بازدید 13275
۱

همسر ملکه انگلیس همچنان در بیمارستان

خاندان سلطنتی هنوز درباره علت بستری شدن فلیپ اطلاع رسانی نکرده است، اما برخی خبر‌ها از نامساعد بودن وضع جسمانی همسر ملکه حکایت دارد.
کد خبر: ۹۴۵۷۲۰
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۹ 22 December 2019

فیلیپ همسر ۹۸ ساله ملکه انگلیس در حالی در بیمارستان بستری شده است که همسرش ملکه برای گذراندن تعطیلات کریسمس به سند رینگهام یکی از اقامتگاه‌های سلطنتی در ۱۸۰ کیلومتری شمال لندن در نورفولک عزیمت کرد.

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، خاندان سلطنتی هنوز درباره علت بستری شدن فلیپ اطلاع رسانی نکرده است، اما برخی خبر‌ها از نامساعد بودن وضع جسمانی همسر ملکه حکایت دارد.

این درحالی است که در مراسم رسمی فعالیت مجلس جدید انگلیس برخلاف گذشته فلیپ نتوانست ملکه را همراهی کند و به جایش چارلز ولیعهد و فرزند ملکه در این مراسم او را همراهی کرد.

رسانه‌ها در انگلیس اعلام کردند ملکه انگلیس نیز هجده ماه دیگر و پس از رسیدن به سن ۹۵ سالگی از مقام سلطنت کناره گیری می‌کند.

ملکه الیزابت دوم که با نزدیک به ۶۸ سال سلطنت رکورد دار سلطنت در تاریخ انگلیس است به علت کهولت سن با رخوت برنامه‌ها مواجه شده است به طوریکه برنامه‌ها و دیدارهایش از ۳۳۲ مورد در سال ۲۰۱۶ به ۲۸۳ مورد در سال گذشته کاهش یافته است.

پیش از ملکه الیزابت دوم، ملکه ویکتوریا مادر بزرگ ملکه کنونی با ۶۳ سال سلطنت رکورد دار سلطنت در انگلیس بود.

اکنون چارلز ولیعهد ۷۱ ساله که چندی پیش همزمان با رسوایی اخلاقی برادرش بخش‌هایی از مسائل خلاف اخلاق او نیز منتشر شد پس از ده‌ها سال انتظار قرار است پادشاه انگلیس شود.

موضوع رسوایی اخلاقی اندرو (Andrew)، فرزند سوم ملکه و برادر ولیعهد این کشور که بخشی از مسئولیت‌های سلطنتی را نیز در اختیار داشت این روز‌ها برای خاندان سلطنتی درد سر ساز شده است. جفری اپستین (Jeffrey Epstein) سرمایه‌دار یهودی آمریکایی بود که دختران کوچک را برای اقدامات منافی عفت افراد سرشناس فراهم می‌آورد و خود نیز به سوءاستفادهٔ جنسی از دختران نابالغ متهم شده‌بود از دوستان شاهزاده انگلیسی بود. پلیس آمریکا اعلام کرد وی در ۱۹ مرداد امسال، در سلولش در زندان متروپولیتن نیویورک خودکشی کرد.

مرگ او مشکوک توصیف شده چرا که محاکمه اش می‌توانست چهره بسیاری از افراد سرشناس جهانی و فساد اخلاقی ان‌ها را بر ملا کند موضوعی که همچنان بر سر زبانهاست.

اپستین به‌عنوان یک فعال اقتصادی با چهره‌های سرشناس زیادی آشنا بود و به مسائل مالی آن‌ها آگاهی داشت و به همین علت، در مورد خودکشی او تردید‌ها و گمانه‌زنی‌هایی مطرح است.

روزنامه نیویورک پست با استناد به گفته‌های یک زندانی پیشین که همبند اپستین بوده، خودکشی یک شخص در آن قسمت از زندان منهتن را غیرممکن دانست.

ویرجینیا جوفری دختر جوان و یکی از شاکیان پرونده اپستین، شاهزاده اندرو فرزند ملکه انگلیس را متهم کرده که وقتی هنوز به سن قانونی نرسیده بود سه بار به او تجاوز کرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۱
جوانمرگ نشه این بیچاره!
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر