بازدید 5567

سردار صفوی: ترامپ فقط پول، نفت و قدرت می‌شناسد

او ترامپ را بی شخصیت ترین و دروغگوترین و تاجرمنشی که سواد سیاسی ندارد عنوان کرد و افزود: ترامپ فقط پول، نفت و قدرت می شناسد.
کد خبر: ۹۴۹۴۳۳
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۵ 06 January 2020

دستیار و مشاور عالی فرماندهی کل قوا گفت: مغز علیل ترامپ و همدستانش از درک فضای فعلی منطقه عاجز است.

به گزارش «تابناک» به نقل از خبزگزاری صداوسیما، سرلشکر رحیم صفوی در استودیوی گفت‌وگوی ویژه شبکه دوم سیما با اشاره به رأی یکپارچه ۳۲۹ نفر از نمایندگان پارلمان عراق مبنی بر خروج نظامیان امریکایی ها از خاک عراق گفت: این رأی گیری و نتیجه آن برای امریکایی ها غیر قابل پیش بینی بود.

او ادامه داد: کارکرد شهادت های این چنین و خون خواهی نیروهای مقاومت، خشم و نفرت نیروهای مقاومت را چند برابر خواهد کرد. امریکایی ها از شکست های متوالی در منطقه ناراحتند اما نمی دانند پس از چنین جنایتی ، شکست های آنها چند برابر می شود.

سرلشکر رحیم صفوی با بیان اینکه پیش بینی فضای آینده منطقه پیچیده است افزود: گروه های مقاومت مختلفی از سوریه، لبنان و عراق نسبت به این جنایت عکس العمل نشان خواهند داد امریکایی ها باید منتظر قصاص عادلانه نیروهای مقاومت باشند.

او ترامپ را بی شخصیت ترین و دروغگوترین و تاجرمنشی که سواد سیاسی ندارد عنوان کرد و افزود: ترامپ فقط پول، نفت و قدرت می شناسد.

سرلشکر رحیم صفوی با انتقاد از حضور امریکا گفت این ایران است که در منطقه باقی می ماند و آسیب پذیری امریکا در منطقه بسیار زیاد است.

او در ادامه سردار سرلشکر شهید قاسم سلیمانی را ارزشمندترین فرماندهان سپاه قدس دانست .

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان