بازدید 20861
۱

بایدن در مورد رفتار ترامپ: این یارو خیلی پرت است

معاون باراک اوباما و امید نخست دموکرات‌ها در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰، ترامپ را به تشدید رفتار غیرمنطقی متهم کرد.
کد خبر: ۹۴۹۲۱۵
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۲ 05 January 2020

 

به گزارش تابناک،جو بایدن امروز صبح در توییتی نوشت: هر چقدر که عرصه بر این فرد (دونالد ترامپ) تنگ‌تر شده، او غیرمنطقی‌تر می‌شود.

بایدن در مصاحبه دیروز با خبرنگاران نیز توییت‌های تهدیدآمیز رئیس جمهوری آمریکا را خطرناک و غیرمسئولانه خواند و در واکنش به تهدید ترامپ در مورد حمله آمریکا به ۵۲ مکان در ایران گفت: من نمی‌دانم که با متحدانمان هماهنگ کرده و از حمایت ژنرال هایمان برخوردار است یا نه. این یارو انگار خیلی پرت است.

بایدن پیشتر نیز در بیانیه‌ای گفته بود که دولت آمریکا هدف از ترور سلیمانی را جلوگیری از حملاتی آتی ایران دانسته، اما این اقدام یقینا اثر عکس خواهد داشت. بایدن در این بیانیه از ترامپ خواست تا راهبردش را جهت ایمن نگاه داشتن نیرو‌های آمریکایی در منطقه و فراتر از آن را برای مردم توضیح دهد.

بر اساس نتایج جدیدترین نظرسنجی‌های انتخاباتی، بایدن با ۳۰ درصد محبویت در صدر داوطلبان نامزدی حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا بوده و سناتور‌ها برنی سندرز و الیزابت وارن با ۱۷ و ۱۲ درصد آراء پاسخ دهندگان در جایگاه‌های بعدی قرار دارند.

سردار سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده شهید سپاه قدس و ابومهدی المهندس معاون سازمان نیرو‌های مردمی عراق به همراه ۸ نفر دیگر بامداد دیروز (جمعه) در مسیر فرودگاه بغداد به دستور دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا و با پهپاد‌های وزارت دفاع این کشور (پنتاگون) ترور شده و به شهادت رسیدند

منبع: ایرنا
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۱
نگرن نباش .عقلشو میاریم سر جاش .
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان