بازدید 59915

زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش

سازمان سنجش مسوول برگزاری آزمون علمی جذب نیروی انسانی بود که بر اساس رایزنی‌ها ۱۵ دیماه جاری نتایج آن اعلام می‌شود.
کد خبر: ۹۴۸۴۷۷
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۳ 02 January 2020

به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش روز پنجشنبه در حاشیه افتتاح مرکز آموزشی رفاهی فرهنگیان قشم به خبرنگاران گفت: آموزش و پرورش سهمیه جذب ۱۸ هزار و ۹۵ نفر را دارد که به منظور جذب سهمیه مذکور، اسامی افراد تا ۲ برابر ظرفیت اعلام می‌شود.

وی ادامه داد: فهرست نهایی افراد پس از گزینش و تایید نهایی برای شرکت در دوره‌های آموزشی اعلام می‌شود.

اللهیارترکمن در پاسخ به سوالی درباره اجرای سند ۲۰۳۰ در برخی مناطق کشور نیز تصریح کرد: هیچ اراده‌ای برای اجرای این سند در آموزش و پرورش وجود ندارد.

وی افزود: مبنای برنامه‌ریزی برای آموزش و پرورش سند بنیادین تحول است که زیرنظام‌های آن مشخص شده و در این راستا دستورالعمل‌های مختلفی ابلاغ و اجرا می‌شود.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: ۱۰۵ هزار واحد آموزشی زیر نظر آموزش و پرورش فعالیت می‌کنند که اگر در یکی از این واحد‌ها تخلفی صورت گرفت، دلیل بر اجرای سند ۲۰۳۰ توسط این وزارتخانه نیست.

وی اظهار کرد: کمیته‌ای در این ارتباط تشکیل شده که حتی اگر در شائبه اجرای این سند در منطقه‌ای از کشور وجود داشته باشد، ورود می‌کند و در صورت تایید خبر، با آن برخورد می‌شود.

اللهیار ترکمن در پاسخ به سوالی درباره وضعیت مدارس شبانه‌روزی گفت: ۳۶۰ هزار مدرسه شبانه‌روزی در کشور وجود دارد که فراهم کردن امکانات رفاهی این مدارس جزو اولویت‌های آموزش و پرورش است.

وی افزود: سال گذشته سه هزار میلیارد ریال سرانه از اعتبارات هدفمندی یارانه‌ها به سمت این مدارس سوق داده شد که امسال نیز همین برنامه وجود دارد.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: سهمیه مدارس شبانه‌روزی از اعتبارات آموزش و پرورش نیز سه هزار میلیارد ریال است که تا کنون بخش کوچکی از این اعتبار تخصیص یافته است.

وی گفت: با رایزنی‌های انجام شده، اراده برای تحقق این بودجه شکل گرفت و بخش اول آن در هفته آینده پرداخت می‌شود.

اللهیار ترکمن خاطرنشان کرد: تلاش می‌شود با همکاری وزارت رفاه، بخشی از اعتبار معیشتی نیز به مدارس شبانه روزی اختصاص یابد.

سیصد و شصت و ششمین مرکز آموزشی‌رفاهی کشور در قشم با ۶۰ میلیارد ریال هزینه به بهره برداری رسید.

این مجموعه با یک هزار و ۵۰۰ مترمربع مساحت و یکهزار و ۹۸۹۰ متر مربع زیربنا، دارای ۲۸ اتاق و ۷۶ تخت خواب است که برای استفاده فرهنگیان فراهم شده است.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات سواحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ کیلومتر و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر در آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان