بازدید 6532
گزارش

تنها امید پرسپولیس برای انتقال آل کثیر؛ استعفای اسکوچیچ!

باشگاه پرسپولیس جمع‌بندی خود را از نقل‌وانتقالات داخلی و پاسخ تیم‌های مبدا به اطلاع گابریل کالدرون رسانده است تا براساس نتایج به‌دست‌آمده، او نام بازیکنان جایگزین را برای مذاکره به باشگاه اعلام کند.
کد خبر: ۹۴۹۱۶۹
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۴ 05 January 2020

پرسپولیسی‌ها بعد از تلاش زیاد بالاخره سه‌شنبه‌شب موفق شدند با مدیربرنامه‌های گابریل کالدرون در باشگاه جلسه‌ای را برگزار کنند تا از آخرین خواسته‌ها و شرایط این مربی برای ادامه لیگ برتر آگاه شوند.

به گزارش تابناک ورزشی، هرچند در این جلسه موضوع جدیدی مطرح نشد و تمام موارد قبلی تکرار شد، اما خیال پرسپولیسی‌ها را از بابت ناراحتی‌های این مربی تا حد زیادی راحت کرد. گزارش زید در خصوص اتفاقات جدیدی که بعد از پایان این جلسه با مدیربرنامه‌های کالدرون رخ داد ، است.

نبی غایب مشکوک جلسه مهم

اهمیت جلسه سه‌شنبه‌شب برای پرسپولیسی‌ها آنقدر بالا بود که تمام اعضای هیات‌مدیره از ظهر همان روز در باشگاه حضور داشتند تا بتوانند مباحثی را که قرار است به گوش سرمربی تیم‌شان برسانند، مورد بحث و بررسی قرار دهند، اما در این بین یکی از اعضای هیات‌مدیره به طرز مشکوکی غایب بود. محمدنبی که خیلی‌ها از اختلاف او با مدیران باشگاه حرف می‌زنند، در این جلسه حاضر نشد تا شایعه اختلافات مدیریتی در باشگاه بالا بگیرد. البته این عضو هیات‌مدیره به دوستانش گفته که به دلیل برپایی هیات نتوانسته در این جلسه شرکت کند که مشخص نیست تا چه اندازه این حرف صحت دارد.

نمایندگان پرسپولیس در باشگاه پیکان

با اینکه عیسی آل‌کثیر از علاقه قلبی‌اش به پرسپولیس صحبت کرد و به نظر می‌رسید او به تیم سرخ‌پوش تهرانی نزدیک شده، اما مصاحبه اسکوچیچ و ادعای اینکه تنها حاضر است این بازیکن را با ترابی و علیپور تعویض کند، پرسپولیسی‌ها را تا حدی ناامید کرد. درخصوص نقل‌وانتقالات داخلی پرسپولیس شنیده می‌شود که دیروز نماینده‌ای از سوی انصاری‌فرد به باشگاه پیکان رفته و مذاکراتی را با مدیرعامل این باشگاه برای جذب مغانلو انجام داده و پیشنهاد‌های جدیدی را ارائه کرده است تا بعد از مطرح شدن این پیشنهاد‌ها با حسین فرکی، به پیشنهاد جدید ســـرخ‌ها پاسخ داده شود. از سوی دیگر برخی اعتقاد دارند اســـکوچیچ در صنعت نفت ماندنـــی نیست و ممکن است با تغییراتی در کادرفنی این تیم آبادانی شرایط برای حضور آل‌کثیر در تهران آسان‌تر شود. ذوب‌آهن هم پاسخ به درخواست پرسپولیس را به بعد از انتخاب سرمربی جدیدش موکول کرده است.

گزارش نقل‌وانتقالاتی باشگاه و گرفتن مجوز جذب بازیکن خارجی

باشگاه پرسپولیس جمع‌بندی خود را از نقل‌وانتقالات داخلی و پاسخ تیم‌های مبدا به اطلاع گابریل کالدرون رسانده است تا براساس نتایج به‌دست‌آمده، او نام بازیکنان جایگزین را برای مذاکره به باشگاه اعلام کند. شنیده می‌شود که اگر مذاکره با بازیکنان داخلی روند مثبتی به خود نگیرد، ممکن است امروز کالدرون نظر خود را درخصوص جذب بازیکن خارجی عوض کند و به باشگاه این مجوز را بدهد که با بازیکنان خارجی مذاکره و برای جذب آن‌ها اقدام کند.

تنها امید پرسپولیس برای انتقال آل کثیر؛ استعفای اسکوچیچ!

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی