بازدید 43475

دولت برای تعطیلی ادارات در هوای آلوده تصمیم می‌گیرد

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، در خصوص تصمیمات این وزارتخانه در کمیته اضطرار آلودگی هوا، توضیحاتی ارائه داد.
کد خبر: ۹۴۶۴۶۶
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۵ 25 December 2019

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، در خصوص تصمیمات این وزارتخانه در کمیته اضطرار آلودگی هوا، توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش «تابناک»، کیانوش جهانپور، در ارتباط با نقش وزارت بهداشت در تصمیم گیری های کمیته اضطرار آلودگی هوا، به خبرنگار مهر، گفت: در هر استان، معاون بهداشت عضو کمیته اضطرار آلودگی هوا است و در جلسات این کمیته شرکت می کند.

وی با عنوان این مطلب که در تهران رئیس اداره کنترل هوا معاونت بهداشتی وزارت بهداشت در کمیته اضطرار آلودگی هوا حضور دارد، افزود: در مورد تعطیلی ادارات که گفته می شود باید وزارت بهداشت پیشنهاد بدهد، این گونه نیست. زیرا، با توجه به اینکه وزارتخانه ها و دستگاه های دولتی زیادی وجود دارد، دولت در این خصوص تصمیم گیری می کند.

جهانپور ادامه داد: وزارت بهداشت به عنوان متولی سلامت مردم، وظیفه دارد توصیه های بهداشتی را در هوای آلوده گوشزد کند و در کنار آن، آماده ارائه خدمات درمانی در چنین روزهایی است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۲
انتشار یافته: ۱۴
شاید با تعطیلی ادارات متوجه ضرر آلودگی هوا بشوند. مردم گناهی نکرده اند که تا این حد هوای آلوده استشاق کنند.
ایرانخودرو که پنجشنبه ها تعطیل یا تک شیفته ....پنجشنبه گذشته رو سه شیفت و حتی جمعه رو هم تک شیفت کار زده بود.....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ظاهرا" اینهفته هم برنامه تولید همین خواهد بود!!!!
چی میگین شما؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
همچین مسئولینی داریم ماااااااااااااااااااااااااااااااااا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
اگر ادارات و مدارس چند روز تعطیل شود صددرصد الودگی رفع خاهد شد چون اکثر رفت وامدها ماله ادارات است...
دولت گفته تعطیل کنین ولی به من هم نگین!!!!!!!!!!
بایدخودروهای فرسوده از رده خاج شود ،ضمنا مراکز صنعتی که منشا آلودگی هست باید تعطیل شود.
این دولت محترم شجاعت تعطیل کردن ادارات را ندارد
سلام:برای رفع آلودگی هوا ،رفع معضل ترافیک ،کم مصرف کردن بنزین و صرفه جویی در وقت و انرژی که اکثر کشورهای پیشرفته دنیا آن را تجربه کردند راهی جز توسعه مترو در کلان شهر ها مخصوصا تهران نداریم تهران نیاز به 20 خط مترو با واگن های کافی ساخت داخل وبا توقف دو دقیقه درهر ایستگاه مترو و بیش از30خط اتوبوسرانی BRT نیازمند است. از دیگر عوامل رفع آلودگی هوا سهمیه بندی و متعادل کردن قیمت بنزین ،اخذ مالیات از خودروهای تک سرنشین در مرکز شهر وتوسعه جامع و ریل پایه حمل و نقل عمومی صرفآ مترو و BRT ، دو روز دور کاری درهفته کارکنان، تعطیلی یک ساعت زودتر کارمندان ،تولید موتورسیکلت وخودروهای برقی و هیربدی داخلی و استفاده آن بجای خودروهای بنزین سوز ،تولید خودروهای با مصرف پائین و همچنین توسعه اتوبوس ،مینی بوس و و ون است اما تاکسی ها اصلآ نمی توانند کمکی به رفع آلودگی هوا و رفع ترافیک نمایند زیراخود تاکسی های سواری به اندازه سایر ماشین ها ی شخصی ترافیک و بعضاً آلودگی هوا ایجاد می کنند. متاسفانه مجلس و دولت ها در این امور مهم سالهاست کوتاهی می کنند اگر در تولید این موتورسیکلت و خودروی برقی وهیربدی و واگن ازشرکت های دانش بنیان و داخلی استفاده شود از خروج ارز هنگفت از کشور جلو گیری می شود و میلیون ها شغل پایدار برای جوانان این مرز و بوم ایجاد می گردد ملاحظه فرمائید با یک تیر چنین وچند نشانمی توان زد
حالا بعد از ده روز آلودگی و ‍پایان هفته کاری یادتان افتاده و آنهم در حال پاس کاری بهم دیگه هستید
با سلام والا كارمندان هم ريه دارند نه ابشش خيلي از كارها را با تلفن و اينترنت و نرم افزارهاي دبيرخانه كه قابليت نصب در كامپيوترهاي خانه را دارند قابل انجام است و خيلي از اوقات نيازي به حضور فيزيكي كارمندان نيست با كاهش روزهاي كاري كه يكي از روشهاي كاهش تقاضا در برنامه ريزي حمل و نقل است ميتوان كمك شاياني به كاهش الودگيها كرد
سازنان بهشت زهرا هم آماده ارایه خدمات کفن و دفن به هموطنان است
دولت چرا ملت رو تعطیل کنه ... حیف نیست بهترین راهه که الان از آلودگی استفاده کنه و نصف جمعیت ایران هم با سرطان ریه از بین برند دیگه نیازی به زحمت های اضافی نیست...
سلامتی و جون مردم واسه این دولت هیچ ارزشی ندارد.
كارمندان شش دودي دارند
تر خدا خوزستان را دریابید هوار امروز اهواز مسجدسلیمان ماهشهر آبدان و...در مرز بحران بوده انوقت استاندار محترم خواب تشریف دارند
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر