بازدید 11707

استراماچونی به آخرین ایمیل استقلال پاسخ نداد و تمام

در این ایمیل تاکید شد تا ساعت ۲۴ چهارشنبه استراماچونی از طریق وکیل خود پاسخ نهایی را به باشگه استقلال اعلام کند و در صورتی که پاسخی دریافت نشد این اقدام به مثابه عدم تمایل این مربی به بازگشت این مربی است.
کد خبر: ۹۴۸۴۲۷
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۰ 02 January 2020

سرمربی ایتالیایی استقلال در حالی که تا ساعت ۲۴ چهارشنبه فرصت داشت پاسخ ایمیل این باشگاه را بدهد از این کار امتناع کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، در شرایطی که مسئولان استقلال تا ساعت ۲۴ چهارشنبه منتظر پاسخ آندره آ. استراماچونی برای پاسخ به ایمیل این باشگاه ماندند، اما سرمربی استقلال باز هم پاسخی به درخواست این باشگاه نداد.

این در شرایطی است که روز گذشته خلیل زاده بعد از بازگشت از دوحه گزارشی کتبی از سفر به دوحه و روند مذاکرات به وزیر ورزش و جوانان ارائه کرد و مقرر شد مسئولان این باشگاه با ارسال یک ایمیل آخرین فرصت را برای بازگشت به تهران به استراماچونی بدهند.

در این ایمیل تاکید شد تا ساعت ۲۴ چهارشنبه استراماچونی از طریق وکیل خود پاسخ نهایی را به باشگه استقلال اعلام کند و در صورتی که پاسخی دریافت نشد این اقدام به مثابه عدم تمایل این مربی به بازگشت این مربی است.

با این شرایط و با توجه به عدم پاسخگویی استراماچونی به ایمیل باشگاه استقلال به نظر می‌رسد باید شاهد پایان کار مربی ایتالیایی در استقلال باشیم مگر آنکه معجزه‌ای رخ بدهد. پیش از این استراماچونی در خواسته خود خواستار عدم حضور فتح الله زاده در هیات مدیره باشگاه استقلال شده بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲۲
عیب نداره به خاطر هواداران این زمان تمدید خواهد شد!! با این اوضاع فک کنم خریدهای شب عید استقلالی ها هم باید با تایید و نظر استرا باشه!
استقلال شان داشته باش گیرم با استراماچونی قهرمان شدی ولی اون ته دلت باید شرمسار باشی. از کی تا حالا نظرات هواداران برای مسئولین مهم شده که الان همش از هواداران هزینه می کنند. باور کنید استرا هم بیاد دیگه استقلال قهرمان بشو نیست. استقلال از تراکتور یاد بگیر بعد از دنیزلی چکار کرد.
چرا استقلا انقدر حقیرانه رفتار میکنه؟نیامد که نیامد مربی قحطه؟
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۲
حتما هزینه فسخ بالایی داره که می ترسن
مطمئن باشین اینم گند قرار دادش در میاد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۲
و شروع می کنند به هتاکی



اگر هواداران استقلال به پیج های استرا حمله کنند ایشان قطعا دار و ندار مدیران آبی رو می ریزد بیرون و گندش در می آید
از همین رو همشون دارن تلاش می کنند استرا ناراحت نشود و قضیه با خوبی و خوشی فیصله پیدا کند
استراماچونی در اخرین شرایط درخواستی خواستار عدم شرکت قالیباف در انتخابات مجلس شد
استراماچونی بهترین وعقلانی ترین کارارانجام داد.کسی که باقهر از خونه میره وقتی برگرده سردرخونه بهش فحش میده.اگر هم برمیگشت مجددا با خفت وخواری میرفت ایتالیا.الان خاطره ایی خوش از خودش برای استقلالیها گذاشت.
اصلا مذاکره ای در کار نبوده و حضرات دارند مثل همیشه دروغ میگن چون حتی یک عکس هم در این زمینه منتشر نشد.استرا ماچونی هم گفتند وکیل من اصلا به دوحه نرفت تا مذاکره ای صورت بگیره.متاسفم که قبح دروغگویی در این کشور نهادینه شده و همه دارند دروغ میگن هیچ ابایی هم ندارند.تو این اوضاع نابسامان اقتصادی و وضعییت معیشتی مردم را با این مسایل سر کار گذاشتند.
بخاطرندانم کاری عده ای اقای استراماچونی همه رابازی داد وتحقیرکرد
ماجرای استرا یک ابروریزی به تمام معنی برای ورزش کشوربود
مسوولین استقلال مدعی مذاکرات چندروزه با استراماچونی درقطر بودند اما استرا گفت نماینده برای مذاکرات نفرستاده ومطلقا مذاکره ای انجام نشده !!!! چرابااحساسات وشعورهواداران بازی میکنید؟ تمام کنید این ماجرای مسخره شرم اور را
باید تمام مسوولینی که باعث این ابروریزی ملی سدند ازپایین تابالا برکنارومحاکمه شوند
پاسخ ها
رصااا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۲
بابا عکسش هست مردک ایتالیایی دروغ میگه
بره ایشالله هیچ جا موفق نشه
همیشه نفرینش میکنم
وقتی مدیران استقلال به اصول اولیه پایبند نیستن و جزئیات قرارداد را جار میزنن همین میشه استرا دلسوزانه داشت کار می کرد و کلی برای تمرین های استقلال برنامه ریزی می کرد ولی چشم نداشتن یک هفته استقلالو تو صدر ببینن
به نظرم اول یکسال باید استقلال صبر کند بعد در گام های 60 روز از امتیاز های که داده عقب نشینی کند تا استرا برگردد
چقدر خفت مدیران بسه تمامش کنید
وقتی کسی به عهد و پیمان وفادار نباشه، حقارت و ذلت مستحقشه. هیات مدیره استقلال بیشتر از اینا باید خواری بکشه. چشمش کور میخواست پول مردم رو به موقع بده.فکر کرد میتونه مثل بقیه ازش حمالی بکشه پولش رو هم قورت بده.خوب گذاشت تو کاسشون .عالی
قهرماني با خفت را نميخواهيم همين امروز تا پايان فصل اقاي مظلومي بشود سر مربي وتا با حوصله يك مربي خارجي پيدا كنيد
اگر پولش رو به موقع داده بودید و زنگ بازی در می آوردید الان بخاطر این رفتارهای غیر ورزشی و غیر حقوقی اش استقلال دست بالا رو داشت و به راحتی میتونست ازش شکایت کنه و مجبور به تمکین بود.
اما حالا!!!!!
فکر کنم اگه یه کمی هم پیش بریم، ایشان برای بازگشتشان شرط استعفای وزیر ورزش و یا هیأت دولت را مطرح کنند!!!!
تابحال سابقه نداشته که هیچکدام مسئولان ما چه در باشگاههای ورزشی و چه در نهادهای دیگه تا این حد دنبال رضایت مردم و هواداران باشند و از همینجا میشه فهمید مسئولان استقلال یک گندی توی تنظیم قرارداد زدند و دست استراماچونی بالاتره و قراره یه پول گنده از ایران بچاپه وگرنه اینا عمرا واسه یک مربی تا این حد خودشون و باشگاه رو تحقیر نمیکردند. جالبه که تمامش هم از هواداران مایه میذارن.
چرا همیشه مرغ همسایه غازه؟ در اینکه مدیران استقلال مدیر نیستند شکی نیست، اصلا مگه ما مدیر فوتبالی کار بلد در راس کار الان داریم؟ اما: استرا نه تنها حرفه ایی نبود بلکه بچه گانه رفتار کرد.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل