بازدید 19342
۸

ترامپ بار دیگر ایران را تهدید کرد

رئیس‌جمهور آمریکا با انتشار یک توییت گفت: به کنگره این کشور ابلاغ کرده است که در صورت حمله ایران به اهداف یا اشخاص آمریکایی، واشنگتن به شکلی نامتناسب، به ایران پاسخ می‌دهد.
کد خبر: ۹۴۹۳۹۶
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۰۰:۵۴ 06 January 2020
به گزارش تابناک به نقل از فارس، «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا روز یکشنبه بار دیگر به تهدید نظامی ایران پرداخت و مدعی شد که در صورتی که ایران اهداف یا اشخاص آمریکایی را هدف قرار دهد، پاسخ واشنگتن «غیرمتناسب» خواهد بود.

وی در این توییت نوشته است که اعلام این مسئله به کنگره از لحاظ قانونی لازم نیست، اما دولت او این کار را کرده و این موضوع را به کنگره ابلاغ کرده است.

ترامپ در توییتر نوشت: «این موضع‌گیری‌های رسانه‌ای باید به عنوان ابلاغیه‌ای به کنگره ایالات متحده محسوب شود که اگر ایران به هر هدف یا شخص آمریکایی حمله کند، ایالات متحده به سرعت و با قدرت حمله متقابل می‌کند، شاید حمله‌ای در ابعاد نامتناسب.»

وی افزود: «چنین ابلاغیه‌ای [به کنگره]نیاز نیست، اما به هر حال این ابلاغ شده است.»

رئیس‌جمهور آمریکا بامداد یکشنبه هم گفته بود در صورتی که ایران به ترور سردار «قاسم سلیمانی» پاسخ دهد، واشنگتن ده‌ها نقطه از جمله مراکز فرهنگی مهم ایران را هدف قرار می‌دهد.

جمهوری اسلامی ایران تأکید کرده است که با وجود تهدیدات آمریکا، اقدام غیرقانونی واشنگتن را بی‌پاسخ نخواهد گذاشت.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۸
خخخخخخخخخ
کنگره آمریکا کاره ای نیست، این را قاعدتا باید فهمیده باشید. یه سنا دارن و یک ریس جمهور، هردو را هم کارخانجات و صنایع انتخاب میکنن بصورت مستقیم. کنگره آمریکا هم که توش همه جور آدم از پیر و جوان و سیاه و سفید و مسلمان و غیره توش هست، عملا هیچ قدرتی ندارد و هیچ کاری نمیتواند انجام دهد، هرکاری کند سنا یا در مرحله بعد ریس جمهور میتواند لغو کند. کنگره آمریکا نمایش دموکراسی است. همین استیضاح ترامپ را ببینید، کنگره که نمایندگان مردم هستن رای میدن، خیلی راحت سناتور ها رد میکنن.
دوستان و سیاست مداران تحت تاثیر حرف های ترامپ قرار نگیرید و به فکر مصالح مملکت باشید و تمرکزتون روی مسایل داخل کشور باشد.
جنگ جنگ جنگ انگار انسانها برای زنده ماندن هیج هدف و برنامه ای ندارند که برای مردن برنامه می ریزند
پاسخ کوبنده وانتقام حتمی است،پاسخی به بزرگی تکبرشما آمریکائیها!!!.
ترامپ مرگت نزدیک است.
امریکا و تناسب؟!!! کدام کار امریکاییها تناسب داشته؟ بدبخت از ترس غلط زیادی که کرده خواب نداره.
غلط زیادی کردی
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار