بازدید 6121

هوای تهران سالم شد!

کد خبر: ۹۴۷۷۵۸
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۲ 30 December 2019

هوای تهران در وضعیت سالم قرار دارد، اما پیش‌بینی می‌شود فردا، هوا در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس قرار گیرد.


به گزارش تابناک به نقل از تسنیم؛ کیفیت هوای تهران که تا ساعتی پیش در آستانه وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس قرار داشت اکنون با شاخص ۸۶ در وضعیت سالم قرار دارد و تهرانی‌ها برای سومین روز پیاپی در هوای سالم تنفس می‌کنند!

طبق پیش‌بینی‌های انجام‌شده در شرکت کنترل کیفیت هوا، در ساعات پایانی دوشنبه، افزایش حجم ترافیک شبانه سبب افزایش غلظت ذرات معلق نسبت به شب گذشته شده و برقراری شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس در مناطق پرتردد دور از انتظار نخواهد بود، هرچند با افزایش تندی باد در ساعات پایانی دوشنبه از غلظت آلاینده‌ها تا حدی کاسته خواهد شد.

کاهش تندی باد تا صبح روز سه‌شنبه (۱۰ دی ۹۸) هم‌زمان با ترافیک صبحگاهی باعث می‌شود که غلظت ذرات معلق نسبت به روز گذشته افزایش پیدا کند و در نتیجه احتمال می‌رود در بیشتر مناطق پایتخت کیفیت هوا در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار گیرد.

به‌تدریج با افزایش سرعت باد در برخی ساعات بعدازظهر تا حدودی شرایط مناسب برای پراکندگی آلاینده‌ها فراهم خواهد شد و بهبود نسبی کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود؛ با این حال، در ساعات اوج ترافیک شبانگاهی سه‌شنبه کاهش سرعت باد و تجمع ذرات معلق در مناطق پرتردد، کاهش کیفیت هوا را به دنبال خواهد داشت.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار