بازدید 5236

پورعلی گنجی میخ خود را در العربی کوبید + عکس

کد خبر: ۹۴۸۸۴۲
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۱ 04 January 2020

نزدیک به یک ماه بود منتقدان از مرتضی پورعلی گنجی به عنوان بازیکنی نام می بردند که با افت فنی خود تاثیر زیادی در عملکرد ناامیدکننده العربی در لیگ ستارگان دارد.

به گزارش تابناک ورزشی، مدافع تیم ملی ایران به عنوان یکی از سرشناس ترین بازیکنان خارجی شاغل در العربی از دید سرمربی ایسلندی یکی از ستون های اصلی تدافعی بود و حتی در رقابت های جام اتحادیه نیز او یکی از عناصر اصلی در تیم دوم محسوب می شد.

با این حال انتقادات کار را به جایی رساند که بسیاری از پایان کار پورعلی گنجی در العربی خبر دادند اما با حمایت هالگریمسون ایسلندی همین طور مدیریت باشگاه العربی، ستاره ایرانی دوباره اعتماد به نفس لازم را به دست آورد و در جدال با الاهلی نه تنها در کارهای تدافعی بلکه در گلزنی هم موفق ظاهر شد تا العربی به برد شیرین 3-0 مقابل سبزهای دوحه دست یافته و دوباره برای رسیدن به مدعیان امیدوار شود.


درخشش بالای پورعلی گنجی تا جایی بود که روزنامه استادالدوحه تصویر شادی مدافع ایرانی در کنار هم تیمی هایش را روی جلد برد و از نمایش خوب این بازیکن در برد پرگل مقابل الاهلی با نوشتن این جمله که "مرتضی جواب منتقدانش را داد"،تمجید کرد.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل