بازدید 5026

تراکتور سرانجام رکورد مسجدسلیمان را شکست

در دقیقه ۶۸ اکبر ایمانی توانست تک گل مسابقه را برای تراکتور به ثمر برساند تا سرخ‌پوشان تبریزی اولین تیمی باشند که توانسته نفت مسجد سلیمان را در این فصل شکست دهد.
کد خبر: ۹۴۵۲۲۶
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۹ 19 December 2019

تیم فوتبال تراکتور با سرمربی موقت و ایرانی اش، موفق شد در خانه خود اولین شکست تیم سختکوش نفت مسجدسلیمان را در این فصل از رقابت های باشگاهی ایران رقم بزند.

به گزارش تابناک ورزشی، هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال ایران با انجام یک بازی دیگر پیگیری شد. در این دیدار تیم‌های فوتبال تراکتور و نفت مسجدسلیمان از ساعت ۱۵:۳۰ در ورزشگاه یادگار امام تبریز به مصاف هم رفتند. این مسابقه درنهایت با نتیجه یک بر صفر به سود تراکتور به پایان رسید تا رکورد شاگردان تارتار در نیم فصل بدون باخت، شکسته شود.

در این مصاف تراکتور بازی را بهتر شروع کرد و چند موقعیت هم به دست آورد، اما نفتی‌ها هم از اواسط نیمه توانستند خودی نشان دهند و موقعیت‌هایی ایجاد کنند.

در نیمه دوم نیز بازی همان روند نیمه اول را داشت تا اینکه در دقیقه ۶۸ اکبر ایمانی توانست تک گل مسابقه را برای تراکتور به ثمر برساند تا سرخ‌پوشان تبریزی اولین تیمی باشند که توانسته نفت مسجدسلیمان را در این فصل شکست دهد. نفت با این شکست ۲۳ امتیازی و در رده هفتم جدول باقی ماند. تراکتور نیز با ۲۴ امتیاز در رده ششم قرار گرفت. با باخت شاگردان تارتار برابر تراکتور حالا سپاهان با هدایت قلعه‌نویی تنها تیم بدون باخت لیگ نوزدهم است.

گلزنی ایمانی در این دیدار باعث شد تا به نوعی ورزشگاه یادگار را به آتش بکشد و البته به سنت همه روز‌های خوب خود شعار معروفی که با حرکات دست او (شمارش یک دو سه به زبان ترکی) سکو‌ها را به لرزه در می‌اورد یک بار دیگر اتفاق بیفتد و در نتیجه همه یادگار نشینان را غرق در خوشحالی کند.

تراکتور با کسب دومین پیروزی متوالی خود ۲۴ امتیازی شد و به رده ششم جدول صعود کرد. شاگردان مهدی تارتار نیز اولین شکست فصل خود را پس از ۱۵ هفته، در هفته اول نیم‌فصل دوم تجربه کردند تا رکورد شکست ناپذیری این تیم در تبریز شکسته شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل