته اید که مدام با دعوت از کارشناسان مزد بگیر و طرح این موارد میخواهند از عظمت مصیبتی که دامنگیرشان شده راه گریزی بیابند .
ناشناس
| Japan |
۰۵:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۰
داداش شما که از راه دور شمارش بلد هستید و کشته های آمریکا را شمردید لطفا کشته های آبان که دو ماه هم ازشون کشته بشمارید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۰
ناشناس ۱۵:۲۱
اگر به شما بگویند جاسوس هستید. در دادگاه نمیشود به شما فشار بیاورند که سند مبنی بر جاسوس نبودنتان اراعه دهید.
امیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۰
من که فکر کنم حداقل دو سه هزار نفر به درک واصل شدن مرگ بر امریکا
naser
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۰
هرسرباز امریکایی خانواده داره
ممکنه زن و بچه داشته باشه
همه اشون هم تو فیس بوک و اینستا و عیره عضون
یعنی همه اشون ساکت شدند؟ میشه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۰
ترامپ گفته هر موقع ایران دلش خواست امار کشته های ابان ماه رو ارائه کنه اون وقت منم امار ارائه میکنم
آمار کشته شدگان رو کشوری میتونه بده که تعداد پرسنلش رو داره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
اینهایی که نظر میدهند اکثرا ایرانی نیستند. وگرنه چرا طرفدار آمریکایی ها هستند. احتمال داره از مجاهدین خلق باشند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
ناشناس ۱۵
کجا برادر اینچنین شتابان هموطنان را غیر ایرانی خطاب می کنی؟؟
همین دشمن سازی هاست که روزگارمون این شده..
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
دوست عزیز ناشناسی که عنوان کردین آمریکائیها حتی به خبرنگاران امریکایی اجازه ورود نمیدن . واقعا شما فکر کردین اگه این اتفاق درون پایگاههای نظامی کشور خودمون رخ میداد ، به خبرنگاران اجازه ورود میدادیم .واقعا اکثر ملت ایران خوشحال میشن که انتقام خون سردار سلیمانی رو بگیریم ولی میبایستی در اعداد و ارقامی که برای کشته ها بکار میبریم سند رو کنیم .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
اجازه دهید به یک نکته مهم اشاره کنم و انشالله که تابناک حذف نمی کند
کمتر از دو ساعت پس از شروع عملیات حمله به پایگاه عین الاسد، فارس نیوز از قول " یک منبع مطلع در سازمان اطلاعات سپاه" خبر داد که 80 نفر کشته شده اند.
جالب است که تمام سایت های داخلی نیز به همین خبر، استناد کردند.
ایا وقت ان نرسیده که منبع خبر را اعلام کنید؟
احتمالا حشد الشعبی ، المنار، المیادین یا العالم ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
15 اینها همان هایی هستند که از کشتن یک نظامی ایرانی بدست امریکا خشمگین شدند و به خیابان ها آمدند.اما این خشم آنها دلیل نمی شود همه کارها و حرف ها را باور کنند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
ناشناس۱۵:۰۸
ناشناس۱۵:۰۰خیلی هم شتابی نداره ، این شما هستید که ظاهرا از جایی خبر ندارید و از دنیا بی خبر هستید
بدنیست ی جستجویی توی اینترنت درمورد مرکز سایبری منافقین در تیرانا و یگان سایبری فارسی آموختگان ارتش اسراییل و مرکز سایبری که چندسال قبل توی جده عربستان راه اندازی شده بکنید
ناشناس
| Germany |
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
آقای عزیز که تا کسی نظر میده شروع میکنید به تخریب یعنی چه
مهیار
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
۱۵:۰۰
داداش شمام مثل نماینده خوزستان جواب برای
اشتباهات ندارین به بقیه انگ میزنید
ضد انقلاب , منافق ,سایبری حقوق بگیر از ارباب غربی بستون نیست ؟ تروخدا بس کنید شما بخایی با دنیا قهر کنی هیچی نداری همین اینترنتو کامپیوتر تکنولوژی امریکاست شما چه خدمتی به دنیا و بشر کردی که اقدر حق به جانبی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
خطاب به ناشناس ۱۵
کسی که به همین راحتی ، به برادر و هموطن خود تهمت میزنه بویی از مسلمانی و اخلاق و حتی انسانیت نبرده .. صرف اینکه من یا هر ایرانی دیگری حاضر نیست بدون مدرک و سند قبول کنه که صدها آمریکایی در این حمله کشته و زخمی شدند ، دلیل نمیشه بهشون تهمت آمریکایی بودن و منافق بودن و .. بزنین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
مثبت اشتباهی
اما آمریکا باید سند بده برای کشته نشدن و همین عدم ارائه سند مشخص میکنه دروغ میگه.
دوست من کشته ها به اعلام ایران نزدیکه.
عمو ترامپ بگه کشته شدن مجبوره درگیر بشه اما فهمیده این تو بمیری از اون تو بمیری ها نیست
چون تو یمن هم ناو آمریکایی در اجاره امارات ترکیده تو خلیج فارس اگه ایران بزنه که ناو همواپیما بر خاکستره
کلن آمریکل تبلیغ میکنه و آخرین تکنولوژیش ربات پشتک زن هست
ناشناس
| Netherlands |
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
تابی راستگو ؟ امار کشته شدگان ماه اخیر چند تا هست؟ . اگر اینو گفتید حرف شما درست ما تسلیم هستیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
ناشناس 15:00 وقتی من کامنتت رو خوندم 22 ایرانی با کامنت منفی و 307 مجاهد خلق با رای مثبت در خصوص این کامنت اظهارنظر کردند. جل الخالق از این همه مجاهد خلق!! و تعداد کم ایرانی هاژ! ایران نیاز به دشمن نداره دوستداری مثل تو به اندازه کافی برای کشور خطرناک هستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
ناشناس ۱۵ دقت کردی درصد شما ایرانی ها چقدر از ما غربتی ها کمتره.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
دوست عزیز همه ایرانی هستن اما مخالف دروغ و سناریو هستن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۰
ناشناس ۱۵
نگاهی به مثبت منفی ها بکن
در شبکه های مجازی نگاهیی به تعداد موافقانتان بکن
در اقلیتید. با این نظر شما ایران سر جمع ۲۰ میلیون جمعیت دارد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۰
ناشناس ۱۸:۰۶
امریکا سند بده برای کشته نشدن ؟؟ دوست عزیز. نمیشه تمام سربازان امریکایی را در میدان بچرخاند و داد بزند ببینید. زنده اند.
باشه بابا شما فکر کنید هشتاد تا را کشتین منابعتون هم مثل اشباح نامرئی رفتن تو محل شمردن به راست و دروغش و غیرمنطقی بودنش هم فکر نکنید.اگر این فکر آرومتون میکنه خب اینجوری فکر کنید
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
اااا, آمریکا رو زدیم؟ مردن همشون؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
نه بابا ما فکر میکنیم که اولا ایران اصلا جرات نداشته به ارباب شما بگه بالای چشت ابرو ، دوما ایران موشکش کجا بود که حالا نقطه زنشو داشته باشه و حرف برایان هوک برای ما معتبرتره که گفته بود این موشکا همشون فتوشاپند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
اوناکه مگه گفتن هیچ کشته ای ندادیم مگه سند ارائه کردن که شما اون رو باور دارید ؟؟؟!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
اصلا هشتادو سه میلیون آمریکایی کشته شدن و همین تعداد هم زخمی شدن . ده هزار دستگاه تانک و نفربرشون نابود شد و هزار و یکعدد چهارپایشان تلف شد . تقریبا هیچ ساختمانی در عراق سالم نمانده و برق و آب کل خاورمیانه قطع می باشد ...... دیدین چه حالی بهتون دادم ؟ حالا برین تو کوچه پشتک وارو بزنین !
بختیاری
| United States of America |
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
شماها همون هایی هستید که قدرت نظامی ایران رو فتوشاپ میدونستید.
اصلا حرف شما قبول که ایران بزرگنمایی میکنه چرا از عزیزدلتون امریکای تروریست نمیخواهید مدارکش رو نشون بده؟
در ضمن مطمئن باشید ایران مثل موضوع ار کیو170 فعلا مدرکی نشون نمیده تا رفقای شما دروغ های خودشون رو بگن بعدش ابروی نداشته اونها رو میبرن.

از اینها گذشته اگر اهل فکر وحقیقت بودید به سابقه دروغگویی و اخبار هر دو طرف توجه میکردید بعدش فهمیدن بودن یا نبودن تلفات کار راحتی بود.
امریکا تروریست ترین وکثیف ترین ودروغگو ترین کشور دنیاست باور ندارید تاریخ رو .بخونید.


مرگ بر امریکای تروریست
مرگ بر خائنین به ایران
مرگ بر ال سعود
مرگ بر بزدلان وترسوهای بدبخت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
قیصر :
"ما به همه گفتیم زدیم، شمام بگین زده "
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۸:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
همین که تو رو از حسودی کشته کافیه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
اصلا یک نفر هم خون از دماغش نیامد ولی موشکها سد دفاعی و پاتریوث عمو یانکیتون را رد کرد می‌کنه عمو سام را فرو ریخت همین بسه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
شما که اربابت برایان هوکه نظرت راجع به حرفهای نتانیاهو درباره قدرت موشکی ایران چیه؟ نتانیاهو حتی ایران رو به داشتن کلاهک هسته ای و بمب اتم متهم می کنه هر وقت لازم شد اسراییل رو هم با همین موشکها بزنیم اون وقت برایان هوک هم می فهمه فتو شاپ بود یا نه.
ترامپ ! فرزند بزرگ شیطان است، برای ترامپ به جزء شهوت، ثروت و قدرت هیچ چیز دیگری مهم نیست و ذره ای نباید به برنامه ها و گفته های ترامپ اعتماد کرد؛ ترامپ یک حیوان وحشی دروغگو، بزدل و حیله گر است ...
باید راهبردهای ذیل قاطعانه از سوی ایران و ملت های مظلوم منطقه خاورمیانه دنبال و اجرایی شود:
• خواهان محاکمه ترامپ در دادگاه های بین المللی برای انجام جنایت بزرگی در حق مردم ایران و ملت های مظلوم منطقه با ترور سردار بزرگ اسلام شهید حاج قاسم سلمیانی باشیم.
• نظامیان آمریکا باید حداکثر تا شش ماه آینده از منطقه خاورمیانه اخراج شوند.
• کشورهای مسلمان منطقه خاورمیانه استقلال سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و نظامی داشته باشند و کشور آمریکا باید از استعمار و استثمار این کشورها دست بردارد و برای استقلال آنها احترام قائل شود.
• تحریم های ظالمانه اقتصادی علیه مردم ایران در اسرع وقت لغو شوند و به ایران حق فروش نفت به میزان سهمیه قبل از تحریم و مبادلات بانکی، ارزی و تجاری داده شود.
• سازمان ملل باید از چنگال آمریکا خارج شود و در یک کشور بی طرف برای رسیدگی به حقوق و آزادی ملت ها به طور مستقل به فعالیت ادامه دهد.
• قیمت گذاری و بازار فروش نفت خاورمیانه باید از اختیار آمریکا خارج شود و کشورهای نفت خیز خاورمیانه با اجماع با یکدیگر به قیمت گذاری، سهمیه بندی و فروش نفت بپردازند و هیچ کشور غربی حق دخالت در امور نفتی منطقه خاورمیانه را نداشته باشد.
• دلار باید از حالت یک ارز رایج جهانی خارج شود و کشورهای مسلمان خاورمیانه منطقه باید نفت را در مقابل طلا یا یورو یا ایجاد یک ارز جهانی جدید دیگر بفروشند.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۷:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۰
در این 40 سال هر رییس جمهوری در آمریکا اومده ما بهش گفتیم فرزند بزرگ شیطان !!!
نمیدونم ما ایرانی ها قراره کی دست از رفتار احساسی برداریم
کدام خبرگزاری کشته شدن 82 آمریکایی را تایید کرده؟ چرا به شعور و فهم مردم توهین میکنید. اگر قراره ارقام غیر واقعی برای دلخوشی مردم بدهید، یک صفر جلوی اونها بگذارید تا دلمون بیشتر خوش بشه. 820 ویا 8200 آمریکایی. کی به کیه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
همون خبرگزاری که اول گفت توی آبان ۱۰۰ نفر کشته شدند بعد گفت ۲۰۰ بعد ۳۰۰ بعد ۶۰۰ کم‌کم‌گفتند۱۵۰۰ و حتی ۶۰۰۰نفرهم گفتند و حتی گفتند شاید بیشتر هم بوده
آیا شما اونروز هم نگران توهین به فهم و شعور مردم شدی یا اینکه خودت هم‌ هربار ی صفر گذاشتی جلوش ، آره دیگه کی به کیه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
هشتادو سه میلیون آمریکایی کشته شدن و همین تعداد هم زخمی شدن . ده هزار دستگاه تانک و نفربرشون نابود شد و هزار و یکعدد چهارپایشان تلف شد . تقریبا هیچ ساختمانی در عراق سالم نمانده و برق و آب کل خاورمیانه قطع می باشد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
دروع ترامپ اونجا رو شد گفت شهید سلیمانی اومده بود برای کشتن سربازهای آمریکایی اما نخست وزیر گفت برای چه کاری اومده بود
منبع موثق شما ترامپه و رسانه هاش؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
شما فیلم وببین روزه موشک شب زدناینا
ناشناس
| Bulgaria |
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
جالبه اینه که صبح اون روز شبکه های خودمون گفتند هشتاد نفر آمریکایی کشته شدن ، ولی اخبار ساعت ده شبکه سه اون خبر رو حذف کرد .
معلم
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
آقا محسن شماها که از ترس امریکا نمیتوانستید همراه مردم برای مرگ بر آمریکا گفتن به خیابان بیایید.گیرم که اصلا کشته ندادند همین که ابهت آمریکا را در چهان شکستیم خود پیروزی عظیمی بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
اونایی که آمار کشته های حوادث آبان رو تا 1500 نفر اعلام .کردن امروز آمار کشته های خودشون رو صفر اعلام می کنند. اونا نباید مستنداتشون رو اعلام کنند؟
82 نفر چیه خیلی بیشتر از این عدد به درک واصل شدن فقط جسارت ندارن اعلام کنن میترسن تو امریکا شورش بشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
راست میگی، ما باید به مردم امریکا از طریق صدا و سیما اطلاع رسانی کنیم که مردم امریکا علیه دولتشون شورش کنند! باشه خوب شد گفتی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
هشتادو سه میلیون آمریکایی کشته شدن و همین تعداد هم زخمی شدن . ده هزار دستگاه تانک و نفربرشون نابود شد و هزار و یکعدد چهارپایشان تلف شد . تقریبا هیچ ساختمانی در عراق سالم نمانده و برق و آب کل خاورمیانه قطع می باشد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
مثل کشته های آبان ماه که تا این لحظه جرات اعلام تعدادشو نداشتن .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
جدی گفتی یا کنایه شوخی بود ؟
امید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
پسر تو رد دادی بابا
حالت خوب نیست اصلا
ناشناس
| Japan |
۰۵:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۰
داداش شما که از راه دور شمارش بلد هستید و کشته های آمریکا را شمردید لطفا کشته های آبان که دو ماه هم ازشون کشته بشمارید
شما یادتان می آید که بعد از حمله آمریکا به عراق روزانه تعدادی سرباز آمریکایی در عراق کشته میشدند ارتش آمریکا روزانه این آمار را اعلام میکرد محل و نوع کشته ها و اینکه به آتش خودی یا دشمن کشته شده اند این یک قانون در ارتش آمریکاست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
عزیزم ، هم ارتش آمریکا قانون داره هم کشور آمریکا قانون داره و هم دنیا قوانین بین المللی داره ولی این قوانین همگی برای دیگرانه و آمریکا فقط وقتی به قانون عمل میکنه که نفع خودش توی اون باشه وگرنه هیچ جنگلی جنگلتر از آمریکا نیست
جهت اطلاع بزدلان داخلی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
بابا زررررنگ . چرا همتون از دیروز به افق خیره موندین ؟
امید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
کافیه به مثبت و منفی نظرت نگاه کنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
البته بهتره متوهمان داخلی هم کمی به واقعیت احترام بگذارند
با سلام
این حمله اگر انجام نمیشد بهتر بود. اعلام زمان حمله به چند کشور و زدن موشکها به زمینهای خالی که هزینه زیادی هم برای ساخت آن میشود بدون صدمه به یک نیروی نظامی به عفیده من پایمال کردن خون شهید سلیمانی بود.
پاسخ ها
عابد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
اون سوله ها زمین خالی است؟؟؟؟
بهترین تاکتیک انتخاب شد. درود بر شجاعان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
حسین جون ،؛....خودتی عزیزجان
ازنوع نوشتت معلومه که یکی از عشاق سینه چاک شهید سلیمانی هستی و این متن رو کاملا از سر دلسوزی نوشتی ولی احتمالا یا توی کمپ تیرانا نشستی یا تل آویو یا جده
ضمنا اگه موشکای ایران توی زمینهای خالی خورده بود قطعا آمریکاییا بهترین فرصت زو پیدا کرده بودند که خبرنگارارو ببرند توی اون زمینهای خالی و به دنیا نشون بدند که نه تنها هیچ خسارتی به اونها وارد نشده بلکه نشون میدادند که همه این سالها تبلیغات ایران برای قدرت موشکیش دروغ بوده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
تازه یه تعدادش هم اصلا به مقصد نرسیدن ودر کنار یک شهرک در کردستان عراق سقوط کردن . سازمان ملل با استناد به نوع این موشکها اعلام کرد که حمله به تاسیسات نفتی عربستان کار حوثی ها نبوده . دیدین چه خود زنی بزرگی کردین ؟
ناشناس
| Germany |
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
بالاخره باید یک جوری مردم داخل را سرگرم می کردند یا نه ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
آمریکا حد اقل به خبرنگارهای خودش اجازه بده برن از موشکهایی که به زمین خالی خورده یه عکس بگیرن. دو طرف باید برای ادعاهاشون مدرک بدن . خوب برای آمریکا که اختیار پایگاه رو داره این کار راحتتر نیست؟؟؟
در آمریکا سانسور اخبار غیر ممکن است تعداد رسانه ها بی شمار است و عملا امکان کنترل و نظارت آنها وجود ندارد یک رسانه آمریکایی حتی یک روزنامه یا سایت محلی دور افتاده این خبر را منتشر نکرده حتی نگفته اند یک نفر کشته شده باور کنید پایگاه عین الاسد در بامداد چهارشنبه به طور کامل تخلیه شده و تبدیل به شهر ارواح شده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
اگر این جور که میگی باشه، چرا از منطقه 51 هیچ رسانه ای خبر نمیتونه تهیه کنه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
بععععله . سانسور در آمریکا غیر ممکنه اما اولا توی آمریکا نه توی عراق‌ توی آمریکا اگه اتفاقی بیوفته کلی آدم اونجا هستند که خبر رو منتشر کنند ولی توی پایگاه نظامی آمریکا در خارج از این کشور فقط نظامیها حضور دارند که اونها هم بر اساس قوانین و دستورات مافوق خودشون باید عمل کنند و اونجا هیچ شهروند عادی آمریکایی حضور نداره که خارج از نظارت قوانین ارتش باشه
از طرف دیگه اگه اونجا تبدیل به شهر ارواح شده بوده پس چرا آمریکاییا اجازه ورود خبرنگارارو نمیدند تا از این افتضاح ایران گزارش تهیه کنند
ضمنا شماها خیلی پررو هستید و از رو برو نیستید
ناشناس
| Canada |
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
نمی دونم بعضی از دوستان چه اصراری دارن که به بقیه این رو نشون دهند که 82 تا کشته شده و یا هیچکی کشته نشده. چیزی که مهم هست اینه که ایران جالا با هماهنگی یا بدون هماهنگی به بزرگترین پایگاه امریکا در عراق که مرکز فرماندهی اونا هست به صورت مستقیم و با موشک از داخل ایران حمله کرد. حالا حتی اگه یه پشه هم زخمی نشده باشه اصلا مهم نیست.
ناشناس
| Sri Lanka |
۱۸:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
۱۴:۵۲
به همون دلیلی که ایران نمیذاره کسی از محل سقوط هواپیمای اکراینی عکس و فیلم بگیره..حتی جعبه سیاه رو ندادن شرکت بوئینک
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۸:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
شهروند عزیز امریکایی این اخبار در رده امنیت ملیه امریکا به شمار میره با خبر قیمت بیمه جنیفر لوپز فرق داره
ناشناس
| Bulgaria |
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
وقتی که قبل از حمله به نخست وزیر عراق خبر داده میشه ، خوب مسلمه که اون هم به آمریکایی ها این خبر رو میده .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
پس عراقیا توهم دارن
خوب وقتی قبلا به دولت عراق اعلام شده آنها هم به آمریکایی ها گفته اند و آنها هم در همان چند دقیقه ای که موشک ها اصابت کرده به پناهگاه رفته اند
موضوع مهم همینه! اگر امریکا جلوی هر چیزی رو که باعث درز خبر کشته شدن احتمالی سربازانش میشه گرفته!شماازکجا این آمار ۸۲ نفر کشته و ۲۲۴نفرزخمی روآوردین؟؟؟
آقا نخندون ما ر ، 82 کشته؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ولوم کن عامو، مگه جنگه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
دیگه همه کارها و حرفهاشون باعث خنده میشه
ناشناس
| Germany |
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
اگه يه بچه ٥ ساله با ترقه رفته بود تو پايگاه حداقل دو تا زخمي داشت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
تابناک فکر کرده مراسم خاکسپاری هستش که توش یهو کلی آدم بیچاره کشته میشن، خواسته یه جوی بده، خواننده ها جدی نگیرینش
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
امریکا تو رو ادم حساب نمیکنه
چرا هیچ راسانه ای در مورد کشته شدن آمریکائیها نگفته؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
من میگم هشتادو سه میلیون آمریکایی کشته شدن و همین تعداد هم زخمی شدن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
چون ترامپ فکر میکرد ایران چیزی نداره اما وقتی خورد دید این فقط حمله به یک پایگاه بود
ضرب کرد در تعداد پایگاهها جمع کرد با تعداد ناوها ترسید
برای حفط آبرو گفت خسارت جزئی
البته عکسهای خسارت جزئی در اومده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
تنها منبع خبری اظهارات مقامات آگاه آمریکایی است که به هیچ خبرنگاری اجازه ورود به پایگاه رو نمی دن. فقط نمی
دونم 270 کشته ای که نیوز ویک اعلام کرد و سریعا تکذیب شد از کجا بود.
82 کشته؟صفر کشته؟الله اعلم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
اختلاف زیاد هست
82 کشته؟صفر کشته؟الله اعلم
یک نکته در مورد تعداد کمی از موشک هایی که ظاهراً به اهداف اصابت نکرده هم هست. سایر حکومت های دست نشانده منطقه در پی تهدید سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به هر گونه تحرک نابجا در مقابل اقدام سخت ایران متوجه شدند که اگر از خاک ایشان به هر طریقی برعلیه ایران اقدامی صورت گیرد مورد حملات مشابهی قرار خواهند گرفت لذا علاوه بر اینکه سامانه های پدافندی امریکا به داد پایگاه های مسقر در خاک آنها نخواهد رسید, احتمال دارد برخی از موشک های شلیک شده سپاه که ظاهراً به اهداف مورد نظر اصابت نکرده به گواه دقت آماری انتقام سخت به چشمان شیر, از مسیر خارج شده و به جاهایی برخورد کنند که دردناک تر باشد و در خاره حکام دست نشانده کنونی که نه , بلکه حکام پس از آنها برای همیشه ثبت شود.
٨٢كشته؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
هشتادو سه میلیون آمریکایی کشته شدن و همین تعداد هم زخمی شدن . ده هزار دستگاه تانک و نفربرشون نابود شد و هزار و یکعدد چهارپایشان تلف شد . تقریبا هیچ ساختمانی در عراق سالم نمانده و برق و آب کل خاورمیانه قطع می باشد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
ماها را دارید مسخره می کنید؟
- زدی خوردم ، الکی می زنم بگو خوردم تمومش کنیم ، اوکی
- اوکی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
هر دو طرف به این اوکی راضی شدن . حالا من چند ساعته نمیتونم وضعیت اون له شده های زیر دست و پارو هضم کنم . اینا سیاست بازی بود اونا چی آخه ؟ اونم به روش له شدن ؟
این هشتاد و دو نفر کشته رو کی دیده و تائید کرده ؟ اگه هشتاد و دو نفر آمریکایی کشته شده بود ، الان آمریکایی ها چوب تو آستین ترامپ کرده بودند . و قتی ترامپ به خاطر کشته شدن یه پیمانکار ، اون غائله رو به پا کرد ، چطور در برابر هشتاد و دو نفر نظامی کوتاه میاد ؟ در ضمن یادمون نرفته که چندین ساعت قبل از شلیک موشک ها به اونها اطلاع داده بودند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
این حرفها مصرف داخلی داره . حتی یک خبرگزاری (دقت کنید حتی یک) خارجی از این تعداد کشته حرف نزده . مگه همه دنیا طرفدار ترامپ هستن و بر ضد ما ؟
خبرگزاری های روسی و کره شمالی هم ساکت هستن ؟ بنظرتون کدوم طرف دروغ میگه ؟
امیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
الله اکبر الله اکبر
برادران گرامی مطمئن باشید حداقل 800 نفر از دشمن تلف شده فقط رو نمیکنن که تو امریکا شورش نشه
جان ... یادت نره
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۸:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
ببین عزیز شکسته شدن توهم شکست ناپذیری امریکا براشون بیشتر از اینا ارزش داره .اگه بگن کشته دادیم نمیتونه شیر بدوشه .اووفتادد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
عقل هم خوب چیزیه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۰
چند روز قبل اطلاع دادن
موشک ها رو هم خودشون زدن برای حفظ ظاهر ایران
شما فقط مرگ 8 نفر از نظامیبهای آمریکایی را در این حمله اثبات کنید من مریدتون میشم . میرم خط مقدم میجنگم همونطور که د زمان جنگ ایران و عراق جنگیدم و حالا از خودم شرمنده نیستم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
متححربن داخلی فکر می کنند قوانین آمریکا هم مثل ماست در آمریکا یکنفر کشته بشه ترامپ هم نمی تونن مخفی کاری کنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
من مطمئنم که شما تو جنگ ایران و عراق جنگیدی ، خصوصا توی عملیات مرصاد قطعا حضور تعیین کننده ای داشتی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
این دادشمون حتما تو جبهه به عنوان ستون پنجم درحال مبارزه وجان فشانی بودن!
به نظرما ایرانیان موضوع تمام شده می باشد دامن نزنید.....
بنام خدا
ما همیشه فکر میکردیم افسانه چیست و چگونه ممکن است واقعیت داشته باشد
معجزه چیست و چگونه است
وقتی آیندگان مثلاً در 1-2 قرن دیگه بخوانند که یه کره زمینی بود و یک ملت، دولت و افراد زورگو و وحشی و قاتل و ویرانگر که تمام 8 میلیارد انسان روی کره زمین را اذیت میکردند و کسی جرأت هیچ نظر و عملی را نداشت، اما یه حاج قاسمی بود که به طبعیت از امام حسین و در زیر لوای حرکت امام خمینی و رهبرش آنقدر شجاعت داشت که این آمریکا را خوار و دلیل کند ...........
سردار عزیزمان افسانه در مقابل شما کم میآورد
معجزه در مقابل شما و ایمان و شجاعت و اخلاص شما و اثرات با برکت خونتون هیچ است
روحت شاد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۰
مطمئن باش آیندگان به هزاران هزار اختراع و اکتشاف علمی و خدمات صنعتی آمریکایی ها که باعث رشد و افزایش رفاه بشر شده اند بیشتر توجه می کنند تا آزارهایی که تعدادی کارتل اسلحه ساز آمریکایی به دنیا رسانده اند
گمان می کنید اگر حذف اکانت خبرنگار اسراییلی وخبرش درست بود خبرگزاری فارس و تسنیم و....بی خیال از کنار آن می گذشتند؟!!!!
چرا راجع این موضوع هیچ خبری درج نکردند؟؟؟؟


در مورد سامانه دفاع موشکی امریکا هم شاید بتوان گفت اجازه دادند ایران تصفیه حساب کند وختم شود

در مورد تعداد کشته و مجروح هم وقتی کسی نتوانسته وارد یا نزدیک پایگاه شود،چطور باین تعداد دست یافتند چه ایرانی چه عراقی و چه یکی دیگر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
اینجوری مگه کسی خره این سامانه رو دمرتبه ازشون بخره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
ببخشید اشتباه شد: " تسویه" صحیح است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
من آرزویم است بجای 80 نفر 800 نفر کشته باشد.هرچند ارزش سردار سلیمانی بیش از این حرفهاست اما همانطور که به امریکائیها می گوییم اگر کشته ندادید و خرابی چندانی نیست پس دربها را بروی خبرنگاران باز کنید به عزیزان ایرانی هم می گوییم مستند آمار بدهید
محسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
جوک گقتن هم حد وحدودی داره
امریکا هر کاری بتونه انجام بده یا نده حداقل اجازه تصفیه حساب به کسی نمیده بلکه خودش تصفیه حساب میکنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
حذف اکانت خبرنگار اسراییلی به کنار. نیوزویک هم جدیدا خبری مبنی بر کشته شدن 270 سرباز آمریکایی منتشر کرد که آن هم حذف شد. نمیدونم از لج ترامپ بوده یا به تحریک دموکراتها. از قدیم گفتن تا نباشد چیزگی مردم نگویند چیزها
اكه يك نفر هم كشته شده بود تو كشوري كه رسانه ازاد داره خانوادش ابروي دولت امريكا را مي بردن. اين حمله اكه انجام نميشد سنگين تر بود
پاسخ ها
محسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
اگر اینطور که شما میگید که رسانه آزاد داره اتمالا موضوع حذف عکس سردار شهید از اینستاگرام کا ادمهای دیگه ای بوده
فقط در راستای منافع آمریکا آزاد هستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
جایی خواندم ارتش آمریکا بدلیل ماموریت های دور دست از بین افراد پرورشگاهی انتخاب میشوند کودوم خانواده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
کم کم صدای خانواده هاشون هم در میاد. عجله نکن.
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۰
اولا نصف پروفايل ها و استوري ها الان عكس سردار هست. ثانيا اگر بعضي عكسهاي سردار هم حذف شده باشه در راستاي قوانين امريكا و دشمني سردار با امريكاس و طبيعيه كه نشه از پلتفرم يك كشور دشمن همون كشور را تبليغ كرد.
82
224

از کجا در اوردید ؟؟!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
مجبورن میفهمی ؟
فیثاغورث
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
عدد هشتاد دو را در عدد نپر ضرب کردن و بعدش گرد کرده و یه یک هم بهش اضافه کردن
ناشناس
| Bulgaria |
۱۸:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
جالبیش اینه که میگن بیش از 82 نفر

خوب عامو معمولاً کلمه (بیش) رو برای اعدادی مانند 80 یا 90 یا 100 به کار میبرن نه برای عدد مشخصی مانند 82
امیدوارم که این گزارش صحت و حقیقت را گفته باشه که پس اونموقع کمی دلمون آروم میگیره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
حتما به بابانویل هم اعتقاد داری ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
متاسفم براتون که دلتون از کشنه شدن آدما آروم میگیره
اولا روی موشکهای ضد موشکشون (پاتریوت) اونور بود و ندیدند.
دوما: اگر راست میگید بگید اسم 80 نفر کشته هاشون چی بوده
سوما صبر کنید آهسته آهسته به اسم تصادوف و غیره به کشته هایشون اقرار می کنند.
نیوزویک هم صدها کشته و زخمی رو اقرار کرده است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
پاتریوت خراب کرده فکر کردیم عربستان بلد نیست ازش استفاده کنه حالا معلون شد اصلا کار نمیکنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
کلا زیاد صدا و سیما میبینی ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
دوست من مگه موشک ضد موشک آینه است که این ور یا اون ور باشه ؟یه رادار ساده رو اگه دیده باشی در همه جهات میچرخه و اگه هدفی رو تشخیص بده به موشکها دستور انهدامش رو میده - بعدش هم دشمن اصلیش این ور یعنی ایرانه چطورپاتریوتش رو اونور کرده که اسرائیل هست و هم پیمان اصلیشه؟
ناشناس
| Canada |
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
برادر اول ببین نیوزویک چیه بعد بگو.
نیوزویک یه مجله هفتگیه نه خبرگزاری. میبندی هم محکم ببند!
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۸:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
احسنت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
دوست عزیز پاتریوت تو بحرین و برای حفاظت از مرکز فرماندهی سنتکام هست.
شاید امریکا آمار کشته های خودش رو مخفی کنه، ولی آمار مسئولین ما هم قطعا قابل اطمینان نیست. اصولا تو کشور ما آماری ارایه نمیشه. هنوز ما منتظر آمار کشته شدگان آبان هستیم.
اونجا مثل ایران نیست. سی ان ان مخالف جدی ترامپه . اگه این حمله حتی یک کشته هم داشته بود مطمئن باشید ترامپ و رسوای عالم میکردن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
دیگه تو سر و کله هم نزنین . ترامپ برای دور بعدی ریاست جمهوریش چند پوئن لازم داشت که به همت مسئولین و مردم همیشه در صحنه ایران گرفت . الان حزب مخالفش هم چون امنیت رو به آمریکایی ها داده و از جنگ دورشون کرده طرفدارش شدن . خیلی ساده و اب.... هستیم .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
شما اشتباه میکنید . در زمان جنگ عراق هم سانسور سنگینی براه انداختند و تلفات خود را اعلام نکردند و بطور کلی در شرایط خاص میبینیم که اصلا در انجا چیزی بنام ازادی رسانه وجود ندارد. حالا البته شما حق دارید. خوب بد جوری صدمه خورده اید. پیشنهاد میدهم که بقول محمود از اب و ... استفاده کنید.
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
بحث بحث جناحی نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
اتحاد رسانه ها و کاخ سفید در آمریکا فوق العاده است.
فک کردین بقیه کشورها هم امارها رو سانسور میکنن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
از اين ور مي تونن امار تلفات اون ور رو بدن ولي امار كشته هاي خودمون رو تا الان نتونستن بدن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
بقیه رسانه ها مجبورن از عراق آمریکا یا اسراییل اخبار
موثق رو دریافت کنند. به خبرنگاران عراقی که اجازه نزدیک شدن به پایگاه رو ندادن اونا هم مشاهداتشون رو گفتن. اسراییل هم که متحد آمریکاست مگه می تونه بدون اجازه آمریکا خبر رسانی کنه؟ بالاخره از همون رسانه ها آمریکا خبرش درز میکنه وقتی خودشون بخوان.
اگر واقعا به تحهزیات و نیروهای انسانی شان خسارتی وارد نشده چرا تصاویرش رو منتشر نمی کنند؟ چرا اجازه نمیدن خبرنگاری بره اونجا و از نزدیک این موضوع رو برای همه مردم دنیا گزارش کنه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
مگه ما اجازه دادیم از وقایع آبان ماه خبری پخش بشه ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
چرا تو آمریکا اینترنت رو قطع نکردن که اخبار واقعی منتشر نشه ؟ مگه اونا شورای امنیت کشور ندارن ؟
ناشناس
| Germany |
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
معذرت می خوام اگر قرار بود از پایگاه نظامی عکس و تصویر منتشر بشه که اسم پایگاه نظامی نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
خیلی جو آمریکا گرفتتت . چرا وقتی نیوزویک خبر کشته شدن 270 سرباز رو اعلام کرد مجبور شد سریع انکار کنه. به هر کجا که روی آسمان همین رنگ است. تو آمریکای امروز که بدتر.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۰
شما هروقت که از یک پایگاه نظامی خیلی کوچک در ایران عبور کردید ادای فیلم گرفتن در بیارید ببینید چه بر سرتان می آید
توئیت خبرنگار هاآرتص پس ار لو دادن تعداد زخمی های آمریکایی ها از دسترس خارج شده است! لذت ببرید از آزادی بیان و چریان آزاد اطلاعات!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
دلتون به این خوشه ؟ عجب آدمهای خوش باوری هستین ؟
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۰
الان خود یارو توی اکانت اصلیش که از سال 2014 ساخته شده زده اون اکانت فیک بوده و خبر هم جعلیه!میتونی بری توی تویتر خبرنگاره ببینی.فکر کنم یکی از دوستان متوهم اینجا اکانت یه روزه رو ساخت و خبر زو منتشر کرد.
اگر حتی یک آمریکایی کشته شده باشد پنهان کردن آن برای آمریکا غیر ممکن است. مطمئنا حتی یک آمریکایی زخمی هم نشده، متاسفانه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
میگم چرا وزارت کشور اینترنت رو قطع نمیکنه که این واقعیت پخش نشه ؟ تو آبان که برای جلوگیری از انتشار واقعیت ها راحت 10 روز قطع کردن .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
شما اشتباه میکنید . در زمان جنگ عراق هم سانسور سنگینی براه انداختند و تلفات خود را اعلام نکردند و بطور کلی در شرایط خاص میبینیم که اصلا در انجا چیزی بنام ازادی رسانه وجود ندارد..
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
نیازی به قطع اینترنت نیست. رسانه های خارج آمریکا که دسترسی به منابع موثق ندارن. رسانه های داخل آمریکاهم
به دستور پنتاگون و کاخ سفید مجبورن سانسور کنند.
اینایی که میگی کشته یا زخمی شدن خانواده دارن و خانوادهاشون با خبرنگاران صحبت میکردن و مشخص میشد که واقعا حمله تلفات داشته ولی وقتی خبری نیست یعنی تلفات نداشته.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
حتما وزارت کشور آمریکا اینترنت اونجا رو قطع کرده که خبرش بیرون درز نکنه .
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
شما فکر میکنی میگه در اثر این حمله کشته شدند؟ آروم آروم براش دلیل جور میکنه ..ولی به تدریج آمارش درمیاد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
شما از کجا می دونی تا الان صحبت نکردن و خبردار نشدن. هیچ آمریکایی مجبور نیست به شما گزارش بده.
ایران باید ادامه می داد و همه 4000 تا را می زد اونوقت دیگه نمی تونستن بگن کسی کشته نشده چون مردم امریکا می پرسیدن اگه کشته نشده پس بچه های ما کوشن؟
پاسخ ها
ناشناس
| Denmark |
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
الان یکشیون فقط یکیشون گفته بچه من کجاست؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
رفتن گل بچینن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
دوست عزیز وقتی نیرو داخل پناهگاه باشه با این موشکهای معمولی نابود نمی شن .بمب ده تنی لازم است تا بتونه پناهگاه را تخریب کنه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
شما از کجا می دونی که نپرسیدن؟
درامریکا بدلیل آزادبودن اطلاعات ومطبوعات، گردش اطلاعات واضح است شمامیبینید رئیس جمهور آن کشور زیرذره بین رسانه هاست کوچکترین حرکت او بدون هیچ ملاحظه ای دررسانه ها نشردارد.
بدیهی است اگرحتی خون ازدماغ سربازان آنها آمده باشد رسانه ها اعلام میکنند ودروغگویی ترامپ را فاش میکردند بهتراست ماهم منابع موثق ۸۲کشته امریکایی هارااعلام نمائیم تاهیچ سوال وشکی دراین میان نباشد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
حتما اینترنت رو تو آمریکا قطع کردن که واقعیت ها برملا نشه ! این روش تو ایران جواب داده .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
شما اشتباه میکنید . در زمان جنگ عراق هم سانسور سنگینی براه انداختند و تلفات خود را اعلام نکردند و بطور کلی در شرایط خاص میبینیم که اصلا در انجا چیزی بنام ازادی رسانه وجود ندارد. حالا البته شما حق دارید. خوب بد جوری صدمه خورده اید. پیشنهاد میدهم که بقول محمود از اب و ... استفاده کنید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
کاملا برعکسه. رسانه ها زیر نظر کاخ سفید و پنتاگون هستند. منتها به خاطر مصالح کشورشون رعایت می کنند.
خود نخست وزير عراق گفته عمليات هيچ كشته اي نداشته خودتون هم ميدونيد تو آمريكا تشنه اين هستن كه سرباز آمريكايي كشته بشه تا ترامپ و به چهار ميخ بكشن ولي هيچ خبري نيست كه كسي كشته شده باشه اين انتقام بيشتر شبيه يك نمايش بود و همه ميدونند اين موضوع رو لطفا ديگه مردم و ساده فرض نكنيد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
نخست وزیر عراق درباره نیروهای عراقی نطر داده نه درباره آمریکاییها
به قول زیبا کلام دچار فلج مغزی شدیم !! نمیدانیم کی حقیقت را میگوید قدرت تشخیص ازمون صلب شده تحت بمباران شدید اطلاعات ضد ونقیض مات شدیم .
بابا همتون شمارش معکوس گذاشته بودید اونوقت اونا نفهمیدند سربازاشون اونجا نشسته بودند شما هشتادتا بزنید. یه امریکایی تو حملات شبه نظامیا کشته شد دومین مقام کشورو ترور کردند. بعد هشتادتا زدید گفتند همه چی خوبه. باشه بابا اصن هزارتا کشتید ترامپم توشون بوده. شما راضی باشید مردمو به کشتن ندید. خیلی کشتید افرین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
هشتادو سه میلیون آمریکایی کشته شدن و همین تعداد هم زخمی شدن . ده هزار دستگاه تانک و نفربرشون نابود شد و هزار و یکعدد چهارپایشان تلف شد . تقریبا هیچ ساختمانی در عراق سالم نمانده و برق و آب کل خاورمیانه قطع می باشد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
حالا البته شما حق دارید. خوب بد جوری صدمه خورده اید. پیشنهاد میدهم که بقول محمود از اب و ... استفاده کنید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
ساده لوح ترین آمریکایی هم حرفهای ترامپ رو باور نمی کنه . اون وقت این به اصطلاح هم وطن قبله اش شده ترامپ. می خوای ویزای آمریکا بگیری؟
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۰
کشتی خودتو.من نمیدونم این همه مقاومت در برابر فهمیدن چه دلیلی داره؟؟
باز این ویدیوی جنگ عراقو گذاشتین که! واقعن نمیبینین روزه؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
ما روز را شب میکنیم و شب را روز میکنیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
فکر میکنن این کارها دیگه جواب میده .
ناشناس
| Germany |
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
عاشقتم خیلی باحالی من دوبار این ویدئو مسخره رو دیدم ولی فقط فکر کردم یک صحنه از فیلمه اصلا متوجه روز بودن صحنه نشدم
دقیقا ۸۶ کشته تا این لحظه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
کدوم لحظه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
هشتادو سه میلیون آمریکایی کشته شدن و همین تعداد هم زخمی شدن . ده هزار دستگاه تانک و نفربرشون نابود شد و هزار و یکعدد چهارپایشان تلف شد . تقریبا هیچ ساختمانی در عراق سالم نمانده و برق و آب کل خاورمیانه قطع می باشد
زنده باد ایران
جانم فدای رهبر
پاسخ ها
مرگ بر منافق
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
احسنت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
آفرین حسین جان با این جمله کوتاه وعالی معلوم شد اونهایی که نظر مخالفت با ایران را دارند آمریکارا راستگو وایران را دروغگو میشمارند اینها همان تر سوهایی هستند که از ترس آمریکا زیر ساختهای ما را در آبان به آتش کشیدند.
اگه یه کشته میدادن مطمءن باشید ترامپ به سرعت استیضاح میشد چه برسه به هشتاد کشته . فشار افکار عمومی آمریکا هیچ رییس جمهوری رو در امان نمیذاره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
حالا ترامپ تبدیل شد به منجی آمریکایی ها . ناخواسته بهش کولی دادیم که بره راحت تو دور بعدی ریاست .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۰
البته اگه بزارن افکار عمومی در جریان قرار بگیرن
دروغایی رو که ترامپ گفت رو باید یه عده ای داخلی باور می کردن که اتفاقا باور کردن، به قول یه بنده خدایی: آره آمریکاییا راس می گن هیچ تلفاتی نداشت اتفاقا چند نفر سرباز آمریکایی هم تو پایگاه با این موشکا متولد شدن، یه عده قراره هر چی بهاییها و صهیونیستها و دشمنای کشور تو بی بی سی بهایی و ایران اینترنشنال وهابیها و صدای آمریکای سیا باور کنن، البته دست خودشون نیست لازم باشه به لیست بی بی سی هم رای میدن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
اصلا کاری به دروغ و وهابی و غیره ندارم . یک اپسیلون عقل که تو سرت هست ؟ یا خدا نکرده ؟
فرزاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
آمدم دعا کنم شفا پیدا کنی اما دیدم خیلی بعیده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
حمله موشکی ایران دقیق ومقتدرانه بودخوددشمن هم به خوبی متوجه قدرت حقیقی ایران شدحال برای ماست مالی کردن قضیه مجبورن این جنگ روانی رو راه بندازن وبگن خسارتی نداشته وپایگاه خالی بوده .دفاع ضدموشکی شان هم که اصلا کاری نکردیا نتوتست کاری بکنه .این عملیات دشمن رو سرجاش نشوند .به نیروی نظامی میهن عزیزمون افتخارمیکنم
۸۲؟؟؟
من میگم ۱۸۲

یا شاید ۱۱۸۲

یا حتی ۱۱۱۸۲
کی به کیه.......
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
هشتادو سه میلیون آمریکایی کشته شدن و همین تعداد هم زخمی شدن . ده هزار دستگاه تانک و نفربرشون نابود شد و هزار و یکعدد چهارپایشان تلف شد . تقریبا هیچ ساختمانی در عراق سالم نمانده و برق و آب کل خاورمیانه قطع می باشد
هیچ خبرگذاری تایید نکرده که از دماغ یه نفر خون اومده باشه... یک ساعت قبلشب به نخست وزیر عراق خبر دادین .. حای موشکها رو هم نگاه میکنیم انگار نارنجک ترکیده باشه ..
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
آره منم به اون دقت کردم . اصلا زمین کنده نشده . انگار یه موشک خالی و بدون باروت رو از بالا رو یه ساختمون انداختن و از بالا تخریبش کرده . وگرنه موشکی با این برد و اینهمه ادعا باید شعاع 100 متریشو کامل تخریب میکرد نه سه چهار متر رو .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
خخخخخخخخخخ
من احتمال میدم که سامانه موشکی آمریکایی ها خونشون بودن.
توهین به شعور ملت کار درستی نیست. ایران میگه که تا حالا هیچ کس نتونسته به پایگاه نزدیک بشه. شما این امار رو از کجا آوردید؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
هشتادو سه میلیون آمریکایی کشته شدن و همین تعداد هم زخمی شدن . ده هزار دستگاه تانک و نفربرشون نابود شد و هزار و یکعدد چهارپایشان تلف شد . تقریبا هیچ ساختمانی در عراق سالم نمانده و برق و آب کل خاورمیانه قطع می باشد
چهل ساله داریم آمار میدیم بدون حتی یک میلیمتر مدرک
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۰
جناب 83 میلیون آمریکایی واقعا خسته نباشی از این همه پشتکار. بابت تبلیغاتی که می کنی چقدری می گیری. نگو هیچی که باورم نمیشه. کارت پخش کن های کنار خیابان هم بابت کارشون یه چیزی می گیرن. باید قدر زحمات شما رو بیشتر اینها بدونن.
خاخا
پاسخ ها
ناشناس
| Russian Federation |
۱۸:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
شما مازندرانی هستید؟برا بقیه ترجمه کنم.خا خا یعنی خوب حالا فهمیدیم
بسه.ههههه
تابناک جان من نسبتا تو رسانه های داخلی شما رو مستقل دیدم و بهتون اعتماد دارم،لطفا خرابش نکنید بااین اخبار،مطمئن باشید وقتی ۱نفر کشته میشد تمام‌رسانه های حزب دمکرات یا خانواده های سربازان‌،ترامپ رو شدیدا بازخواست میکردن،لطفا اعتبار رسانه تون زیر سوال نبرید و مستقل باشید
البته ماازخدامون هست که درست باشه حتی 8000آمریکایی بمیرن ولی این ویدئو که گذاشتین در روز فیلمبرداری شده درحالی که حمله شب انجام شده کسی من قانع کنه
ما که از اول میدونستیم توان مقابله با آمریکا رو نداریم چرا گذاشتید کار به جایی برسه که شاهد شهادت سردار سلیمانی یکی از بهترین فرماندهان نظامی کشورمون باشیم و اقدام قاطعی هم نتونیم انجام بدیم ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
حالا البته شما حق دارید. خوب بد جوری صدمه خورده اید. پیشنهاد میدهم که بقول محمود از اب و ... استفاده کنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
فعلاکه توان حمله داشتیم ودشمن توان مقابله نداشت حتی نتونستن یکی ازموشکهای مارو بزنن .بااین حرفهای ابکی نمیتونید حمله مقترانه کشوررو کمرنگ جلوه بدید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۰
اقدام قاطع خروج آمریکاییها و متحدینش از منطقه است که با اخطار شدید عراق به آمریکا و تخلیه آمریکاییها از سوریه شروع شده
حالا شما فکر کن ۸۰ تا نه ۱۰۰ کشته چه چیزی به دست آوردید حتی آن کشورهایی مثل ژاپن که به آمریکا حمله کردند هم چیزی به دست نیاوردند و فقط با کار و تلاش و تولید علم نتوانستند بر آمریکا غلبه کنند ،دستاورد این حمله چه بود ؟سردار سلیمانی برای حفظ منافع ملی و به دور از هرگونه جناح بندی در خارج از مرزها بود پس به احترام خون آن شهید والامقام دست به رفتارهای خشونت آمیز نزنید واز راههای دیپلماتیک وارد شوید و جوامع بین المللی را را به سمت خودتان بکشید نه آنها رااز خودتان دور کنید که تین آسیب به جامعه ما میزند.
فکر میکنی اگر 80 امریکایی کشته شده بود! نانسی پلوسی و دموکرات ها علیه ترامپ سکوت میکردن؟؟؟؟ سال انتخاباته و هر کشته ای میدادن قطعا علیه رقیب انتخاباتی یعنی ترامپ موضع گیری میکردن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
اتفاقا با حفظ آرامش حمایت حزب مخالفش رو هم جلب کرد . این وسط ما باختیم اونم با بد ترین نتیجه .
ناشناس
| Germany |
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
واسه یک سوء استفاده از یک رئیس جمهور خارجی دارند خشتک ترامپ رو روی سرش می کشند اونوقت 80 تا کشته بدهند خفه شن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
همین نانسی پلوسی و دموکراتها مگه نم خوان اختیارات ترامپ رو در مسایل نظامی محدود کنن.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۰
نانسی پلوسی هم خبر داره. انتشار اخبار شاید باعث تهییج افکار عمومی برای جنگ بشه. در حال حاضر آمریکا توان جنگ با ضعیفترین کشور منطقه رو نداره چه برسه به ایران. فعلا اقدام مهم سلب اختیارات جنگی ترامپه
چقدر بعضی ها کم هوش هستند و قدرت دیدن دو قدم جلوی خودشون رو ندارند. کشته ها اعلام نشه که به نفع ماست. اونا هم افکار عمومی دارن و غیرتشون به جوش میاد. هدف خود مسئولین امریکایی یودن که درسشونو گرفتن. برای چی چیزای غیر ضرور که می تونه منطقه رو درگیر یک جنگ تمام عیار کنه، صدا در بیاد؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
میگم اینترنت آمریکا رو قطع کنین که مردمش از اخبار مطلع نشن .
فرزاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
واقعا بعضی‌ها خیلی کم هوشند . آفرین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
فکر کردی ایران همه چیو سانسور کنند
تو را بخدا نگید اولین بار بعد از جنگ جهانی دوم ما زدیمشون!!! شما تاریخ رو بخونید، جنگ کره در 1953 که رسما کره شمالی با امریکا در جنگ بود، ویتنام، و حتی عراق در جنگ اول خلیج فارس که با امریکا جنگ کرد هرچند شکست خورد. حالا این چیزیه که من در خاطرم بود، در تاریخ مواردی بوده پس از جنگ جهانی دوم که رسما با امریکا جنگ کردن.
اینهم از قدرت پوشالی امریکا که رژیم صهیونیستس و بعضی حکام منطقه به آن دلخوش کرده بودند.
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
داداشم سردار یه کشور رو زدند در جوابش حتی یه سربازشون هم تلف نشده به این میگن قدرت پوشالی؟؟؟یکم از دنیای خیالی خودت بیا بیرون
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
با حلوا حلوا کردن دهن شیرین نمیشه ، چه اونطرفی ها چه اینطرفی ها . ببین کدوم طرف عمل کرد و کدوم طرف آمار ساخت .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
به زودی از تمام رسانه ها حقایق اعلام میشه و
روسیاهیش به زغال می ماند. شما نگران نباش انتقام هنوز ادامه داره . راستی از اون جایی که داری نطق میکنی اگه یه همچین اتفاقی بیفته چی کار می کنن.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۰
مهمترین دستاورد این که بفهمند باید منطقه ترک کنند که فهمیدن. این آمار تلفات هم یه جنگ روانیه که اتفاقا اصلا مهم نیست
همین، شوخی میکنید، مسخره ترین نوع انتقام، حیف سلیمانی
پاسخ ها
دلسوز دوم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
برات متاسفم، که نصف بیشتر نظرم رو سانسور کردی، رسانه های خارجی از شما منصف تر هستن، مگه من چی گفتم؟ تابناک
ناشناس
| Germany |
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
كاش اين انتقام اينجوري نبود
كاش اگر مي خواست به اين شكل باشه به نام اون سردار شهيد نبود
كاش اينقدر توش تشكيك نبود
یک مشت حرف مفت یک مشت حرف مفت برای دلخوش کردن مردمی که
سردار سلیمانی بعلاوه ۴ نفر جنگاور حرفه ای را از دست دادیم
ای جانم ۸۲ کشته
ای جان

عزیز سرکار گذاشتین ملت رو
یک سرباز کشته میششد سی ان ان پدر ترامپ رو درمیاورد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
هشتادو سه میلیون آمریکایی کشته شدن و همین تعداد هم زخمی شدن . ده هزار دستگاه تانک و نفربرشون نابود شد و هزار و یکعدد چهارپایشان تلف شد . تقریبا هیچ ساختمانی در عراق سالم نمانده و برق و آب کل خاورمیانه قطع می باشد
خبر خناق نیست که بگو بره ...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۰
فعلا که ترامپ پدر همه مطبوعات از جمله سی ان ان رو درآورده . سی ان ان هم با انتشار اخبار و شکستن سانسور خبری بالاخره تلافی می کنه
شما اصلا بگو یک کشته هم نداشته همین که ایران اینقدر قوی هست که با وجود این همه تهدید ترامپ بزدل یه پایگاه رسمی آمریکا رو تو عراق موشک بارون کرده و دهن گشاد ترامپ رو تو فحاشی به ایرانی ها بسته برا هر ایرانی غیوری کافیه
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
برادر من زدند مقام نظامی یه کشور رو ترور کردند و ما هیچ پاسخی ندادیم به ابن میگن قوی بودن؟؟؟بعدشم پس چرا اینقدر انتقام سخت انتقام سخت میکنید؟؟؟ بیاید رو راست باشید و بگیر یه انتقام کوچولو میگیریم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۰
انتقام سخت وقتی حاصل میشه که بفهمن باید منطقه رو خالی کنند که فهمیدن. امروز با زدن راکت اطراف سفارت آمریکا، عراق هم بهشون اخطار داده برای تخلیه منطقه. امروز دیگه هیچ کشوری در منطقه از آمریکا واهمه نداره . این بحث آمار تلفات هم یه جنگ روانیه که
بعضیها راه انداختن برای عقده گشایی.
بنظرم هیچ انسانی نباید از کشته شدن یک انسان دیگه خوشحال بشه و این خبر خوشحالی نداره
خدا کنه همیشه صلح و ارامش باشه همه جا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
مگه ما دنبال جنگ و تروریسم هستیم؟
تابناک می بینم که دوباره + و - ها رو برقرار کردی. نترسیدی نظرات مردم رو پخش کنی؟؟ البته بعضیا فکر می کنند ما رباتیم که نظر میدیم. خخخخ
اونجا مثل ایران نیست یک نفر هم کشته بشه سریعا اخبارش درز می کنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
حتما اینترنتش رو دولت قطع کرده که اخبار واقعی پخش نشه و بیرون درز نکنه .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۰
کسی تو آمریکا کشته نشده تو عراق کشته شدن. آمریکاییها آمار دقیق کشته هاشون توی جنگ عراق رو هم مخفی کردن. تصادف رانندگی که نبوده همه خبردار شن.
به اقتدار ایران افتخار می کنیم.
ای کاش در داخل کشور هم مدیریت به گونه ای بود که در عرض یک هفته اینهمه مصیبت که آمار کشته هاش بیشتر از پاسخ احتمالی آمریکا بود نداشتیم.
فقط در همین تشییع جنازه بیشتر از شصت نفر کشته شدند.
در اين که ايران به خاطر ترس از جنگ مخصوصا جوري زد که کسي کشته نشه بر هيچ کس پوشيده نيست و اين حرف ها مصرف داخلي داره مثل بقيه حرف ها شعاره ! اما با همه اين خوشحالم که تدبير به خرج دادند و جنگ شروع نشد چون با اين وضع اسفناک کشور فقط جنگ و کم داشتيم ..
هیچ خبرگذاری این تعداد تلفات رو گزارش نکرده. خب باشه میگیم به خاطر سانسور شدید و راه عدم نفوذ اطلاعات از این پایگاه بوده ولی خب شما چجوری تونستید بفهمید 224 زخمی دادن؟؟؟ شما میتونستید برآورد کنید که 200 تا یا 220 زخمی دادن ولی یه عدد دقیق گفتید که یعنی به اطلاعاتشون دسترسی داشتید. چجوری شما دسترسی داشتید ولی خبرگذاری ها نداشتند؟؟؟ حتی مقامات عراق هم گفتند که کشته نداشته...
بعدشم تا ترامپ یه چیزی میگفت سریعا واکنش میدادید چرا از دیشب تا حالا کسی واکنش نداده؟؟؟هیج مقامی نیومده بگه آمار ترامپ اشتباهه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
جاسوس داشتن خخخخخخخخخ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
وزارت کشور آمریکا اینترنت رو قطع کرده که مبادا مردمشون از واقعیت ها مطلع بشن .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
شما که از اون جا به روزنامه ها و رسانه های اسراییل دسترسی دارین. خوب یه بررسی بکن ببین از کجا اومده.
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
جانم ایران
بیش از 80 کشته
دمشون گرم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۰
هر وقت ترامپ برای حرفهاش مدرک ارائه کرد تکلیف این 224 زخمی هم معلوم میشه.
اگه پایگاه خالی بوده پس چرا پنتاگون میگه در حال ارزیابی خسارت وارده هستیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
منظورشون این بوده که همه رفتند پناه گاه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
می خوان یک دلار هم خسارت باشه از شما بگیرن
تابناک جان نتیجه آزمایشات دی ان ای اونارو هم میزاشتی . شما انقدر دقیق تعداد کشته ها رو میدونید. ساختار سیاسی امریکا جوریه که کسی دوروغ نمیتونه بگه به مردم.... این همه سرباز اونجا هستن... اینا پس فردا میان امریکا به رسانه ها همه چیزو میگن ... برای چی ترامپ باید دوروغ بگه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۰
ترامپ هر وقت توی یک مخمصه بزرگ افتاده با کتمان حقیقت سعی در انحراف افکار عمومی آمریکا داشته مثل قضیه سرنگون شدن پهباد آمریکایی در خلیج فارس که به راحتی از همه مخفی کرد تا این که اخبارش از ایران منتشر شد. ضمنا تعداد کشته هاهم از نیوزویک اعلام شده که نباید میشده.
خیلی ساده اید همه چی قبلا توافق شده بود
من سندی از کشته ها جایی ندیدم اما متاسفم که یه عده بعد از هر اتفاق و رخدادی توی کشور فقط بلدن خودشونو تحقیر کنن.به نظر شما بعد از اون همه تهدید ترامپ که اگه حمله ای انجام بدین ما ۵۲نقطه از ایرانو هدف میگیریم و... این جسارت ایران ستودنی نیست؟منم یه جوونم و یه عالمه مشکل اقتصادی دارم اما واقعا نمیدونم هدف از این همه خودکم بینی و عدم عزت نفسی که یه عده دارن تو کشور تزریق میکنن،چیه؟؟!!شناخت ضعف ها برای برطرف کردنشونه نه اینکه مدام تو سرخودمون بکوبونیمشون.چی عایدتون شد از این همه ناامیدی و ابراز ضعف؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
هشتادو سه میلیون آمریکایی کشته شدن و همین تعداد هم زخمی شدن . ده هزار دستگاه تانک و نفربرشون نابود شد و هزار و یکعدد چهارپایشان تلف شد . تقریبا هیچ ساختمانی در عراق سالم نمانده و برق و آب کل خاورمیانه قطع می باشد
کمی آروم شدی ؟
ایرانی
| Italy |
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
برادر خودتو زدی به اون راه
زنده باد آبودان...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
یاشاسین آذربایجان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۰
بژی کردستان
تابناک عزیز این ویدیو از روز هست لطفا احترام بگذارید و مثل فیک نیوز ها نشوید
دوستان از مهمترین کارهایی که دشمن علی الخصوص مجاهدین خلق شروع کرده همین نظر دادن بر علیه حرفهای منتقمین خون شهید سلیمانی هست. میخوان مردم رو دچار شک کنند. گول نخورید. اکثر اینها که نظر تشکیک کننده میدهند بعید نیست از مجاهدین و یا شبکه خارجی باشند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
اول این کلمه عجیب و غریب منتقمین را توضیح بده ببینم چی میگی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
همیشه وقتی جوابی ندارین به طرف مقابل یا اتگ منافق میزنین یا تلاش در خدشه دار کردن امنیت ملی .
دلیل بیارین . جواب قانع کننده بدین .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
یعنی هر حرف بی پایه و سندی را از شماها قبول کنیم ؟؟
شما مردم ایران را چی فرض کردی ؟؟
هیچ خبرگزاری معتبری حتی عراقی ها اخبار و آمار شما را تایید نمی کنند و انتظار داری ما باور کنیم ؟؟
در ضمن مجاهدین کجا بودن ؟؟ چرا من هنوز یکی هم ازشون جایی ندیدم ؟؟
یه گروهک شاخ شکسته که معلوم نیست کجای دنیا می لولند را برای مردم لو لو نکن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
حتما همین طوره . کاش تابناک می فهمید و جلوگیری می کرد.
ناشناس
| Germany |
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
چه انتقامیه که یک کشته نداشته؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
جان مادرتون کم بگید ربات وآلبانی و...دوتا ازموشکها ازنهاوند شلیک شد فکرکردیم زلزله اومد...حالا میگن ازقبل هماهنگ شده وزدن تو زمین خالی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
حمله موشکی ایران مایه غروروافتخار ما ایرانیان است افتخارمیکنم به میهنم وبه نیروی نظامی پرتوان کشور .با تحلیلهای خاله زنکی نمیتوان ارزش این حماسه رو ازبین برد .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۰
منتقم از انتقام میاد یعنی انتقام گیرنده.
کاش حمله نمیکردیم اینجوری حالش بیشتر بود تمام غرورمون شکست
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
موافقم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
بی خیال شو حالا کوتاه بیا اگه امریکا کشته میداد الان معلوم نبود وضعمون چی بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
فکر میکنید سفیر سوئیس حامل چه پیامی برای ایران بود ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
موافقم
همش قیافه ی حق به جانب ترامپ توی ذهنمه
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
عالیییی بود
دمتون گرم بچه های سپاه
من تعجب می کنم از دوستان خواننده این خبر که این قدر به موضوع ۸۰ یا کمی بیشتر یا کمتر حساس شدن! از نظر نظامی، ارزش خود حمله هستش و تلفات انسانی که در ادامش می تونه وجود داشته باشه یا نداشته باشه خیلی مهم نیست. در یک‌حمله اول جسارت انجام اون حمله مهمه که تاثیر بسیار زیادی در روند تحولات آینده در خصومت ها داره، بعد از اون خسارات فقط خسارات و صدمات جانی نبایستی باشه، بلکه خسارت به تاسیسات و تسحیلات دشمن هم بسیار مهمه. اتفاقا در جنگ های امروزی حداقل تلفات انسانی و حداکث خسارات مالی مطرحه.
بنابراین به نظر من اصلا پرداختن به این موضوع که چه تعداد مردن یا نمردن اصلا مهم نیست، بلکه از همه مهمتر جسارتی بوده که ایران به خرج داده و این حمله را تدارک دیده. و از طرف دیگه همین که ترامپ به نوعی از تهدیدها و یاوه گویی هاش عقب نشینی کرده دستاوردهای بسیار مهمی است که ایران به دست آورده.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
عزيز من بهترين فرمانده نظامي ما رو شهيد كردن بعد ما واسه خرابي چارتا تير و تخته خوشحالي كنيم ؟؟؟
انتقام ما اين باشه ؟؟؟
همتراز اون سردار رو كه تو تموم دنيا هم بگردي نيست اما از همين فرماندهان آمريكايي رده بالا تو عراق بايد يكي رو مي كشتيم تا حداقل كاري كرده باشيم
ا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
حق با شماست
ما خیلی خوبیم !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
جبران خسارات مالی پیشاپیش توسط عربستان تضمین شده است
من سندی از کشته ها جایی ندیدم اما متاسفم که یه عده بعد از هر اتفاق و رخدادی توی کشور فقط بلدن خودشونو تحقیر کنن.به نظر شما بعد از اون همه تهدید ترامپ که اگه حمله ای انجام بدین ما ۵۲نقطه از ایرانو هدف میگیریم و... این جسارت ایران ستودنی نیست؟منم یه جوونم و یه عالمه مشکل اقتصادی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
دوست عزیز تنها سردار مورد اعتماد جناح های داخل کشور و امید و آینده یک جناح را به راحتی ترور کردن و در مقابلش چند تا موشک بی نتیجه شکلیک کردیم .
چه جالب! اون منبع اگاه هنوز 24 ساعت اززدن موشکها نگذشته میگه 82 نفر امریکایی کشته شدن !ولی دوماه از حوادث ابان ماه میگذره واون منبع خیلی خیلی اگاه نمیدونه امار جان باختگان حوادث ابانماه چقدر هست ؟
ترامپ اگه یک دروغ در این موارد بگه رقبا و رسانه ها شلوارش در میارند
مذاکره با سازش تمام می شود لاکن دعوا با جنگ و ویرانی.
دقیقا 82 نفر کشته و 224 نفر هم زخمی شده. ما که باور کردیم و افکار عمومیمون اقناع شد فقط لطفا جنگ نکنید. فقط آب و برق گاز قطع بشه زندگیمون بهم میریزه بقیشو خدا داناست.
یک گنجشک هم کشته نشده چه برسه به سرباز آمریکایی لطفا دروغ نشر ندهید!
ترامپ سخنراني منطقي كرد
چی؟ باور نمیکنید ؟ پیداتون میکنیم و باورتان میکنیم . وادارتان میکنیم ۸۲ که هیچ ۸۲۰ تا را هم باور کنید . مردوران وهابی .
بدون کشته و زخمی عجب انتقام سختی......
در خانه اگر کس است، یک حرف بس است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
تعداد كشته هاي شلوغي هاي خودمون رو هم ميدادين خب
فرض کنیم آمریکا تحت سانسور شدید نمی تونه اخبار کشته شدگان رو رسانه ای کنه، آیا همه کشورهای عضو ناتو و یا همه کشورهایی که توی عراق نیرو دارن هم تحت سانسور شدید قرار دارن که آمار کشته شدهها رو نمی دن؟
انشالله نه سریاز آمریکایی کشته بشه نه سردار سلیمانی ترور میشد ونه هیچ کس دیگه در هواپیما و اتوبوس
انسانم آرزوست.....
خون از دماغ کسی نیومده. لطفا دروغ نگویید
بابا دروغگو میگن کم حافظه می شه ولی نه این قدر!!!

مگه ما شب نزدیم پایگاهها رو پس ویدئو چرا وسط روز را نشان میده!!!!!!

بابا شما دیگه کی هستید!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
نه
باید بگی شماها ما رو چی فرض کردین !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
نمدونم کدوم سایت همین ویدیو را گذاشته بعد نوشته تو افغانستانه!!!
واقعا مردمو چی فرض کردین؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
چه ربطی داره؟
روشنایی که تو فیلم هست معلومه که روزه.
واقعا کار عاقلانه ای بود که باعث تلفات نشدن.
چون درصورت بروز تلفات جنگ میشد و کشور آسیب جدی و جبران ناپذير میدید
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
اسمش هماهنگی با آمریکایی ها هست!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
اتفاقا کار عاقلانه کردن کسی کشته نشده
ما هنوز تو بحث موشك ارسالي و دريافتي با اونا مغايرت داريم . كشته ها كه جاي خودش
ما مي گيم بيست و دوتا موشك زديم اونا مي گن ١٧ تا ( ١٥ تا به عين الاسد دو تا به اربيل ) پنج تاي ديگه كو ؟
حالا كاري نداريم از اون ١٥ تا ده تاش خورده اما خرابي تو اين عكسايي كه نشون مي دين هم نهايتا كار شش تا موشكه مگه اين كه به بعضي اهداف دو تا خورده باشه كه اونوقت بايد فكري به حال دقت موشكها كرد
هيچ کشته اي نداشته موشکها براي فرافکني و خوراک رسانه ميلي براي تعدادي ساده لوح به بيابانها و پايگاه خالي شليک شدند تا مردم تصور کنند انتقامي گرفته شده
تبریک میگم به ملت عزیزم و عزیزان سپاهی.ای کاش لا اقل این دو تا پایگاه را با خاک یکسان کردید.حداقل با ۲۰۰‌یا ۳۰۰ موشک.دمتون گرم
فکر کنم امار کرمان و سواد کوه جمع زدین که به عدد هشتاد رسیدین. ولا من هر چی فکر میکنم اگه آمریکا در پایگاه باز می‌کرد حسینی بای دو روز اونجارو میگشت نمیتونست هشتاد و ادم و بشمره که شما در عرض دو ساعت گفتین هشتاد. اونم شما که دوماهه دارین امار ابان ماه و جمع میزنید و به نتیجه نرسیدید
پاسخ ها
محسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۰
آقا، خیلی کارت درسته. از خنده نفسم بالا نمیآد. تمام روده هام درد می کنه. عالی بود، عالی!!!!!
اگه یه ذره عقل آدم داشته باشه عمق تخریب رو تو عکس که از فاصله چند صد متری گرفته شده میتونه ببینه
چطور یه دونه خمپاره حشدالشعبی از اونا ۱ تلفات و چند تا زخمی گرفت حالا این تخریب که چند تاش ساختمان هست خراش هم به کسی نیفتاده
فقط تخریب کامل یکی از آشیانه ها ۵۰ متر هست حالا ترکشهاش هیجی ، این رو خود ماهواره آمریکایی گذاشته
140 هموطن در سانحه هوایی جونشونو از دست دادن و سایت تابناک همچنان بعد از گذشت یک هفته درگیر خبر ترور سردار سلیمانیه و هرگز توجهی به حادثه سقوط هواپیما نداره!!!
یعنی شما مدعی هستین که در حمله‌ی از پیش توافق شده اونا 82 نفر رو گذاشتن شما بکشید؟ اصلا فرض کنیم این دروغتون راست باشه. مهم اینه که الان همه راضی هستن، ترامپ میگه اوضاع خوبه مشکلی نیست؛ شما میگید زدیم تندروها هم میگن آخ جون انتقام سخت گرفته شد، مردم هم راضین که جنگ نشده. صلوات بفرستین دیگه.
ترامپ حتی شده ان 82نفررا در ان پایگاه دفن میکنه ولی بخاطر ان خوی استکباری اش صدا شو در نمیاره هنوز زوده بعضی ها امریکا را بشناسند.
دوستان عزیز ، اگه به ساعت ارسال کامنتهای بالا و مضمون تعدادی از اونها توجه کنید نکات خیلی جالبی رو متوجه میشید
کامنت ها نشون میده موشک ها به خومون خورده.
باشه قبول 80 تا تلفات داشته
افرادی که حرفهای جنگ طلبانه و تحریک کننده میزنید
در صورت بروز جنگ فلاکت ناشی از آن را شما جمع میکردی؟
نیم ساعت برق قطع میشه تا مرز خودکشی پیش میرید
چه برسه با نابودی زیر ساختها. خوب شد تموم شد
به مردم دروغ نگویید ،cnnکه مخالف سرسخت اترامپ است گفته هیچ کشته ای نبود.
" ما میگیم زدیم . شما هم بگید زدید. خوبیت نداره جلو مردم " !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
موشک. اربیل. هم به بیابان خورده پس که را کشته
ترامپ واقعا نمی خواد مردم عادی ایران آسیب ببینند و یا کشته شوند این رو وقتی پهپادشون را زدیم دیدیم .
آقا ما زدیم همه رو کشتیم. با 15 تا موشک 20 نقطه رو زدیم و 80 نفر فقط زنده موندن... بقیه همون زیر موندن، بخاطر همینه که جنازه ای در نیومد.... اونهایی هم که زخمی شدن رو هم همون زیر دفن کردن. کلا 80دنفر تو پایگاه زنده موندن. اینه انتقام سخت
پاسخ ها
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
دمتون گرم بچه های سپاه
عالی بود
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
مثل اینکه خیلی ناراحتی آمریکایی ها رو زدیم؟
چیزی که من یاد گرفتم اینه که تو طول جنگ درسته مهمات جدید و به روز مهمه ولی از اون مهمتر جرات کسی که میجنگس یعنی شهامت داخل جنگ حرف اولو میزنه ....
بحث دیگه ارمان خواهی است یعنی یک فرد ایرانی براش شهادت مساوی با ورود به بهشته پس طبیعتا خیلی ترس نداره از جنگ ولی یک امریکایی کشته شدن براش خیلی معنا و مفهوم بهشتو‌ نداره وترسشون در جنگ‌ خیلی بیشتر از ایرانی هلست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
برادر گرامی نیروی زمینی مال جنگ جهانی اول و اویل جنگ جهانی دوم بود الان قدرت بازدارنده هوایی و موشک هست دیگه کسی از نیروی زمینی استفاده نمیکنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
شما اشتباه یاد گرفتی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
یک سوال دارم ازتون آقای شجاع
اگه جنگ بشه و آمریکا تمام تاسیسات زیربنایی تهران را نابود کنه ، ده میلیون آدم توی تهران بدون آب و برق بمونن ، چطوری میخوان با لب تشنه و شکم گرسنه و تن و بدن کثیف به جنگ آمریکا برن و شجاعت خودشونو نشون بدن ؟؟؟
عقل هم خوب چیزیه والا
شما توانایی جمع آوری آمار از کشته های آبان ماه را که خودتون کشته بودید نداشتید چطور از دهها کیلومتر دورتر آمار

دقیق میدید!!!!
پاسخ ها
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
توانایی داریم برلدر
تا کور شود هرآنکه نتواند دید
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
آمار شهدا رو میخوای یا آمار اراذل و اوباش رو؟
اگه راست ميگي تعداد كشته هاي خودمون تو ابان ماه رو بدين
پاسخ ها
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
آمار شهدای امنیت رو یا امار اراذل؟
حتی اگه یک امریکایی و فقط یک امریکایی کشته شده بود دموکراتها برای تضعیف ترامپ چنان در بوق و کرنا میکردند که بیا و ببین پس بهتره کمتر به شعور مردم توهین کتید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
تو میدونی آمریکا چقدر دوره؟ اخباری که الان تابناک به شما میدهد دو سال دیگر هم به دست آنها نمی رسد. کلی راهه بابا طول میکشه
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
دموکرات و جمهوری خواه یکی هستند عزیزم
همشون ضد دشمن ایرانن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
مطمئنی دموکراتها بی خبرند؟ اونجا هم تبانی های پشت پرده احزاب سیاسی برای انحراف افکار عمومی و لاپوشانی خرابکاری و شکستهاشون مثل همه جای دنیا رواج داره. آمریکا که توی کره مریخ نیست روی همین زمین پر از فساده.
بعضی چیزها را زمان مشخص می کند الان مردم کمی دچار شک شده اند اگر در آینده از درون دولت صدای مذاکره با آمریکا بلند شد خوب معلوم است داستان سناریو از قبل نوشته شده است ولی اگر بین سپاه و آمریکا برخوردهای دیگری اتفاق افتاد یعنی واقعا خطر جنگ هست
مردم باید دو تا نکته رو توجه کنن تا اهمیت این حرکت رو بهتر درک کنن.

۱- این که ایران مستقیم پایگاه آمریکا رو مستقیم هدف قرار داد و پذیرفت.
۲- موشک‌ها با موفقیت به هدف اصابت کرد.

ایران گفته بود می‌خواد انتقام بگیره و آمریکا قطعا می‌دونست که این چند روز یکی از پایگاه‌هاش مورد هدف قرار می‌گیرن (ناوهاش رو که ۱۰۰۰ کیلومتر دور کرده بود) با تمام این‌ها باز هم نتونست جلو حملات رو بگیره. بله، احتمالش هست که کل سربازهای آمریکایی مثل موش توی پناه‌گاه‌ها خزیده بوده‌باشن و کسی زخمی نشده باشه.
اما همین نشون داد که اگر جنگی در بگیره، ایران به راحتی می تونه تمام پایگاه‌های آمریکا در منطقه رو با خاک یکسان کنه. فرض کنید به جای ۱۵ موشک ۵۰۰ موشک می‌زدیم، مطمئنا چیزی از پایگاهشون باقی نمی‌موند. چون این حمله نشون داد که مواضع آمریکا در برابر موشک‌های ما عملا بی دفاعه.
در کنار این ها صحبت‌های ترامپ دیشب نشون داد که تهدیدهای آمریکا همه توخالیه و عملا هیمنه آمریکا در جهان ریخت و تازه به قول رهبری این فقط یک سیلی بود و انتقام هنوز گرفته نشده، پس مردم منتظر باشن و گول تبلیغات منافقین و سلطنت طلب‌ها رو نخورن.
سلام، البته از عکسهای ماهوارهای که منتشر شده، خیلی بعیده این تعداد کشته شده باشن. بخصوص که آمریکایی ها همیشه کشته ها رو اعلام میکنن و انقدر رسانه و درز اطلاعات هست که شاید بتونن ۷ یا ۸ نفر کشته رو بپوشونن اما فکر نکنم بشه ۸۰ نفر رو مخفی کرد. پایگاه عین الاسد خیلی وسیع هست و همه چیز از هم پراکنده قرار داده شده که خودش احتمال تلفات رو کمتر هم میکنه. مشخصا با فرستادن پماد میشد از عملایتفیلم گرفت یا حتی الان میشه با پماد عکس برداری کرد تا شک همه بر طرف بشه.
پاسخ ها
ناشناس
| Spain |
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
پماد دیگه چیه احسان جان ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
پماد چیه؟
با این کار فقط مخاطباتو از دست میدیا
چطور اینقد راحت دروغ می گید
دست سپاهیان را می بوسم!
خبر حمله به آمریکا در داخل تحت تاثیر سقوط هواپیما و همین آمار 80 نفر کشته قرار گرفت و تاثیرش کم شد در خارج هم آمریکا پاسح نداد و دنیا جدی نگرفت
خود حاجی زاده گفته دنبال کشته شدن نبودیم(کسی کشته نشده) حالا تابی تو اصرار داری بگی کشته دادن!!
یک خورده فکر کنید چطور ممکن است ایران 80 سرباز آمریکایی را کشته بعد پنتاگون ساکت نشسته ترامپ شاید بترسد پنتاگون مثل گرگ است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۰
نیوز ویک که گفته 270 کشته . مال خود آمریکا هم هست.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۰
پتناگون روباهه نه گرگ
ترامپ اگر اعلام میکرد کسی کشته شده باید به ایران حمله می کرد و این پیش از انتخابات آمریکا انتخاب عاقلانه ای نیست.
در مجموع مهم نیست کسی کشته شده یا نه،مهم شکستن ابهت آمریکاست و اینکه این فقط یک شروعه.
مهم نیست که چند امریکایی کشته شده اند مهم آن است که پایگاه آمریکا زده شد
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۲۰:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
پایگاه خالی با هماهنگی دو طرف!!!!!
معنى انتقام سخت رو هم متوجه شديم !!
به شریعتمداری کیهان بفرمایید
من گفتم زدم شما هم بگو زدیم ،داداش
نمی دونم چه اصراری هست دروغ به مردم تحویل بدید!
اساس طراحی ایالات متحده به گونه ایست که پرزیدنت آمریکا قادر نیست خیلی دروغ به شهروندان بگوید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۰
رییس جمهورهای همه جای دنیا دروغ می گن. امریکا هم مستثنا نیست.
خوبه اونها می گن ۱۵۰۰ نفر ما هم می گیم ۸۲ نفر ، فقط نمیدونم چطور اونها کیلویی آمار دادند و ما انقدر دقیق امار کشته ۸۲ و زخمی رو ۲۲۴ میدهیم اونهم از جایی که دسترسی بهش نداریم
شما راست می گین داداشا !
ولی سر جدتون از این استدلالها و آمارهای خنده دار تولید نکنید که بد جوری به شعور ملت توهین می شه
به دلیل کشته شدن یه پیمانکار آمریکایی یه سردار ارشد مملکت و سه چهار تا نیروی زبده را کشتن حالا ما باید دلمون خوش باشه که میلیاردی خرج کردیم چند تا چاله درست کردیم توی پایگاه اونا یه کم هم تپه های اطراف را ترسوندیم !
حالا هم آمارهایی می دین که هیچ کس خبری ازش نداره !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۰
به خاطر چندتا چاله دارن کم کم از عراق خارج می شن. عجب ترسوهایی. تازه از طرف عراقی هم بهشون اخطار شده و هیچی هم نگفتن.
مگه این هشتاد نفر از زیر بوته به عمل اومدن بالاخره خانواده و کس وکاری دارن یکی از مادرهای اونا صداش بلند شده که بچه ی من کو کل دنیا متوجه میشن عصر حجر که نیست!
نفس حمله مهم است نه تعداد کشته ها.
اصلا تمام رسا نه هاي داخلي دروغ گو ،ولي به چه دليل فكر مي كني ترامپ واست مي گه؟چرا هر چي اونا مي گن فكر مي كنين درست و صحيحه ،امريكا در امر تبليغات و وارونه نشون دادن حقايق حرفه اي عمل مي كنه ، شما فيلم سگ را بجنبان رو ديدي ؟
ترامپ ميگه در آشوب هاي ماه قبل در ايران 1500 نفر كشته شدند، نه سندي نه هيچي ما هم ميگيم دروغ ميگه فقط ايران ميتونه تعداد كشته ها رو بگه، حالا ايران ميگه 82 تا كشته و 240 مجروح، بار هم ميگيم آمريكاييها دروغ ميگن و حرف ما صحيح است
فرمانده هوا فضای سپاه امروز در مصاحبه شان گفتند که قصد ما حمله به سربازان امریکایی نبود فقط میخواستیم به ماشین جنگی آنها ضربه بزنیم.
دوستان هر چی که میگن موشک ....موشک...
من نمی دونم چرا فکر می کنم یه "قایم" کم داره!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۰
با نمک کی بودی تو
یک متن دستوری برای اقناع افکار عمومی!
یعنی تعداد کشته و زخمی اینقدر مهم هست؟
من فکر میکنم ایران قبل از حمله به دولت عراق اطلاع داده اونها هم به آمریکا گفتند که خلوت کنند. پایگاه امریکا میخوره ولی کسی کشته نمیشه. اینطوری هم پاسخ نظامی داده شده و هم امریکا مجبور نیست جنگ رو شروع کنه. در مجموع عاقلانه رفتار کردند دو طرف.
خوبه بدونید که مردم کره شمالی هر سال قهرمان جام جهانی فوتبال میشن،
نه بابا یکمی رحم میکردیند!! .82 کشته!!.واسه یک امریکایی دومین شخص مملکت میزنه امریکا واسه 82 نفر منقزضتون می کرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۰
خبر نداری به نقل از نیوزویک 270 نفر بوده. نیوزویک یه مجله آمریکایی زیر نظر سپاه پاسدارانه حتما.
همش یک بازی بود
فقط عدهای جوگیر شدن زیر دست و پا له شدن
موشکهایی که پنج کیلومتری افتاده نیازی به ضد هوایی ندارد و کشتار هم ندارد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۰
اگه موشکها تو 5 کیلومتری پایگاه خورده بود از عراقیا کشته میداد.
مقام معظم رهبری
با سلام و عرض تسلیت و تبریک شهادت سردار رشید اسلامی سپهبد سلیمانی

حتما کلمه تنباکو را شنیده اید.
این کلمه برای من یادآور روزگاری نه چندان دور و غلبه بر ابر قدرت آن زمان انگلیس خبیث و اخراج تحقیر آمیز عمال پلیدش از کشور ایران است که قصد داشت با یک برنامه ی حساب شده از طریق انحصار تجارت تنباکو به استعمار و استثمار بی چون و چرای مملکت بپردازد، همانگونه که همین کمپانی رژی زمینه دو قرن استعمار و استثمار هندوستان را با نقشه فوق فراهم گرداند، اما ولی امر مسلمین زمان آیت الله میرزای شیرازی با فتوای تحریم تنباکو تمام نقشه های استعمار پیر را نقش بر آب نمود.
حال که ایالت متحده آمریکا که بر وصف آن تعبیری بهتر از گفته ی امام "شیطان بزرگ" نمی یابم، ظالمانه از دلار به عنوان ابزاری جهت استیلای اقتصادی و غارت منابع ملت های آزاده دنیا استفاده می کند و از ثروت های مسلمین و مردم دنیا پشتوانه ای جهت دزدی و جنایتگری خود در سراسر گیتی فراهم نموده، دولت ها و ملت های ایران و عراق و سایر کشور های دنیا بالاخص کشورهای حوزه مقاومت با حذف کامل دلار از مبادلات تجاری خود و جایگزینی ارزهای ملی و رمز ارزها، زمینه ای جهت افول همیشگی این هژمونی شیطانی فراهم نمایند تا همانگونه که امام بزرگوارمان خمینی (ره) نوید داده این قرن، قرن پیروزی مستضعفین بر مستکبرین قرار گیرد. زمینه ساز تحقق این حقیقت منطبق بر سنت الهی که خواسته امام مسلمین و آرزوی همه مستضعفان و آزادیخواهان جهان است، همراهی علمای جهان اسلام و مراجع بزرگوار شیعه در سرتاسر مراکز اسلامی: قم، نجف، افغانستان و پاکستان، لبنان و مصر با صدور فتوای تحریم دلار و هرگونه تجارت با آمریکا و شرکای تجاری اش است. با صدور این فتوا مسیحا نفس "جاء الحق و زهق الباطل" در کالبد جامعه اسلامی ان شا الله دمیده خواهد شد.
بنده حقیر به عنوان سربازی از خیل لشکر سلیمانی ها از معظم له که همیشه در مبارزه با زیاده خواهی های دستگاه استکبار بین المللی جلودار بوده اید خواستار صدور این فتوی تاریخی در این وحله حساس از زمان هستیم.
انتقام سخت با حذف دلار؛ بهترین انتقام: پایان دادن به سلطه اقتصادی ظالمانه و چپاولگرای آمریکا بر منابع منطقه است
با تشکر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۰
استاد ما تنها هست با کی ائتلاف کنیم استاد رمز ارز بدون پشتوانه ما رو یا بلاک میکنه یا بی ارزش میکنش
آیا پایگاه برای آمریکا بوده یا نه ، به نام آمریکا بوده یا نه ، اونا درست کرده بودن یا نه؟ قطعاً و حتما بوده. آیا کشوری جرأت داشت به یک پایگاه کوچک آمریکا حمله کند و بگوید من حمله کردم؟ مطمئناً خیر . حالا هیچکس هم کشته نشده ولی صددرصد سوله ها و تجهیزاتی که ساخته بودند دقت کنید ساخته بودن رو که جایی نبردن شاید هواپیمارو برده باشن ولی سولرو که پول دادن و ساختن که جایی نبردن و همینکه ایران جیگر داشت و پایگاه آمریکا رو زد و اعلام هم کرد کی جرأتش رو داشت شما بگیید ؟
به نظرم تعداد کشته ها اصلا مهم نیست. مهم اینست که یک کشور با قدرت تمام می ایستد و میگوید پایگاه آمریکا را من زدم . حالا ۸۲ تا کشته یا ۸ تا یا هیچی. گذشته آمریکا را به یاد بیارید. اعتراف ترامپ در مورد اینکه ایران پایگاه را زده و ابراز خوشحالی از نداشتن تلفات به خودی خود برایش سنگین است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
یعنی کلا به همین راضی شدین؟
شاید کشته های تشییع سردار رو شمردن ۸۲ تا بوده.
تابناک ،دیگربعدازاین به دلیلی که خودبهترمیدانی نمیشوداعتمادکرد؟،
۸۲ آمریکایی کشته و ۲۲۴ تن زخمی شدند!!!?
بابا حاجی ، سید ، اخوی چرا کم کاری میکنی ، شما که هر چی بخوای میگی یعنی همیشه گفتی ... اینبار آمار کم گفتی ریا نشه خوب میگفی 820 نفر نه اصلا 82000 نفر بهتر نبود کی به کیه مردم و کل دنیا هم که خرن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۰
فعلا که نیوزویک آمار کشته هارو تا 270 نفر لو داده . نمیدونی از دوستات تو آمریکا بپرس.
خبرنگاری صهیونیست در اقدامی خودجوش و علیرغم آنکه هیچ فردی به پایگاه عین السد دسترسی ندارد، تعداد کشته ها را 80 نفر اعلام می کند. او چگونه به چنین آماری دست یافته است در شرایطی که کسی به این پایگاه دسترسی ندارد؟ او خبرنگار کدام خبرگزاری اسرائیلی است؟ آیا امکان جعلی بودن این اکانت متصور نیست؟ (همان جنگ سایبری)
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۰
پرفسور اون خبرنگار آمار رو از بیمارستانی درتلاویو که زخمی ها و اجساد رو اونجا منتقل کرده بودن گرفته.
همین که پایگاه خالی رو هم زدند عشق است مطمئنا خیلی از افرادی که میگن چرا کشته ندادند اگه یه ترقه بخوره در میرن
ین خبر ملاکی است برای راستگویی و دروغگویی خبرگزاری های داخلی و خارجی.
شما تصور کنید ما حرفهای سردارو قبول کردیم..ایران هم برنده تمام مناقشات شده..لطفا دیگه از جنگ طلبی حرف نزنید
باتوجه به نبود هیچ تلفاتی وبایک نگاه به عکسهای ماهواره ای که خودتون گذاشتین پول خود موشکها وریسک محکوم شدن توسط اکثریت کشورهای مطرح جهان این نتیجه رونشون میده که تواین قضیه هم باز ما ضرر کردیم
اظهار نظر بعضی از کاربران آدم رو یاد دوستی خاله خرسه میندازه.
هیچ منبعی در عراق یا جایی دیگر از 82 نفر که هیچ از ختی یک کشته هم صخبت نمی کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۰
ولی یه منبع تو همون آمریکا گفته 270 نفر. بپرس از دوستات . شاید مال سپاه بوده.
هیچ کسی هم کشته نشده باشده این سیلی محکمی است آفرین به سپاه
شما بگو کشتیم ما هم میگیم کشتید .
پ ن : 45 کشته برای یک پیمانکار .
تمام دنیا میگن کسی کشته نشده
تمام دنیا میگن شما قبل از حمله از سه کانال آمریکاییها رو از حمله مطلع کردین
بعد این ادعا رو میکنین.....برای ادعایی به این بزرگی باید دلیلی به همین بزرگی رو کنید وگرنه هیچ کس قبول نمیکنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۰
همه از قول ترامپ دارن می گن. هر وقت ترامپ برای ادعاش که کسی کشته نشده دلیل آورد، اون وقت معلوم میشه قبل از حمله مطلع بوده یا نه.
واقعا ملت ما رااینقدر نااگاه ساده باور فرض کرده اید
۸۲ ،، خخخخخخخخخخ
الکی میگه
نظامی های آمریکا خانواده دارن . هزاران سرباز اونجا بودند که میتونن خبر بدن که همرزماشون کشته شدن یا نه . رسانه های آمریکا هم اکثرن ضد ترامپ هستن و امکان نداره دروغ ترامپ را بفهمن و منتشر نکنن و آبروش را نبرن . پس اگر تا امروز و فردا رسانه های آمریکا متفق در مورد کشته شده ها ننوشتیند یقین بدانید کسی کشته نشده و الکی دل خودمان را خوش نکنیم
اکثر مردم انگلیسی بلدن، توییتر دارن، گاردین و خبرگزاری های معتبر رو چک می کنن. اگر خون از دماغ یک آمریکایی می اومد، همون شب تمام ایران بمباران می شد!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۰
دوران بمباران گذشته بگو موشک باران.
خداحافظ تابناک
واقعیت موضوع اینه که حمله با اطلاع رسانی همراه شد و همین باعث شد آمریکا سربازانش رو توی پناهگاهها مخفی کنه
تابناک خودتو خسته نکن افکار عمومی با این خبردرست کردن ها قانع نمی شوند
من هم بچه بودم وقتی با دوستم دعوا می کردم به داداشم تو خونه می گفتم زدم دماغ فلانی را خرد کردم بعد بنده ی خدا می رفت می دید هیچ چش نشده می آمد می گفت طوری نیست !!!!!!!
تو رو خدا این قدر ما رو اس..... ل نکنین اگر یه امریکایی کشته می شد الان ما وسط ویرانه های خونه هامون دنبال کمک می گشتیم دست بردارید
دلاوران جان بر کف ایران با اقتدار کامل یک پایگاه مهم آمریکا در منطقه را به موشک
بسته و به آمریکا خسارات سنگین وارد کردند ؛ یک عده بچه ننه هم زیر لحاف رفته
و در باره صحت و سقم تلفات آمریکائیها لنترانی می کنند! باید به آنها گفت اگر عرضه و قابلیت دارید ؛ این گوی و این میدان ؛ بی باکی و رشادتان را نشان دهید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
مابه حمله موشکی ایران افتخارمیکنیم قدرت وتوانایی ایران رو به رخ دشمن کشید بزدلهایی که پیغامهای مایوس کننده میفرستند از هموطنان دلیرمیهن نیستند بلکه از عمله های دشمن هستن که ماموریت دارن این پرت وپلاها رو به خورد سایت ها بدن .ببینید چقدربدبختن اینا که درجدال کشورشون وامریکا، ،کناردشمن ایستادن
اگه ۸۲ تا سرباز آمریکایی کشته شده بود الان برق نبود که بتونیم راحت بیاییم اینجا نظر بنویسیم
لعنت به این سیاست
تابناک عزیز اعتبار یک خبرگزاری به صحت خبرهاشه.خودتو خراب نکن حیفه .ما دوستت هستیم به قرآن قسم دشمنت نیستیم .
ما قبول داریم هم قوی هستیم و هم آمریکایی ها را کشتیم ولی ما خواهان صلح در کشور و منطقه هستیم، فقط جنگ نکنید
درود بر تابناک عزیز که نظرات مردم رو منتشر میکنه.خیلی از سایت ها جرات همچین کاری کاری رو ندارن
دو موشک ازنهاوندپرتاب شد فکرکردیم زلزله اومدسراسیمه بیدارشدیم....حالا میگن ازقبل هماهنگ شده وزدن به زمین خالی...
ایران فقط خواست قدرت موشکی و دقت به جهانیان و آمریکا نشان بده و از طرفی غیر مستقیم به امریکایی ها اطلاع دادن و با زنگ زدن به رییس جمهور عراق ، عمدا نخواستیم تلفات بگیریم بخاطر احتمال حمله و اسیب دیدم زیرساخت ها ، صلوات بفرستید ،کشور درست کنید
شرم وننگ بر شما منافقین ساکن آلبانی وخودفروشهای داخلی وخارجی
اقا این فیلمی که گذاشتی روشنایی روز توش معلومه ... موشک ها نصف شب شلیک شدن و امکان نداره در زمان برخورد انقدر هوا روشن باشه.
نمیدونم حالا اگه دلتون اینجوری خوش میشه ۸۲ نفر مردن ... اصلا ۸۲۰ تا!!!
به قول آن دیالوگ معروف سینمایی ما گفتیم زدیم شما هم بگین زده خوبیت نداره
پیاده نظام آمریکایی رو میبینیم که تو تابناکم کامنت میزارن و چقدر بهشون برخورده، راستی یه سوال چجوریه که وقتی یه اتفاقی میافته تو ایران مثل اعتراضات آبان ماه ، آمار کشته شده ها رو امریکایی ها میدن و براتون موثقه بعد تو پایگاه خودشونم آمار اونا موثقه! همیشه اونا باید آمار بدن شما تَکرار کنید. کلا تو تَکراااار کردن خیلی کارتون درسته.
متأسفانه یا خوشبختانه حتی یک آمریکایی هم کشته نشده .
ببینید این ۳-۴ روز ۳۰۰-۴۰۰ نفر این جا مردن و موشک ها را هم ما زدیم وای به حال امریکا ببینین اونجا دیگه چی شده
خداحافظ تابناک
وزه ترامپو به خاک مالیدیم
مرگ بر آمریکا
بابا تابی
تابناک جون،همه چی خوبه فقط مثل اینکه تا موشکها برسن روز شده،هوا روشن شده
بابا یه توافق همه جانبه بود، ترامپ داشت استیضاح میشد، عراقی ها در چند ماه گذشته احساسات زد ایرانیشون گل کرده بود و هر روز کنسول گری مارو در نجف و کربلا آتش می زدند. خود ما هم بخاطر حوادث ابان، ملت چندپاره شده بودیم، با این حرکت همه موارد فوق رفع رجوع شد.
به جدم قسم حاضرم خودم رو منفجر کنم تو دل چند سرباز یانکی . جگر مارا سوزاندند با قتل سردار.این مرد مظلوم.که دشمن هم براش احترام قائل بود.
ترامپ راست میگه امریکایی ها همه خوبند بقیه همه دروغگو و ..
اونا اصلا سانسور ندارند .اینستگرام و غیره رو اصلا سانسور نمکینن ..
کلا مشکل از ما جهان سومیاست.
ما برده اون عزیزان تربیت شدیم .. و کاملا راضی هستیم .
به نظر من اصل حمله به پایگاه امریکا و ریختن ترس کشورها دستاورد بزرگیست.درعین حال با توجه به گردش ازاد اطلاعات خوب نیست مسوولان ما اینقدر مصاحبه و رجزخوانی کنند چون وقتی نتیجه مطابق انتظاراتی که خودمان بالابردیم نباشه خیلی سرخوردگی ایجادمیشه،ضمنا سلیمانی مردخدا بود وخون پاکش دامن‌گیر جبهه باطل خواهد شد ولی در این چند روز بابی تدبیری مسوولان وکشته های مراسم تشییع بعدش سقوط هواپیما و اتوبوس آبرومون رفت وحماسه مردم تحت تاثیر قرار گرفت
باشه بابا شما کشتید ما قبول کردیم. آفرین به شما
با این حجم تخریب یعنی یک نفر هم زخمی نشده ؟؟؟
اونی که الان داره اینجا ساز مخالف میزنه هیچ کی نیست جز منافق وطن فروش.
پایگاه آمریکای جهانخوار زده شد با موشک. خدا قوت سپاه عزیز حافظ ملت و کشور خدا قوت.والسلام. این دیگه مثل روز روشن است و آسمون و ریسمون به هم بافتن نداره. الهم الشفع فی قلبوبهم مرض.
اقا تو رو خدا بس کنین این بحثو...تمومش کنین بره...اگر کسی هم نمرده چه بهتر....اونا یه نفر رو کشتن ما هم یه پایگاه رو زدیم....
دوستانی که تا این حد شک دارند....هر چند شک ندارند دنبال ایجاد انحراف در اذهان عموم هستند تا کار ایران کوچک جلوه کنه در مقابل آمریکایی که در اذهان از خودش فقط یک تصویر ابر قدرت شکست ناپذیر ایجاد کرده!! شماها که مدرک میخوایید تصاویر ماهواره ای قبل و بعد از عملیات در دسترس شماست...ضمنا مطمئن باشید هیچوقت ماه پشت ابر نمیمونه...دیر یا زود آمار رسمی و تصاویر منتشر خواهند شد.....
تکرار این حرفها موجبات ایجاد جنگ است و کسانی که این حرفها را تکرار میکنند کاسبان جنگ طلب هستند که نفع مادی و معنوی و مخصوصا بقایشان در گرو ایجاد جنگ های بیهوده است
اونهایی که دنبال ایجاد ابهام و شک در مورد قدرت دفاعی و موشکی ما هستن در پاسخشون همین بس که هیچ کشوری در دنیا بعد از جنگ جهانی دوم جرات نکرده حتی یک گلوله به سمت پایگاه های نظامی آمریکا شلیک کنه چه برسد به حمله نظامی موشکی اونهم با قبول رسمی مسئولیت حمله!!
جان مادرتان بس کنید یک حمله توافق شده از قبل.
بابا صبر میکردین حدافل خودشون بشمرن تعداد کشته هارو بعد یچیزی اعلام میکردین!!
نزده تعداد کشته هاشم مشخص کردین؟؟
بابا حداقل یروز صبر میکردین!
یاد ۶۳ درصده سال ۸۸ افتادم که تموم نشده عددش درومد!!!
فرض محال که هیچ کس در الاسد کشته نشده. و یا امریکا قصد دارد با این دروغ دلیلی برای ادامه ندادن به دنیا معرفی کند . اما این پنهان کردنی نیست که با این حمله ابهت امریکای پوشالی فرو ریخت و نتوانست در دفاع از خود حتی یک تیر شلیک کند .
پیامهایی که به عنوان نظرات مردم گذاشتید مشکوکه .لطفا این موضوع رو رصد کنید به نظر میرسه یک جریان بابرنامه ریزی سعی دارن اهمیت حمله موشکی ایران رو کمرنگ کنند .تحلیلهای خاله زنکی مضحکی مطرح میشه .بسیاری ازاین نظرات هم بزدلانه است که اصلا باروحیه وغرور ایرانیان جور درنمیاد
حملات هماهنگ شده بود
با تیتر زدن های کیهان میتوان فهمید که حملات هماهنگ شده بوده مخصوصا با مقامات نظامی سیاسی عراق..
دانمارک هم آنجا سرباز داشت دیروز یواشکی دیدم ملکه‌ی دانمارک پارچه سفید خریده، با دیدن این خبر فهمیدم برای کشته‌های دانمارکی در آن پایگاه میخواهند کفن بدزند!!!بیچاره پدر مادر ها!!!
نه یک نفر آمریکایی مرد نه یکی زخمی شد . این موشکها به تنها جایی که خورد هواپیمای اوکراینی بود!
کاش سپاه امار تلفات رو اعلام نمی کرد
حرف رایگان زدن آسان است !!!!!
وای خدای جهان هستی،،،من که داغ کردم،،،هر روز از این سران مملکتم یک رقم می شنوم،،
خود رهبر تایید کردن که این موشک باران انتقام سخت نبوده
ترامپ یک دروغگوست
هزینه آمریکا در این ماجرا :
کشته شدن یک پیمانکار آمریکایی در عراق
به آتش کشیده شدن دیوار سفارت آمریکا
2 موشک هلفایر شلیک شده با قیمت 120 هزار دلار به ازای هر فروند برای ترور سردار سلیمانی
خراب شدن چند سوله و یک ساختمان خالی در موشک باران

هزینه ایران در این ماجرا :
رهایی ترامپ از استیضاح و افزایش شانس او برای برنده شدن در انتخابات آتی آمریکا
شهید شدن سردار سلیمانی و چند پاسدار بلند مرتبه ایرانی و یک هم پیمان عراقی
کشته شدن و زخمی شدن صدها ایرانی زیر دست و پای صدها ایرانی دیگر در کرمان
شلیک 20 موشک با حداقل قیمت 25 میلیارد تومان به ازای هر فروند برای نابود کردن چند سوله و ساختمان خالی
کشته ها را چند تا چندتا شمردید؟
از کجا شمردید؟
با چی شمردید؟
با کی شمردید؟
با وجود رسانه های آزاد و شبکه های اجتماعی خرف شما ،فقط باعث ضایع کردن شما میشود.
ما امار کشته شدگان ابان رو نداریم بعد راجع به بقیه اظهار نظر میکنیم؟
با سلام
ميگم اين تصاوير که گذاشتيد با تصاوير ماهواره‌اي گوگل مپ يا هر سايت ديگه اي مثل وردويو، ارث اکبسپلورر که همخواني نداره و درواقع اونجاهايي که به عنوان نقاط معرفي کرديد اصلا همچنين ساختمانهايي نداره و اينو همه ميتونند با يک جستجوي ساده تو اينترنت و در اون سايتها چک کنند.
نميشد حداقل يه عکس واقعي از اون نقاط بزاريد يا اينکه منبع تصاوير رو معرفي کنيد. شايدم با ماهواره هاي خودمون اين تصاوير برداشت شده اند مثل اميد.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر