بازدید 8312

ماجرای قتل مشکوک جوان ۳۲ ساله در بیمارستان چه بود

کد خبر: ۹۴۷۲۲۴
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۵ 28 December 2019

بوشهر فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان از دستگیری قاتل فراری جوان ۳۲ ساله حین فرار و خروج از استان خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ فرهاد آراوند در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی اعلام فوت مشکوک جوانی ۳۲ ساله در بیمارستان شهید گنجی برازجان، سریعا کارآگاهان پلیس آگاهی دشتستان با حضور در بیمارستان و بررسی گزارشات پزشکی، به قتل متوفی مشکوک و با هماهنگی مقام قضائی جسد برای بررسی بیشتر به پزشکی قانونی انتقال یافت.

این مقام انتظامی اظهار کرد: با اعلام نظر پزشکی قانونی و مشخص شدن فوت بر اثر خونریزی مغزی و اصابت جسم سخت به سر متوفی و محرز شدن وقوع قتل، کارآگاهان پلیس آگاهی تلاش را برای شناسائی و دستگیری قاتل آغاز کردند.

فرمانده انتظامی دشتستان عنوان کرد: با تحقیقات میدانی گسترده و تجزیه و تحلیل اطلاعات پرونده توسط کارآگاهان پلیس آگاهی دشتستان، قاتل شناسائی شد.

به گزارش روابط عمومی پلیس بوشهر، سرهنگ آراوند بیان کرد: با مشخص شدن هویت قاتل ، مأموران پلیس آگاهی در عملیات غافلگیرانه این فرد را در یکی از محورهای خروجی استان بوشهر دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان افزود: متهم در بازجوئی ها و تحقیقات پلیس به ارتکاب به این جنایت اعتراف کرد و گفت به دلیل اختلافات قبلی با ضربات سنگ به سر مقتول وی را به قتل رسانده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار